Eve Online > Dyskusje ogólne

Drama bomb... o bombach :)

<< < (2/22) > >>

Ian666:

--- Cytat: JimmyBrownie w Grudzień 14, 2009, 09:09:40 ---Z drugiej strony.. każdy może używać bomb - To nie tytan za parędziesiąt B isk i miesiące skillowania - missile bombadment na IV, covert ops którego maja nawet młodsi gracze i jechana :).

--- Koniec cytatu ---

Tu chodzi o stosunek cena/czas skilowania, do możliwości jakie mają te statki, sam powiedziałeś że nawet najmłodsi mogą tym latać. Prosta zasada że nie można odpalić bomby jeśli inna znajduje się w określonym promieniu np 15km rozwiązała by sprawę (nie niszcząc bomberów zarazem) i  pewnie na czymś takim sie skończy.

Sammani:
bombom wystarczy zmniejszyc resy by juz 2 zabijaly reszte jakie leca za nimi i problem bedzie rozwiazany.

Rehadzio:
Dolacze sie do off-topa z nadzieje za jakis mod sie obudzi i przeniesie cale wypociny do odpowiedniego dzialu np " bomb drama "

Koledzy piszcie na temat .

p.s poprzewracalo sie w zadkach normalnie , lezka sie w oku kreci za staniem nieruchomo kole wrazego posa i patrzeniu jak sie ladnie flota reprezentuje ? Bombery sa bronia anty blobowa i swoje zadanie spelniaja w chwili obecnej ! Waar mi od nich :)  Poprostu niechce sie wam stale pozostawac w stanie zagrozenia , bylo DD byl placz ze to niesprawiedliwe bo trzeba uciekac z posa i lukac na local czy cyno dla tytexa niema , sa teraz boimbery to jest placz ze trzeba uwazac na male bestie co zabijaja wielkie beesy ..pff.

p.s nr .2 Zainteresowal mnie temat topica , chcialem sie cos dowiedziec co porabia IT obecnie i jak im przebiegaja zmagania, o slodka naiwnosci... dowiedzialem sie sporo o corpach i ich drodze do IT , pisac na temat bo potem sie dziwicie ze ludzie Centrali nieczytaja. ( sam wale off topa bo z tematem cala dyskujsa juz dawano niema nic wspolnego )

Rabbitofdoom:
Tia tylko ze bomby sa...
Za uniwersalne
Maja za niski koszt w stosunku do efektu
Zabijaja roznorodnosc w grze. Juz teraz w zasadzie operuja 4 typy flot hace lr bs lr bs rr i drake gangi. Akutalna bomberiada to koniec rr gangow.
Odbieraja fun tak jak dd zwlaszcza ze kampy 3-5 bomberow + dykta/banka zaczynaja byc norma 0.0. Skaczesz przez brame dostajesz 5 bomb na pysk jak tylko wyjdziesz z cloaka i budzisz sie w klonowni. Ok kiedys byly disko bs ale zasieng smart bomby to 5km.

Yogos:
Bomberki są nawet lepsze niż tytany ponieważ mogą szybciej ponawiać atak i dużo łatwiej je zastąpić. Długo trwało zanim zaczęto je masowo stosować bo wcześniej jakoś nie widziano zastosowania dla nich co pokazuje jak tępi są gracze. Nie mniej od paru tyg diabeł wyskoczył z pudełka i hasa po gridzie. Na każdą taktykę znajdzie się odpowiedź ale i tak myślę że bomberki są przegięte.

Nie żebym tutaj chciał bronić blobów ale są w tej grze obiekty które mają sporo HP(posy, teraz te nowe bunkry terytorialne) do zaatakowania których potrzeba DPSu. Tak po prostu jest EVE zrobiona że potrzeba dużej ekipy albo dużych statków żeby ruszyć taki cel.

Weźmy na ten przykład atak na cynojammer który miałyby przeprowadzić subcapitalowe statki. Pos wiadomo Domination large szpilka anty bsowy. Piekielne sukińsyństwo, straszny wygar, szybki lock ,dużo luf. Bez mocno stankowanego bsa, wszytko mniejsze od bsa wybucha momentalnie.
Nie patrzyłem jeszcze jak bardzo zmiany w altyleriach dotknęły modułków na posie ale i tak taki setup był groźny.

Na zdjęcie takiego jammerka były wcześniej 2 sposoby - wjechać na close rr bsami na uber buforze albo próbować z daleka sniper bsami i liczyć się że poniesiemy spore straty.

Tak czy siak gdy operujesz dużą grupą statków masz je w jednej kulce. Zwyczajnie łatwiej jest nimi operować dbając o 1 warp point niż 3-4. 

Od momentu gdy hasają bomberki RR bsy wypadają z akcji,  Pozostają lr bsy rozporszone na wielu km co z kolei drastycznie utrudnia ewentualne działanie logistyków. Po prostu dupa. Capsami nie masz jak wjechać.

Wnisek - nawet jakbyś miał 300-400 osób to jak jammera bronić będzie 100 to nie dasz rady go zdjąć mimo że tytanów już nie ma. Trzeba to zrobić ninja albo wuj wie jak.



Owszem zmniejszanie blobów to szczytny cel ale dalej w mechanice gry są elementy które czasem wymagają bloba. I CCP będzie musiała albo znerfić te bomby albo umożliwić jakoś obronę przed bomberami. Np. w postaci sondy która by declokowała wszystko w promieniu powiedzmy 150 km. Wtedy jest jakaś szansa zniszczenia tych bomberków zanim bomby wybuchną.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej