Eve Online > PVE

[PVE]Abbadon L4 Bloodriders/Sansha

<< < (8/13) > >>

Precelek:

--- Cytat: Zgudi w Maj 17, 2011, 19:04:59 ---Wymyśliłem coś takiego:

[Abaddon, misions l4]
Centus A-Type Large Armor Repairer
Armor EM Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Capacitor Power Relay II
Capacitor Power Relay II
Heat Sink II
Heat Sink II

Tracking Computer II, Optimal Range
100MN Afterburner II opcjonalnie zamienny na Tracking Computer II, Optimal Range, w zależności od rodzaju misji
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Microwave L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Microwave L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Microwave L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Microwave L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Microwave L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Microwave L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Microwave L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Microwave L

Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I
Large Energy Collision Accelerator I

Hammerhead II x5
Hobgoblin II x5

Ma w cholerę capa i spory dps i mam nadzieję, że ta reperka wystarczy :P

--- Koniec cytatu ---

masz ta repke w swoim abadonie ? Jak tak to juz po ciebie lecimy ;)

Nitefish:
Dobra Zgudi, wiem że zapostowanie Ci fitu na shipa który z palcem w nosie zrobi AE nie ma sensu bo i tak z tego nie skorzystasz ale co tam.

Zamiast ładować bez sensu iski w mega drogie repki kupiłem coś takiego:

[Apocalypse Navy Issue, Zaczarowany Ogórek]
Imperial Navy Large Armor Repairer
Armor EM Hardener II
Armor EM Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Heat Sink II
Heat Sink II
Heat Sink II

LiF Fueled I Booster Rockets
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L

Large Auxiliary Nano Pump I
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I

Valkyrie II x5

Z frakcyjnych rzeczy miałem repkę i hardy, a hardy miałem dlatego bo nie miałem wyskilowanych T2. Jak masz T2 to luzik. O ile dobrze pamiętam to mój rekord rozwalenia AE lvl 4 tym statkiem był jakoś 20-30 minut.

Innymi słowy z zakupów czeka Cię navy apok + frakcyna repka.


EDIT - jak będziesz miał na apoku tylko frakcyjną repkę to na 99% unikniesz zgankowania o ile nie dasz się złapać na canfliping jak nub.

Zgudi:
to ja zaproponuję przeróbkę tego cacuszka:

[Apocalypse Navy Issue, New Setup 1]
Imperial Navy Large Armor Repairer
Armor EM Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Capacitor Power Relay II
Heat Sink II
Heat Sink II
Heat Sink II

100MN Afterburner II
Tracking Computer II, Optimal Range
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Infrared L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Infrared L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Infrared L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Infrared L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Infrared L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Infrared L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Infrared L
Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Infrared L

Large Capacitor Control Circuit I
Large Auxiliary Nano Pump I
Large Auxiliary Nano Pump I

Hammerhead II x5
Hobgoblin II x10


Co daje:
1. Większy zasięg, przykładowo montując szkłą infrared, zamiast microwave masz ten sam zasięg i wyraźnie większy DPS.
2. Taką samą defensywę i nieznacznie gorszy, chodź wciąż dobry cap, przy odpalonych działach i reperce jest na skillach all5 46 % stable, a przy włączonych wszystkich modułach trzyma ponad 10 minut.

Doom:
Te wartości są dla szkiel multi? Bo na innych to sie potniesz a nie wypatroszysz angelowego bs'a

Nitefish:
Zgudi ku... jego mać Ty lamo ostatnia. Nic nie czaisz, a rozpisujesz fity jakbyś był przekonany i ich słuszności. Pytasz kolejny raz o coś, czego w ogóle nie kumasz mimo wielu tłumaczeń a i tak pewnie nie użyjesz.

Angele włażą na close. Szkieł masz więcej niż 1 komplet, zaczynasz naginać z daleka ale koniec końców angele wbijają się na na tyle  blisko, że jedziesz ich jak szmaty z multifrequency (tych co dolecą). Oczywiście hardy też pod misję mają być.

Mimo, że laserki to nie jest najlepsza broń na nich to spadają elegancko.

Co do dronek to jak chcesz bić Angeli to mają być takie jak Ci napisałem. Małe gówna ściągniesz na salwę z daleka, a to co podleci zostanie zeżarte przez valkyrie.

Repkę cyklujesz, ab nie używasz praktycznie, tyle co na dolot do bram. Wyłącz sobie to w eft i sprawdź wtedy. Wciąż masz za mało capa? Skill up.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej