Eve Online > Przedpokój
Dzień dobry
(1/1)
elayeth:
Witam wszystkich.
Jestem kompletnie nowy w świecie EVE (właśnie kończę tutoriala), choć nie nowy w grach kosmicznych ... Privateer, X3 (o której zaletach w stosunku do EVE chętnie kiedyś podyskutuję ;))...
Przejrzałem już kilkadziesiąt stron różnych wątków i tutoriali i co nie co wiem o tej grze choć domyślam się, że to wierzchołek góry lodowej.
Jako, że jest to MMO to pewnie z czasem dołączę do jakiejś korporacji, z tymże mam taki problem, że mam rodzinę i gram nieregularnie i niewiele (może średnio godzina w dni powszednie). Nawiasem… zastanawiam się czy takie Unseen Academy, które wymaga dostepności, chciałby takiego jak ja pilota?
Pozdro,
elayeth
Doom:
--- Cytuj ---Jako, że jest to MMO to pewnie z czasem najszybciej jak się da dołączę do jakiejś korporacji,
--- Koniec cytatu ---
FIXED
--- Cytuj --- Nawiasem… zastanawiam się czy takie Unseen Academy, które wymaga dostepności, chciałby takiego jak ja pilota?
--- Koniec cytatu ---
UA wymaga tylko obecności na obowiązkowych szkoleniach. W regulaminowym czasie pobytu w UA średnio masz 4 cykle szkoleniowe, więc szansa na to ze jednak uda Ci się zaliczyć wszystkie szkolenia (a przynajmniej te obowiązkowe i te które Cie zainteresują jest wysoka). Zakończ tutoriale, aktywuj konto i zapraszamy do złożenia podania
Aenyeweddien:
--- Cytat: Doom w Styczeń 07, 2010, 15:51:49 ---UA wymaga tylko obecności na obowiązkowych szkoleniach. W regulaminowym czasie pobytu w UA średnio masz 4 cykle szkoleniowe, więc szansa na to ze jednak uda Ci się zaliczyć wszystkie szkolenia (a przynajmniej te obowiązkowe i te które Cie zainteresują jest wysoka). Zakończ tutoriale, aktywuj konto i zapraszamy do złożenia podania
--- Koniec cytatu ---
A jakby nie udało się to zawsze można prosić o przedłużenie terminu na zaliczenie szkoleń...
Loc0:
helou - Akademia to wlasciwy krok w kierunku ulatwienia sobie zapoznania z EVE :)
elayeth:
Dzięki za zaproszenie.