Eve Online > Dyskusje ogólne

Offtop z tematu o GW- DD tytanów

(1/3) > >>

Okropniak:
niestety muszę się zgodzić.
Bieżąca mechanika prowadzi do wielkich aliansów - mniejsi muszą być w ten czy inny sposób podporządkowani i nikt tego nie uniknie.

DaBlades:

--- Cytat: Okropniak w Maj 19, 2010, 14:26:28 ---niestety muszę się zgodzić.
Bieżąca mechanika prowadzi do wielkich aliansów - mniejsi muszą być w ten czy inny sposób podporządkowani i nikt tego nie uniknie.

--- Koniec cytatu ---

uniknąć uniknie, tylko nie może się za bardzo do swojego terenu przywiązywać.  :knuppel2:
Dlatego takie dobre jest NPC 0.0

silvia:
Potrzebo kogos z jajajmi i umiejestnosciami (jak i liczbami dobrych pvperow) by wpakowac siebie w srodek takie nap-landu.

dodatkowo, powinni zrobic, ze dd nie moze byc uzyte na tytka. dlaczego?
a dlatego, ze jesli zostanie sfieldowne 50 vs 50 tytkow, to co 5 minut beda ginely przynajmniej 4 od volleya.
jest to zbyt duza strata nawet w skali najwiekszych aliansow.

imho, dd bylo lepsze jak bylo AOE i co ccp bylo powinno zrobic to zmniejszyc jego zasieg do np. 100km.

kaleba:
Dredy nie powinny moc targetowa dredow bo jak bedzie 50 vs na 50 to beda na volley padac.
DD AOE bylo z dupy totalne przy tej liczbie tytanów. Przed nerfem 4 tytki w  CJ systemie i juz nie wejdziesz do systemu bo na pysk ci zleca sie dd i flote rozjebia WIN BUTTON-em. Obecny dd spowodował ze coraz mniej jest wkurwiajacych pseudo pvperow ktorzy wydokowali carriera pod stacje i Cie wyzywali. Teraz wydok-->agro--->cyno-->dd-->koniec debilowania. W mechanice sova zjebane jest na maxa ustawianie huba na godziny,i uniemozliwienie aliansowi atakującemu jakąkąlwiek ingerencje w czas wyjścia. Plusem oczywiscie jest że nietrzeba kittowac tysiąca posów żeby w koncu sova zdobyć.

silvia:
zawsze mozna flote porozdzielac. dd mozna bylo puscic raz na godzine?

ooo, to byla by dobra opcja
raz na godzine :>
i jeszcze w siega musi wejsc (w koncu ma dwa sloty wolne, nie? wiec mozna cloak wywalic)

popatrz jaka jest roznica w cenie dread'a a jaka w cenie tytka.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej