Autor Wątek: TNQ - Górnictwo II  (Przeczytany 70668 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

zabbas

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 05, 2009, 14:02:56 »
Witam i mam takie pytanie...
Czy można "Mining Foreman Link - Laser Optimization" zainstalowac w battlecruiser'ze?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 05, 2009, 14:09:47 »
Jeśli pilot potrafi go obsługiwać to tak

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 05, 2009, 14:10:03 »
To podstawowy statek do zakładania linków.

zabbas

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 05, 2009, 14:19:42 »
Pytam, bo w opisie statku jest "99% reduction in the CPU need of Warfare Link modules", a ten link nie ma w nazwie "Warfare" tylko "Mining".

Dzięki za szybką odpowiedź

DaBlades

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 05, 2009, 14:39:01 »
Nie ma sensu kupować orki do solo wydobycia. Orka ma wartość wydobycia równą twoim skilom w dronach górniczych.
Jak grasz solo to orka jako transport ci się przyda co najwyżej   

kurde jakby orca mogła chociaż laserami kopać (o stripach nie wspominam) to sam bym chyba zajął się dla rozluźnienia kopaniem AFK tryta w imperium. Inna sprawa, że cena tryta spadłaby straszliwie.

to i moje pytanie: ile na minutę są w stanie wykopać dronki?

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 05, 2009, 15:22:18 »
Bez rigów - 62,5m3 x 5 = 312,5
Z 3 rigami t1 - jakieś 78,5m3 x 5 = 392,5
Z 3 rigami t2 - 87,5m3 x 5 = 437,5

Wartości z rigami są przyblizone, bo podlegają one stacking penalty.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 05, 2009, 15:24:56 »
Z 3 rigami t2 - 87,5m3 x 5 = 437,5
A da się w Orcę wsadzić 3x T2 rigsy do dronek górniczych?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

DaBlades

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 05, 2009, 15:32:03 »
A da się w Orcę wsadzić 3x T2 rigsy do dronek górniczych?

czy to ważne? uwzględniając dodatkowo to, że dronki muszą jeszcze dolecieć i wrócić liczby są w najlepszym razie mizerne...
rzeczywiście to ship ddo gangu, kopać sam nie może, transportowcem jest co najwyżej średnim (małe hp) a skill kosztuje 450M.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 05, 2009, 15:37:41 »
czy to ważne?
Może nieważne. Nie wiem, musiałby się wypowiedzieć pytający czy dla niego ważne.

uwzględniając dodatkowo to, że dronki muszą jeszcze dolecieć i wrócić liczby są w najlepszym razie mizerne...
Przecież możesz się ustawić przy samym kamulcu.

rzeczywiście to ship ddo gangu, kopać sam nie może, transportowcem jest co najwyżej średnim (małe hp) a skill kosztuje 450M. 50M ISK nominalnie
Poprawiłem za Ciebie. Ile hp wg Ciebie powinna mieć ? Wg EFT na moich skillach goła ma 65k ehp.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

DaBlades

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 05, 2009, 15:48:23 »
Skill Capital industrial cośtam niestety nie kosztuje 50M jak w evemonie tylko 450M (a może już jestem ślepy od tej cholernej diablopodobnej gierki przez którą nie spie od 2  dni  :angel:)

co do hp oczywiście zależy. Mi zależałoby na hp na tyle dużym aby nie bać się posłać afk orci przez niarja z lootem powiedzmy za 500M. (Niestety z tych 65k 55k to struktura o zerowych resach (dc trzeba włączyć). Ale skoro 4-5 ravenów przegryzie się przez to bez problemu to znów będzie trzeba kupić frachta.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 05, 2009, 15:49:14 »
A nie da się.  :embarassed:

Wzorowalem się na EFT, gdzie te rigi t2 biorą 75 kalibracji.

co do hp oczywiście zależy. Mi zależałoby na hp na tyle dużym aby nie bać się posłać afk orci przez niarja z lootem powiedzmy za 500M.

Loot za 500M wkładasz do corporate hangaru i nikt ci go tam nie wyskanuje.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 05, 2009, 15:58:02 »
Moja Orka na ficie podróżnym ma prawie 250k efectiwe  (lekko to przekracza na all 5) co prawda cargo wtedy to raptem 52,5k m3 ale do tego masz 40k m3 schowek o zawartości którego nikt nie będzie miał pojęcia tak długo jak cię nie zestrzeli

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 05, 2009, 16:00:37 »
Z corporate hangaru nic nie wylatuje, nic się nie pojawia na skanie, ani na KMie. Taka podręczna brama do innego wymiaru.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 05, 2009, 16:02:22 »
Skill Capital industrial cośtam niestety nie kosztuje 50M jak w evemonie tylko 450M (a może już jestem ślepy od tej cholernej diablopodobnej gierki przez którą nie spie od 2  dni  :angel:)
Źle sprawdziłeś, to zupełnie inny skill. Ten o którym napisałeś jest dla Rorquala. Orci nazywa się Industrial Command Ships
co do hp oczywiście zależy. Mi zależałoby na hp na tyle dużym aby nie bać się posłać afk orci przez niarja z lootem powiedzmy za 500M. (Niestety z tych 65k 55k to struktura o zerowych resach (dc trzeba włączyć). Ale skoro 4-5 ravenów przegryzie się przez to bez problemu to znów będzie trzeba kupić frachta.
Struktura mi wychodzi ~36k, shield 13k, a armor 7k (wartości bez resistów). Dla porównania Obelisk ma odpowiednio 6k shield, 28k armor, 150k struktury (200k ehp). W obu wypadkach mówię o wartościach gołego, pozbawionego modułów kadłuba (na fracht oczywiście nie da się wsadzić).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

DaBlades

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 05, 2009, 16:08:16 »
Źle sprawdziłeś, to zupełnie inny skill. Ten o którym napisałeś jest dla Rorquala. Orci nazywa się Industrial Command Ships

he Dormio, koleś od którego kupię orce powinien ci odpalić prowizję. Szkoda było mi tych 400M. w końcu to 2 ładnie zrobione zealoty.
to jeszcze załatw aby mogła kopać  ;)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 05, 2009, 16:11:00 »
Siur... kup od nas orcę to dostaniesz zestaw dronek T2 (hammerheady + mining) :D
Tylko pewnie cena u nas Ci nie podejdzie  ;) ;D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

DaBlades

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 05, 2009, 16:47:44 »
Siur... kup od nas orcę to dostaniesz zestaw dronek T2 (hammerheady + mining) :D
Tylko pewnie cena u nas Ci nie podejdzie  ;) ;D

skoro od razu twierdzisz że cena nie podejdzie to rzeczywiście musicie mieć niezłą.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 05, 2009, 16:49:30 »
Wiesz... najdroższe są zawsze usługi konsultingowe  ;)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 05, 2009, 18:25:52 »
Misie ale rzeczywista cena skila do orci to 50mil wiec eve-mon dobrze pokazuje. to ze na markecie kosztuje 450 to macie wlasnie czysty przykład re-sellera ;] albo raczej dużej grupy która się zmówiła i teraz robi czysta kasę na was.  >:D

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 05, 2009, 21:37:48 »
Blady kupił sobie skilla nie na Orkę, tylko no Rorquala.

DaBlades

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 06, 2009, 13:45:16 »
Blady kupił sobie skilla nie na Orkę, tylko no Rorquala.

na szczęście nie kupiłem, cena mnie zabiła. (na szczęście)

Nazgu Ura il

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 03, 2010, 21:02:22 »
A ja mam pytanie, jaką postać założyć pod górnictwo?

Rasa, atrybuty - generalnie wszystko co muszę wybrać aby górnik był możliwie najlepszy na starcie.

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 03, 2010, 23:40:12 »
Nie ma znaczenia jaką rasę i postać wybierzesz. Start jest mniej więcej wyrównany w każdej kombinacji. Liczy się skillowanie, jakie załączysz.

Postać górnika będzie potrzebować inteligencji i memory dla skilli typu Mining, Astrogeology, Veldspar Reprocessing etc. No i masy zwyklych ogólnorozwojowych - do capacitora, fitowania, speeda, etc.

Ale percepcja i willpower będą konieczne dla skillowania statków - barek i exhumerów.
Cała prawda o moim graniu...


Nazgu Ura il

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 04, 2010, 08:31:31 »
Niestety niewiele mi to mówi, czy są gotowe buildy dla docelowego górnika?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 04, 2010, 09:23:57 »
To nie WoW, tu nie ma żadnych "buildów".

Przeczytaj jeszcze raz:
Nie ma znaczenia jaką rasę i postać wybierzesz. Start jest mniej więcej wyrównany w każdej kombinacji. Liczy się skillowanie, jakie załączysz.

Plus atrybuty postaci możesz zmienić (poprzesuwać punkty z jednego atrybutu na inny) dwa razy w pierwszym roku i potem raz co rok.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #60 dnia: Luty 04, 2010, 09:24:11 »
Nie ma buildów. Wszystkie rasy są identyczne. Wybierz tę, która twarz/historia ci się bardziej podoba.

Nazgu Ura il

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #61 dnia: Luty 04, 2010, 10:32:30 »
W takim razie - Minmatar > Brutor > Workers będzie dobrym wyborem dla górnika?

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 04, 2010, 10:35:17 »
NIE MA ZNACZENIA CO WYBIERZESZ!

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #63 dnia: Luty 04, 2010, 10:37:35 »
Ten górnik potem bez cienia problemu będzie mógł skillować heavy assault cruisera i robi nowe dziury w tyłkach innym górnikom.  >:D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

papaola

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #64 dnia: Marzec 06, 2010, 18:06:51 »
To chyba związane z górnictwem więc pytam. Na załączonym obrazku jest pęknięty niebieski kryształ asteroida i „clovent ”szara asteroida  i kiedy chce wydobywać z nich wyskakuje informacja”Invalid target, can only activate this on an Asteroid.” tłumaczenie informacji nic niedało i nie wiem czego mi brakuje do wydobyci, prosze o rade.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #65 dnia: Marzec 06, 2010, 18:24:58 »
To tylko dekoracja. Kopać można tylko z kamieni, których pokazywanie możesz ustawić w opcjach Overwiev w dziale asteroids.

papaola

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #66 dnia: Marzec 07, 2010, 09:56:14 »
dzieki a już robiłem sobie nadzieje że trafiłem na żyłe złota :'(

Ezachiel

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #67 dnia: Marzec 08, 2010, 10:36:37 »
A propo rasy i atrybutów do kopania i obsługi kopania :
EvE Moon  :
Kopanie i Rafinacja
=> exhumers lv 4-5
=> Drony mining t2
=> Lasery t2
=> kryształy t2
=> Rafinacja i zaawansowana rafinacja 5

Jak to sobie ustawisz to posrpawadzaj jakie atrybuty są przydatne.

professor

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #68 dnia: Marzec 14, 2010, 13:34:11 »
Mam pytanie co do kopania w High-sec. W wolnych chwilach od PvP zamierzam zbierac kase na kolejne riftery/rupiecie itd. wiec mining wydaje mi sie optymalnym rozwiazaniem (wymaga malo zaangazowania w high-sec). Prosta taktyka, kopie scythem, zbieram puche industrialem i sprzedaje/refinguje. Na czym zarobie najwiecej? Veldspar (kopie dense) czy moze sa jednak jakies lepsze asteroidy (sec od 1.0 do 0.5)?

devilsbirth

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #69 dnia: Marzec 14, 2010, 13:42:57 »
Nie opłaca się. Jeśli skilujesz pod pvp to skille do kopania i rafinacji tylko zabierają czas który mógłbyś przeznaczyć na trenowanie gunnery czy nawigacji czy czegokolwiek. Dla naprawdę młodej bojowej postaci źródłem zarobku powinny być IMO raty/misje/salvaging, trochę później po zrozumieniu gry dochodzą nowe możliwości jak handelek, scam, ganking indyków :), w-space, posy itd...