Eve Online > PVE
[PVE]Abbadon L4 Bloodriders/Sansha
observer:
cap jest stable na 42%, tyle że na szkłach scorch, na conflagration, tak jak masz na screene jest 6:41, jak już chcesz strzelac z tak bliska, to weź IN Multi, zasieg ten sam, dps troche mniejszy, a cap stable jak na scorch.
Doom:
Wymień szkła na IN Multi. Conflagi mają te 100 dps wiecej, ale:
- większość graczyy starszych od Ciebie zkilowała t2 działa dla Scorchów które są i były super, a conflagi były scierwem
- są nieekonomiczne w relacji cena / zużycie / przyrost dps
O ile perma uzycie scorchy jest uzasadnione pomimo ich kosztu, o tyle walenie conflagami na nie pvp raczej ciężko uzasadnić. To nie jest 1/3 więcej dps jak na fury rakietach w tengu, czy też 50% w przypadku porównania scorcha i radio, tutaj różnica wynosi mniej niz 10%, a relatywnie rzadko przy swojej predkosci wykorzystasz ta sile ognia w pełni
NeX:
Moje misyjne klony na lasery zawsze mają założony kabel 'Squire' CC8 i dwa RIGi CCC i muszą być CAP stable. Nawet o tym nie wspominam, bo to jak własna wątroba i nerki dla prądożernego gunboata, bez nich nie pożyjesz na misji i będziesz musiał rewarpować. Skill "Fuel Conserwation" jest też ważny przy używaniu Afterburnera (od level 4 fity są CAP stable na 40+%).
Patrząc na All lev 5 bierz pod uwagę, że podnosząc skile zwiększasz nie tylko wydajność shipa, modułów i broni, ale także rośnie zużycie CAPacitora np z powodu skila do reperek, czy rapida gunów. Skile do do prądu mają, to jedynie kompensować a nie sprawić, że Abaddon będzie latał jakby miał założoną matarską artylerię. Pomimo to na All lev 5 nawet bez kabli jest cap stable na 37% jeżeli ma założone RIGi CCC.
Jeżeli nie uzyskałeś takich wyników, to czegoś w ficie nie uwzględniasz. Może braki w skilu "Controlled Burst" (priorytet przed zrobieniem levelu na skilu "Rapid Firing"), lub po prostu w EFT i EVE nie założyłeś dwóch RIGów CCC, bo to one statecznie decydują o krytycznej ilości capacitora szczególnie poniżej skili na 5.
PS Uniwersalny komplet kabli na prądożerne gunboaty:
Zainou 'Gypsy' KMB-75 (bostuje skile od elektroniki) opcjonalny, można tu wstawić coś innego. Na braki w enginering PG4/8, lub coś do afterburnera, mwd
Eifyr and Co 'Gunslinger' AX-2 (5% do trackingu dział)
Inherent implants 'Squire' CC8 (bostuje skile do energii)
Eifyr and Co 'Gunslinger' CX-2 (5% do damage gunów)
Inherent implants 'Lancer' G2-Epsilon (5% damage do dużych laserów) mając inny typ broni zastępujemy go odpowiednikiem dla niej.
Kable 5% są drogie. Można spokojnie jednak kupić 3% za rozsądną cenę.
Alternatywą dla laser gunboata może też być zestaw kabli 'Lancer' G1/2 Beta, Gamma, Delta, Epsilon, a w 6 slocie co potrzebujesz - KMB-75, lub PG4/8. Wedle uznania.
Zgudi:
Apropo szybko bardzo topią się scorche? w Amarr są po 707 kafli za sztukę. Na ile wystarczy np 10 zestawów po 8szt. to jest 56 mln isk
Doom:
Ciężko mi określić dokładnie. Jakiś czas temu troche ruszono parametry psucia sie szkiełek. I tak jak wcześniej zmieniałem je w zasadzie z podobną częstotliwością co navy (no może troche częściej) to po tamtej zmianie ich trwałośc jest wyraźnie niższa. Ale czasu nie podam bo to random. Skrajny wypadek jaki miałem to wymiana po jednej blokadzie (czyli w zasadzie co strzał musialy sie uszkadzać), srednia to kilkanaście misji. Na tyle dużo że zwracją się z nawiązką
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej