Eve Online > Dyskusje ogólne

Exploity?

<< < (3/4) > >>

YANNICK:
Frapsem nic nie udowodnie, bo skoczę tam i z powrotem i każdy mi zarzuci, że gość wskoczył do systemu jak przeskakiwałem. Jeśli 2 osoby jednocześnie będą nagrywały by pokazać, zę jedna widzi, druga nie, to pozostaje kwestia udowodnienia, że oba filmy nagrane zostały w tym samym czasie. Nie jest to 100% dowód.

Screenshoty też musiały by pochodzić od conajmniej 2 osób i trzeba by udowodnić, że pochodzą z tej samej chwili. Ponadto nie ma żadnej możliwości 100% weryfikacji czy screenshot nie był podrabiany.

Khobba:
a logserver? tam chyba pokazywane są eventy, które klient odbiera, wśród nich chybapowinno być pojawienie w systemie oraz oddzielnie pojawienie na localu. Jeśli nie, to rzeczywiście klops.

Sotharr:

--- Cytat: Khobba w Czerwiec 19, 2009, 14:54:03 ---a logserver? tam chyba pokazywane są eventy, które klient odbiera, wśród nich chybapowinno być pojawienie w systemie oraz oddzielnie pojawienie na localu. Jeśli nie, to rzeczywiście klops.

--- Koniec cytatu ---

Zmienili to z powodu tego programiku, który pilnował locala.

Trzeba wystawić się na przynętę i nagrać atakujących kolesi, których nie widać na localu.

Rabbitofdoom:
Znajac ccp obudza sie za pol roku i kilkaset shipow pozniej. To moze byc cos zwiazanego z podobna mechanika do pos buga. Klient przeskakuje i nastepuje jakas tam procedura ladowania grida itd. Serwer dla minimalizacji laga moze nie sprawdzac czy ktores z tych czesci nie zostaly pominiete.
Cos w stylu

X wskakuje do systemu Y. Serwer odbiera ze X jest w Y wysyla niezbede info do ladowania grida itd w tym o graczach znajdujacych sie w y do x. Klient X nie wyslal jakiejs kluczowej infromacji powodujacej wyslanie do graczy w Y infromacji ze X wlecial do systemu. Klient gracza Z nie wie ze X jest w systemie nie ma go na localu nie laduje jego statku itd. X zaczyna strzelac do Z serwer kalkuluje co trzeba i wysyla do Z. Serwer nie sprawdza czy klient Z wie ze X jest w systemie. Z robi puff. Dopuki Z albo X nie spowoduje w jakis sposob update stanu systemu Z nie bedzie widzial X.
Jesli player W wskakuje do systemu Y serwer wysyla info ze X i Z znajduje sie w Y do W. W widzi X i Z oni tez go widza normalnie.

Urulok:

--- Cytuj ---Hi,

We deeply apologize for the late reply.

Unfortunately we are unable to reimburse the ship as our server-side logs do not indicate that a bug/error within the game or a server related problem was the reason for your loss. This does not mean that we doubt your description of events in any way but I'm afraid it keeps our hands tied in regards to reimbursement. Sadly we can not consider your screenshot in our investigation as all information must be verified and confirmed through our server side logs. This allows for all petitions to be handled equally regardless of the situation, as all information can be verified without question. The introduction of information from a screenshot either brings in information we already have, or information that can not be verified and as such can not be used in the investigation.

Our reimbursement policies are very strict and we can only reimburse if we are able to verify that a bug or server error caused the loss. We hope that you understand our position and that you will recover swiftly from the loss.

Thank you for your patience.

Best Regards,
GM Gilsev
The EVE Online Customer Support Team
--- Koniec cytatu ---

to tyle jezeli chodzi o screeny i frapsy jako dowody czegokolwiek. w powyzszej sprawie wyslalem screena na ktorym jestem wewnatrz banki posowej, 15km od szpilki  i obrywam od calego overview hostow;p kazdy kto zerknalby na tego screena powiedzialby ze desync ale niestety ccp nie ma nic w logach:)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej