Autor Wątek: TNQ - Posy  (Przeczytany 32032 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

BvS Smyk

  • Gość
TNQ - Posy
« dnia: Luty 14, 2009, 12:26:59 »
Witam

Od jakiegoś czasu gram w eve , wpierw zacząłem od kopania, potem handel , obecnie misje 2 lvlowe robię, ale tak zastanawiam się na postawieniem posa.
Za bardzo nie orientuje się w tym temacie jak postawić, co trzeba do niego i czy to ma wogóle sens stawania jak gram od 2 miesięcy. To niewiele czasu i zapewne sens takiej inwestycji ma dopiero jak się podszkoli człowiek w produkcji ale chętnie dowiedział bym się więcej na ten temat odnośnie samych posów i wszystkiego co z nimi związane.

Dziękuje za wszelka pomoc
Pozdrawiam 
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2009, 20:37:34 wysłana przez Xarthias »

horax

  • Gość
Odp: Posy
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 14, 2009, 12:39:40 »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Posy
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 14, 2009, 12:50:26 »
http://www.eve-guides.com/poss/index.php
niekoniecznie wszystko i niekoniecznie aktualne ale sporo ;)

Cytuj
http://dl.eve-files.com/media/corp/CallideVulpis/HigSec_POS_V1-2.pdf
Z jakiegoś powodu nie mogę otworzyć tego pliku, ani w przeglądarce, ani pobierając go a potem próbując otworzyć

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

NeX

  • Gość
Odp: Posy
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 14, 2009, 13:02:13 »
Działa prawidłowo, bezpośrednio z tego linka. Może masz coś zle ustawione z domyślną obsługą PDF, albo po prostu brak prawidłwej instalki Acrobat'a lub Foxita. Acrobat pracuje także pod przeglądarką, więc powinien po instalacji wyświetlić dokument z sieci.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Posy
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 14, 2009, 16:03:27 »
wiem i mam tak ustawione