Eve Online > Dyskusje ogólne

dominion - zmiany w sovie

<< < (15/33) > >>

Sammani:
Naprawde nie wiem co napisac na argument, ze utrudnienie robienia bezsensownych i odmozdzajacych misji spowoduje utrate sporej grupy klientow przez CCP. I blame wow. Za proste te gry mmo sa teraz, dla zbyt glupich ludzi. L4 sie w to wpasowuje.
Czemu tylko oceniacie wszystkich po swojemu? Jakos ludzie eksploruja wh, lataja w barwach milicji etc. Wiekszosc ludzi jest za leniwa by zrezygnowac z misji l4. Ale jakby im je zabrali to by sobie napewno poradzili z wyjatkiem najwiekszych placzkow. Wiecej by wybylo do wh, czesc do low seca, a czesc do NPC 0.0. Ci nie lubiacy totalnie pvp, albo by zostali na zalosnych l3, albo oplacali swoje bezpieczenstwo innym w true 0.0.



Zgadzam sie z Porzeczka. Podbicie dochodu w 0.0 doprowadzi tylko do wzrostu cen t2 i sprzetu uzywanego do pvp. To bedzie musialo pociagnac za soba boost wh i boost low seca, by ci tam mieszkajacy nie zostali z tylu. Nie lepiej poprostu nerfnac jedyny anormalny element w grze?
Ogolnie tl;dr napisales, ale oto chodzi. Efekt nerfa high czy boosta reszty eve bedzie ten sam: misjonarze beda biedniejsi, ale poco zmieniac wiele ROZNYCH mechanizmow skoro wystarczy usunac ten, ktory zaburza system? Wydaje mi sie, ze caly czas nam chodzilo oto samo, ale sie nie zgadalismy ^^.


--- Cytat: VonBeerpuszken w Listopad 08, 2009, 14:13:18 ---A gdzie ja wspominam i złym piracie?
Chcesz piracić to se pirać, ale postaraj sie o to, polataj za zwierzyną a nie plącz że sama Ci nie wpada w sidła.
Co do zarobkowania...dziwne... zarobkuje TYLKO w 0.0 i jakoś se radze...  Wystarczy chcieć i sie postarać?

--- Koniec cytatu ---

W zoo nie mozna strzelac do zwierzyny.


--- Cytat: Porzeczka w Listopad 08, 2009, 13:53:39 ---Nooooo a o czym ja pisze ostatnio ciagle?? wlasnie o wywaleniu L4 w ogole :)
Tutaj sie tylko wypowiedzialem ze jak juz ktos chce przerzucac L4 do low to nie ma po co bo juz sa milicyjne odpowiedniki :)

Polecam przeczytac caly post i moze jeszcze moj poprzedni ;)


--- Koniec cytatu ---

Chcialbys by ccp rozwalilo i zatrzaslo calym pve contentem w grze? I like it. Ale na to jest jeszcze mniejsza szansa.

devilsbirth:

--- Cytat: Porzeczka w Listopad 08, 2009, 15:08:00 ---Mam wrazenie ze iski powinno zarabiac sie po to zeby potem je wydawac na zabawe a nie zeby moc zarabiac wiecej iskow i trzymac je w skarpecie...
--- Koniec cytatu ---
Tylko to jest problem z ludźmi a nie systemem. Po prostu czy to sie komuś podoba czy nie, są ludzie których pvp nie bawi, wolą strzelać do krzyżyków i jak im zabierzesz krzyżyki to oni nie pójdą do low bo tam zły pirat może ich zabić tylko pójdą do innej gry, a na horyzoncie jest już parę tytułów sci-fi również. Zgadzam się, że jest to głupota, ale co zrobić, spróbuj zmienić swoją kobietę to zobaczysz jak łatwo się zmienia ludzi :) Grupa która zarabia na misjach żeby tracić na pvp sie pewnie dostosuje.
L4 nie trzeba usuwać, można zrobić z nich np. dobro ograniczone, jak plexy. Powiedzmy 2 misje na agenta na dobę - szczawik robiący jedną misję godzinę-dwie zarobi tyle ile zarabiał, misjonarz w pimped cnr  zabijający krzyżyki dla samego zabijania krzyżyków... no właśnie, cóż taki misjonarz zrobi jeśli w tym samym momencie nie da się mu alternatywy? Więc trzeba by tą alternatywe mu dać, np. w null, ale na tyle dobrą, żeby przezwyciężyła strach przed stratą statku. Normalnie problem jest cholernie złożony i proste rozwiązania dadzą więcej szkody niz pożytku. Myślę, że jeden z dodatków powinien się teraz skupić właśnie na aspekcie pve - kompletna przebudowa misji, plexów, ratów itd.

Sammani:
Nie doceniasz ludzi. Wiekszosc siedzi w empire bo sie nasluchali o zlych piratach, sadystach w 0.0, cta, blobach etc. Jakby nie bylo latwego sposobu na zarobek kroci zaraz po wyskilowaniu learningow i setek idiotow klepiacych misje w motsu a spamujacych kanaly z poradami to nowy gracz dazylby do terenow z open pvp.
Twierdzicie, ze gracze zmienia gre jak nie beda mogli bic w spokoju ratow? To nie prawda. Carebearstwo w 0.0 moze byc rownie bezpieczne jak w empire, ale wymaga myslenia i poswiecen, a wiec wysilku. Wiadomo, ze niektorzy lubia grac w gry na god mode, ale czym trudniejszy cel tym wieksza satysfakcja. Pozatym pomyslcie ilu graczy eve stracila przez te beznadziejne l4 w empire? ilu graczy zaczelo grac bez czytania przez kilka tygodni o calym eve,a odpalili triala i jedyne co zobaczyli to ciagnaca sie w nieskonczonosc fale bezmozgich krzyzykow. Tozto gorsze niz koreanskie f2p grindery,  wktorych trzeba zabic 100000000 mobw by awansowac o lvl na ktorym trzeba zabic kolejen 400000000 mobow na koleiny i do tego z jakie 900000 wydropic ma szanse wymarzony przedmiot.

Porzeczka:
To ja wiem cze wtedy czesc graczy odejdzie. Kwestia jest wlasnie tak ze milicja moza zapobiec zanczacemu odplywowi typowych cearebearow.
Co do zarabiania iskow to chyba bylo intencja CCP zeby nie byly glownym celem gry....
Ja sie patrze tutaj nad zrobieniem eve bardziej atrakcyjna gra. CCP chce zeby Eve bylo teraz glownie gra pvp a raczej rvr rozszerzona o gospodarke (co jest uber). Moim zdaniem zeby powaznie cos zmienic w eve zeby stosunek ludzi w high do reszty ulegl zmianie to trzeba podjac drastyczne kroki bo juz jest troche za pozno zeby zmieniac to polsrodkami.
CCP zrobilo duzy blad dajac w high za duzo pieniedzy bez ryzyka i bez usuwania tego nic na dobra sprawe nie zmieni. Faction warfare, wh to rzeczywiscie troche zmienilo ale nie na tyle zeby przekonac L4rowiczow do porzucenia ich kury znoszacej zlote jaja.
teraz bedzie zarabianie na planetach jeszcze. To co robi CCP to probuje dac bardzo duzo nowych soosobow zarobku zeby odciagnac od tego przekletego L4. Czyli chce miec sytego wilka i cala owce, ale tego sie nie da zrobic.
Albo utrzymuje swoje zarobki na obecnym poziomie nie zmieniajac status qou i godzac sie ze wiele graczy nie gra tak jakie byly zalozenia gry albo zmienia gre i godzi sie ze czesc graczy odejdzie. Pytanie jest tylko takie czy ten odplyw graczy jest az taki zly. Co jesli taka zmiana spowoduje tylko chwilowy spdek przychodow a nastepnie naplyw nowych graczy bo eve stanie jeszcze bardzije atrakcyjne??
Uwazam ze ludzie ktorzy tylko klepia L4 sa troche be bo wprowadzaja tak zla stagnacje do gry. Moze lepiej sie ich rzeczywiscie pozbyc?? Poza tym nie mozna powiedziec ze nagle wszyscy carebearzy odejda bo mimo wszystko sa zwiazani z gra. Tak jak byl nerf nano czy inne nerfy przez lata. Ilosc ludzi ktora rezygnowala z tego powodu byla stosunkowo niewielka a zyski z ilosci nowych graczy to z nadwyzka rekompensowaly.
Z L4 na pewno byloby trudniej, ale wydaje mi sie ze tak czy siak to by sie oplacalo. Z prozaicznego powodu. Wiekszosc carebearow nie placi za gre realna kasa tylko oplaca ja z iskow... to co by sie stalo to mniej ludzi zalogowanych na raz. Ale czy to takie zle?? Nie bardzo bo to i tak byly martwe dusze dla ktorych mozna by osobny serwer zalozyc i nikt by sie nie zorientowal ze ich nie ma (byleby ich loot i iski plynely na glowny market).
Moim zdaniem mowienie ze zabranie L4 spowoduje ze eve padnie jest niczym innym jak demonizowaniem. Alty zarabiajace znajda inne zajecie czesc cearbearow znajdzie inny soposb zarobku a Ci co odejda i tak sa bezproduktywni dla samej gry i daja mala relnej kasy CCP, wiec sa mimo wszystko troche niewazni jezeli chodzi o rozwoj, bo dla nich moze go nie byc, czyli tak na prawde troche go stopuja...

Raiha:
A moze zamiast wywalania misji lv4 do low , podnieść poprzeczkę w nich ? Tak by nie dało sie ich robić samemu, tylko w paru. Cos jak anomalie w wh , npc sie na wzajem lecza i ciezko je rozwalic samemu. Szczegolnie w lepszej klasie. Wtedy piraci nie rozwala ale gra bedzie bardziej mmo no i az tak szybko sie nie zarobi.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej