Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje

Polityka EvE

<< < (33/53) > >>

JimmyBrownie:
Żeby jeszcze naprawili zbugowane anomalie...  :knuppel2:

Xarthias:
Hmm, w opisie na evewiki TCU ma czas onlinowania 43,2 mln sekund... Półtora roku??? :)
http://wiki.eveonline.com/wiki/Territorial_Claim_Unit

Ile ma w rzeczywistości? (anchoring i onlining)

Ian666:
Tego jeszcze nie widać lecz jeśli każdemu po upgrejdzie będą się tak często spawnować frakcyjne npce, dużo dobrych pleksów i tak dalej, to wartość lootu zacznie spadać bo rynek się w końcu nasyci, i już nie będzie tak strasznie fajnie, ale dalej fajnie. Dodatkowym plusem jest fakt że frakcyjne itemki pod innymi nazwami można dostać w lp sklepach w empire, i jeśli dopływ tych z null sprawi że ceny spadną, będzie to pewien niewielki ale zawsze cios w mission runnerów (przy założeniu że tamci wyciagają itemki a nie tylko implanty czy amunicje).

MightyBaz:
wystarczy ze bedzie mozliwosc wynajmowania agentow lvl4+ w nullsec stacjach i skoncza sie kerbirzenia - farmienie w empire. Jakos trzeba zarabiac na TC  :2funny:

lastverb:
takie masowe spawnoanie faction npc i wzrost kosztow produkcji t2 sprowadzi sie do tego ze nie bedzie warto latac w ficie t2, skoro za podobna cene mozna miec lepszy (faction) \o/ czekamy na cos co pozwoli masowo dead-space'owe itemy farmic

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej