Śmietnisko > Archiwum

EVE: recenzja

<< < (2/21) > >>

reassor:
jeszcze te chore zmiany zaproponowane  w ostatnim dev blogu O_O

brak liczby pilotow w systemie na mapie .... i co gorsze brak listy ludzi na lokalu w 0.0 O_o

przeciez to jest totalnie pro M0o/evol i inne smieci ...

wyobrazcie sobie dzialajacy w takim systemie alliance :(

na kazdej trasie musi byc scout monitorujacy ruch ... jesli takowego brak  to  50 osobowy gang najezcow wpada do systemu NIEZAOWAZONY i nikt nawet nie wie ze sa w systemie doputy dopuki kogos nie dziabna ....

ja nie wiem chyba polowa tych devow ma postacie w m0o ....

zero wyobrazni ... ja wiem , ze wtedy scoutowanie nabierze nowego wymiaru ... ale jak sobie wyobrazacie ustawienie kolesia na bramach w kluczowych systemach ... i pozostawienie ich tam 24/7 O_O

tottal no comment :P

unique|tom:
W temacie recenzji - tentopic to chyba jedna z kompletniejszych analiz evki.


--- Cytat: "Reassor" ---jeszcze te chore zmiany zaproponowane w ostatnim dev blogu O_O

brak liczby pilotow w systemie na mapie .... i co gorsze brak listy ludzi na lokalu w 0.0 O_o

przeciez to jest totalnie pro M0o/evol i inne smieci ...

wyobrazcie sobie dzialajacy w takim systemie alliance  

na kazdej trasie musi byc scout monitorujacy ruch ... jesli takowego brak to 50 osobowy gang najezcow wpada do systemu NIEZAOWAZONY i nikt nawet nie wie ze sa w systemie doputy dopuki kogos nie dziabna ....

ja nie wiem chyba polowa tych devow ma postacie w m0o ....

zero wyobrazni ... ja wiem , ze wtedy scoutowanie nabierze nowego wymiaru ... ale jak sobie wyobrazacie ustawienie kolesia na bramach w kluczowych systemach ... i pozostawienie ich tam 24/7 O_O

tottal no comment
--- Koniec cytatu ---


W kwestii tych zmian ja si? zgadzam z jedn? z nich mianowicie znerfowaniem mapy -. Funkcja "Pilots in space" powinna by? ograniczona do pewnej odleg?o?ci od pilota (mog?oby to by? modyfikowalne poprzez skille - kolejny bonus dla ewentualnych zwiadowców]. To samo powinno si? tyczy? innych opcji pokazuj?cych "aktualne" informacje o liczbie pilotów czy pod zones. Mapa nie mo?e by? tak idealnie dok?adna to zabija wg mnie ogrom, tajemniczo?? i nieprzewidywalno?? wielu sytuacji. Na pewno takie znerfowanie spowoduje wzrost dynamiki gry i tego co sie bedzie dzia?o z sojuszami - znajdzie si? miejsce na nowe, gdy? aktualne molochy b?da musia?y zaw?zi? terytoria swoich w?o?ci do obszaru który naprawd? bed? w stanie kontrolowa?.

Natomiast zupe?nie nie zgadzam si? z likwidacj? localu - oprócz oczywistych walorów taktycznych ten kana? spe?nia bardzo wa?n? rol? w kontaktach pomi?dzy przypadkowymi osobami - ile to razy spotyka?o si? kogo? ciekawego i "spontanicznie" nawi?zywa?o rozmowe - to zniknie jak zniknie local. Jedyn? mo?liw? do przyj?cia (wg mnie of korz) opcj? by?oby usuniecie localu z 0.0 i dodanie mini mapy, ale w pe?ni funkcjonalnej, która by wygl?da?a jak kolejny window i posiada?a funkcj? autorefresh gdzie mo?naby sprawdza? czy kto? si? nie zbliza lub nie atakuje.

Zobaczymy co z tego wyjdzie - mam nadzieje ?e nie beda na sucho akceptowa? wyniku tej pora?kowej sondy. Fina? na pewno bedzie taki sam jak zwykle: Adopt'or'Die  :twisted:.

StellarSheep:
Bah apropo ostatnich zmian mam takie samo podejscie jak ermen.
Niech za przeproszeniem odp!*@#&!*@ sie od localu. Jedyna zmiane jaka powinni tam wprowadzic to to zeby mozna bylo wylaczyc beznadziejne avatary ktorych i tak nikt nie uzywa i powinien byc dodany tag corpa np. [BIG]StellarSheep albo [TWB]Reassor.
Ewentualnie niech sobie likwiduja local. Ale ja w takim razie chce skaner na ktorym widze bez zadnych ograniczen, caly system, mam mozliwosc ustawienia tak zeby nie pokazywal mi jakichs beltow i innego gowna i mozliwosc warpowania sie na to co widze na skanerze. Prosze bardzo. Wtedy niech sobie usuwaja local.

Co do mapy to jestem calkowicie za. Ograniczyc widocznosc do paru systemow w promieniu i nie ma pokazywania ilosci ludzi w kosmosie i zadokowanych. I odrazu byloby ciekawiej.

Co do oceny eve nie bede oceniac. Zupelnie co innego mi sie wyobrazalo jak kupowalem gre. Zupelnie co innego mialem obiecanego. Po roku nie ma nawet polowy tych rzeczy ale co tam ... Tak jak mowi LittleBig tutaj nie ma rpg. Dla mnie to taka ekonomika pomieszana po troszku z rts`em i symulatorem i nie wiem czym. Tak czy siak napewno nie jest to RPG. Tak czy siak gra sie niezle, aczkolwiek podejscie niektorych ludzi mnie poprostu coraz bardziej odrzuca. Durne patche, durne poprawki, zamiast balansu to nerfowanie, w cholere bugow * oczywiscie ze w kazdej grze sa bugi tego nie da sie uniknac ale za przeproszeniem jak stracisz statek na bugu a potem koles ci mowi ze to twoja wina to raczej nie jest happy co? takich sytuacji jest od groma * lagi ehh w ogole odczucia raczej nieciekawe.

reassor:
hehe ofca ale grasz dalej :P
i ja tez :)


jedyna rzecza ktora mnie masakruje wtej gierce sa ludzie w nia grajacy ( oczywiscie pozytywnie choc nie w 100%)

wiesz co do mapy to wogole bym wywalil pilots in space :)
wtedy wazna role odgrywal by scout

ale na lovalu musze widziec wszystkich w systemie :)

bo w takim wypadu jak ktos wspomnial na oficjalnym forum mozesz wleciec w 0,0 i przez pol dnia nikogo nie spotkasz... a jak juz spotkasz to beda to albo masywne floty piratow , albo male ganking squady :P

co nie zmienia faktu ze po pol dnia latania po odludziu ... zdychasz przy pierwszym kontakcie ;]

w tym momecie np local spelnia pewnego rodzaju ostatni system ostrzegania o zagrozeniu ...

np , polujesz w belcie a tu nagle widzisz 5 joinow naraz ... i same szumowiny :P no to jaka jest twoja decyzja? nie wspomne o kilku losiach ktorzy byli u mnie w korpie ... i podjeli inna decyzje :P

/me hiting safe spot jesli jestem sam :P
/oni a co tam kto by nas w beltach szukal :P

cthsqd:
dobrze kombinujesz reassor ale imho lepiej by bylo na odwrot, tzn zostawic pilots in space (zeby orientacyjnie wiedziec co sie dzieje w danej czesci galaktyki) a local wywalic, moze zwiekszyc za to zasieg radaru z kilkunastu AU do powiedzmy 30, wtedy np. wiadomo ze leci do nas flota ale nie wiadomo ilu, ani kto -> alarm, scouci do akcji i zbieramy flote. Pirackie ganksquady beda mialy nie lada wyzwanie, bo nie sa w stanie kontrolowac kto jest dokladnie w systemie, czy nie leci do nich jakas wieksza grupa zeby ich spacyfikowac itd. Masywnych flot tez nie bedzie bo widac je z daleka na mapie, pozatym po co trzymac wielka flote w pustych systemach.. Kazda walka nabierze niesamowitego smaku, szykuje sie najciekawsza zmiana od czasow pre-castor.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej