Autor Wątek: Fit na Industriala  (Przeczytany 7648 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

professor00179

  • Gość
Fit na Industriala
« dnia: Marzec 08, 2010, 11:34:37 »
Potrzebny mi jest fit na mamuta, ktorym bede wozic veld z containera na pasku do stacji. Zasada prosta- jak najwiekszy udzwig + jak najtanszy fit. To pierwszy raz kiedy bede sie w to bawic wiec nie mam pojecia jaki equip jest potrzebny oprocz cargo expanderow.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Fit na Industriala
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 08, 2010, 11:35:42 »
Poza cargo expanderami (i ewentualnie rigami Cargohold optimalization, które jednak trochę kosztują) nic więcej nie potrzebujesz :)
Przedwieczny.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Fit na Industriala
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 08, 2010, 11:40:18 »
Ja bym jeszcze wrzucił tractor beama (albo i dwa), żeby puszkę sobie ściągnąć, zamiast do niej wiosłować.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Fit na Industriala
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 08, 2010, 12:11:43 »
Zależy co to za puchy. Bo jak sobie secure conteneiry poanchorowałeś na paskach, to ja bym jeszcze o jakimś AB pomyślał. No chyba, że masz jeden kontener na jeden pasek. Wtedy wystarczy je pobookmarkować. Natomaist do "zwykłego" kontenera lepszy będzie - jak pisał SokoleOko - tractor. Tylko dobrze go (kontenera) pilnuj. Szczególnie jak system ma spory local ;)
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


professor00179

  • Gość
Odp: Fit na Industriala
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 08, 2010, 12:35:16 »
Generalnie bedzie to mining solowy w high-sec i bede miec 1 puszke na 1 pasku (lece swoim scythe kopac, potem wracam mamutem zbierac). Jak dziala tractor beam w ogole? W kwestii przenoszenia przedmiotow mam 0 doswiadczenia. O jakich kontenerach mowicie? Ja zostawiam na standardowe jettison.

Goomich

  • Gość
Odp: Fit na Industriala
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 08, 2010, 12:46:01 »
Namierzasz, odpalasz w puszkę, kóra jest bliżej niż 20km i po chwili ta puszka jest 0,5 km od ciebie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Fit na Industriala
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 08, 2010, 12:58:42 »
O jakich kontenerach mowicie? Ja zostawiam na standardowe jettison.

Wnioskuje więc, że zwykły kontener "tworzony" przez wywalenie kamyków w przestrzeń jettisonem. Masz jeszcze coś takiego jak secure contenery (giant sec. cont., huge sec. cont itd.) to kontenery z dostępem do nich zabezpieczonych hasłem, które najpierw musisz sobie kupić, zawieźć na pasek, zanchorować (skill anchoring potrzebny) i wprowadzić hasło. Jest zdecydowanie bezpieczniej niż zwykły kontener (bez hasła nie dobierzesz się do tego co jest w kontenerze, wiec trudno Ci kamyki podprowadzić) ale też zdecydowanie bardziej upierdliwy (największy - huge sec. cont. - ma raptem 3.900 m3 pojemności).
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2010, 13:04:39 wysłana przez Dux »
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


professor00179

  • Gość
Odp: Fit na Industriala
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 08, 2010, 13:09:05 »
Raczej nie przejmuje sie tym, ze ktos mi puszke podprowadzi, bo kopie juz od jakiegos czasu a w moim systemie oprocz mnie nie kopie nikt (czasami zdarzaja sie hulki wieczorami, ale wiekszosc z tych pilotow znam). Do pojedynczej puszki tez nie musze sie guzdrac, wystarczy bookmark.

Czyli generalnie na mamuta cargo expandery w takim przypadku? a co z medium i high slotami? Nic sie na nich nie da zamontowac?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Fit na Industriala
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 08, 2010, 13:15:29 »
Zapisz się do Unseen Academy.

W medy i hi możesz sobie pakować co Ci się żywnie podoba. Ten tractor rzeczywiście może być przydatny przy jettisonach, afterburner tez się czasami przyda, a tak... W zasadzie nic więcej nie będzie Ci potrzebne.
Przedwieczny.

professor00179

  • Gość
Odp: Fit na Industriala
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 08, 2010, 13:35:39 »
Czyli fit mam zalatwiony, a temat mozna zamknac:).

Co do UA to juz to rozwazalem, teraz bede musial tylko subskrybowac bo trial sie skonczyl i pewnie sobie dolacze:)

shaitis

  • Gość
Odp: Fit na Industriala
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 08, 2010, 15:26:54 »
Czyli fit mam zalatwiony, a temat mozna zamknac:).

Co do UA to juz to rozwazalem, teraz bede musial tylko subskrybowac bo trial sie skonczyl i pewnie sobie dolacze:)

Probowales czegos wiecej niz kopanie w EVE ? Tak tylko pytam...

Ian666

  • Gość
Odp: Fit na Industriala
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 08, 2010, 16:29:38 »
Podstawa w każdym indyku niezależnie co się wozi to Medium Shield Extendery T2, jak braknie PG to można dopchać pasywnym hardem na EM czy małym extenderem. W wypadku dużych transportów 2x LSE T2.

Mało kto robi użytek z med slotów, potem się ludzie dziwią że padają od smart bomby albo kruza/bcka który sobie gankował z nudów.

professor00179

  • Gość
Odp: Fit na Industriala
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 08, 2010, 17:02:48 »
Shaitis- Dosyc czesto latam Rifterem na low-sec (ale to jest jeszcze nudniejsze, bo trzeba wiecej zaangazowania, a teraz nie bardzo mam czas- nauka, nauka...)

Bartek- Shield extendery zawsze wstawiam, pomimo, iz w hi-sec rzadko sie przydaja

Ezachiel

  • Gość
Odp: Fit na Industriala
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 08, 2010, 17:43:20 »
Zapisz sie do UA, po szkoleniach .. jak dalej będziesz odczówał niedosyt dzwięku laserów poszukaj korporacji Shocky Indutries. Mają zaplecze do tego by wprowadzić młodzieńca w świat górnictwa i czasem mozna kopac w grupie, a misjonarze informuja jak maja ciekawe skałki na misji. Korp nastawiony obecnie na freelancerke, ale są i tacy co lataja PvP do lou i null, sporo zajmuje się exploatacją misji, korporacja posiada też zaplecze do invencji i produkcji w hi-secu. tyle że się nie reklamuje :)

shaitis

  • Gość
Odp: Fit na Industriala
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 08, 2010, 18:58:19 »
Jesli latasz industrialem i jestes zainteresowany "pokojowa" kariera w grze ktora przynosi niporownywalnie wiecej isk niz mining, mowie to o trade, daj mi msg ingame a pomoge ci ogarnac temat. Dodatkowo musisz pamietac ze trade "robi sie" jak jestes offline, wiec nie wymaga zbyt wiele czasu. Bedziesz bardzo zdziwiony jak malo znaczaca rzecza sa iski w tej grze. Jeden alt zarabia spokojnie na 2 pvp chary.