Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje

WAR: CCP vs nullsec community

<< < (7/23) > >>

Kalressin:

--- Cytat: silvia w Styczeń 31, 2010, 15:53:12 ---do ich kieszeni wplywa 50mil miesiecznie. serwery sa tanie, pensji duzo nie maja do oplacenia. ciekawe jak jest z podatkami i podobnymi niuansami...

--- Koniec cytatu ---
Tiaaa podobne niuanse powoduja ze zysk ccp to kolo 3-4mln$.... rocznie.....
Zreszta o ile pamietam to ich przychod to faktycznie troche mniej niz 50mln$ .... tyle ze tez rocznie....
Juz w 2008 ich zysk byl wyraznie ciagniety do gory przez kreatywna ksiegowosc.
Nowszymi danymi jakos juz nie chca sie pochwalic. :P

Sammani:

--- Cytat: Sotharr w Styczeń 31, 2010, 18:33:17 ---Jeśli pominiemy EULA i TOS, to faktycznie nie ma żadnych podstaw.  ::)

PS. Ponadto CCP nie musi mieć powodu, żeby kogoś zabanować.

--- Koniec cytatu ---

przeczytaj to jeszcze raz moze co? Jest o tworzeniu nadwyzkowego obciazenia serwera niz powstaje w wyniku normalnych akcji graczy. Wojna w Motsu jest normalna akcja. Podlecenie na gate orka i ejectowanie 500 shuttli nie. Pierwsze nie skonczy sie banem, drugie tak.
Jak alliance 0.0 sie zgraja to wywala kilka node w empire sama walka i nikt bana nie dostanie. Potrzeba jedynie motywacji u dowodztwa poniewaz hmmm jestesmy przyzwyczajeni do brania udzialu w akcjach do ktorych nas wysylaja dowodzctwa alliancow.

Mnie to grzeje, jak bedzie op to polece. Samemu mi sie nie bedzie chcialo ;].

Sotharr:

--- Cytat: Sammani w Styczeń 31, 2010, 18:54:08 ---Wojna w Motsu jest normalna akcja. (...)
Jak alliance 0.0 sie zgraja to wywala kilka node w empire sama walka i nikt bana nie dostanie.
--- Koniec cytatu ---
Jasne, a CCP to przygłupy, które będą sądzić, że te sojusze 0.0 dlatego urządziły sobie wojnę w Motsu czy Jita, bo to ważne strategicznie systemy. :uglystupid2:
Jest to celowe utrudnianie gry innym graczom przez sztuczne generowanie laga, zabronione w EULA i TOS. Wątpię, aby twój sposób interpretacji tych dokumentów interesował CCP.

tomassz:
O to chodzi żeby pokazać że przy takich akcjach laga być nie powinno. Apropo, ludzie w empire nie mają prawa mieć laga a w 0.0 już tak?

Alto Saotomeo:
Prosta wymowka - nie mozemy walczyc 1k vs 1k w null to wykrozystamy system ktory juz jest do tego dostosowany - jita. A co sie dalej stanie to juz niech CCP mysli.

Jakie znowu sztuczne generowanie laga. Jezeli walki w empire utrudnialyby gre innym graczom to dlaczego lag w null nie jest traktowany jako utrudnianie gry nam przez producenta? Rozwaz w tej kwestii - placisz i wymagasz.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej