Autor Wątek: TNQ - Posy  (Przeczytany 32032 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

BvS Smyk

  • Gość
TNQ - Posy
« dnia: Luty 14, 2009, 12:26:59 »
Witam

Od jakiegoś czasu gram w eve , wpierw zacząłem od kopania, potem handel , obecnie misje 2 lvlowe robię, ale tak zastanawiam się na postawieniem posa.
Za bardzo nie orientuje się w tym temacie jak postawić, co trzeba do niego i czy to ma wogóle sens stawania jak gram od 2 miesięcy. To niewiele czasu i zapewne sens takiej inwestycji ma dopiero jak się podszkoli człowiek w produkcji ale chętnie dowiedział bym się więcej na ten temat odnośnie samych posów i wszystkiego co z nimi związane.

Dziękuje za wszelka pomoc
Pozdrawiam 
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2009, 20:37:34 wysłana przez Xarthias »

horax

  • Gość
Odp: Posy
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 14, 2009, 12:39:40 »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Posy
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 14, 2009, 12:50:26 »
http://www.eve-guides.com/poss/index.php
niekoniecznie wszystko i niekoniecznie aktualne ale sporo ;)

Cytuj
http://dl.eve-files.com/media/corp/CallideVulpis/HigSec_POS_V1-2.pdf
Z jakiegoś powodu nie mogę otworzyć tego pliku, ani w przeglądarce, ani pobierając go a potem próbując otworzyć

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

NeX

  • Gość
Odp: Posy
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 14, 2009, 13:02:13 »
Działa prawidłowo, bezpośrednio z tego linka. Może masz coś zle ustawione z domyślną obsługą PDF, albo po prostu brak prawidłwej instalki Acrobat'a lub Foxita. Acrobat pracuje także pod przeglądarką, więc powinien po instalacji wyświetlić dokument z sieci.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Posy
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 14, 2009, 16:03:27 »
wiem i mam tak ustawione
ze ściągnięciem pliku miałem problem, bo zdazyłem zapomnieć gdzie się przestawia odpowiednie dane :P
już uruchomiłem winny był skrypt ochronny :/

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kalintos Tyl

  • Gość
Odp: Posy
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 24, 2009, 15:35:46 »
Jak pos kopiacy to galantyjski bedzie najlepszy(100% bonusu do pojemnosci silo), jak chcesz miec super ochrone to wez amarskiego. Caldaryjski jest najlepszy na laby do highseca. Minmatarski to kompromis miedzy amarskim i caldaryjskim. Sa jeszcze faction: roznia sie tylko tym ze mniej paliwa potrzebuja na godzine.

Goomich

  • Gość
Odp: Posy
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 24, 2009, 15:51:46 »
Jak pos kopiacy to galantyjski bedzie najlepszy(100% bonusu do pojemnosci silo), jak chcesz miec super ochrone to wez amarskiego.

Który wali tylko z EM i thermal, więc wszyscy się moga idealnie wytankować na dziada.

Caldaryjski jest najlepszy na laby do highseca. Minmatarski to kompromis miedzy amarskim i caldaryjskim. Sa jeszcze faction: roznia sie tylko tym ze mniej paliwa potrzebuja na godzine.

I mają więcej hp.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Posy
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 24, 2009, 16:57:25 »
Cytuj
jak chcesz miec super ochrone to wez amarskiego.
Wiesz wydaje mi się że nazwa Dethstar używana jako pseudonim artystyczny w stosunku do matarskich szpilek sugeruje że to jednak one są te wredne złe i "bez floty capitali nie podchodź nawet do małego" :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ellaine

  • Gość
Odp: Posy
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 25, 2009, 16:20:10 »
Matar są najlepsze do obrony, Caldari do przemysłu, Amarr i Gallente nie są najlepsze do niczego. Za to Amarr ma tańsze paliwo (przynjamniej kiedyś miał).

bartoon

  • Gość
Odp: Posy
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 05, 2009, 18:41:24 »
szukam od jakiegos czasu odpowiedzi na pare pytan o posie

1 co mozna robic w posach budowanych w sl 05 - 07
2 Czy w 0.5-07 sl mozna kopac  na ksiezycu?
3 Ile kosztuje paliwo do sredniego posa tygodniowo.
4 Czy oplaca sie robic simple reakcjon  i to sprzedawac (chodzi o to ze nie widze zeby ktos to chcical kupowac)

Ogolnie co opaca sie robic w posie w sl 05-07 

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Posy
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 05, 2009, 18:54:27 »
1) laby, ewentualnie produkcja
2) nie
3) zależy od typu posa (wielkość nacja) i od tego co jest podłączone
4) nie wiem
5) wszelkie wykorzystanie labów

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

bartoon

  • Gość
Odp: Posy
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 05, 2009, 19:19:31 »
glownie mi chodzi o przeprowadzenie  reakcji w posie w sl 05 - 07 da sie to zrobic ?
I co to sa laby laboratoria ? 
 

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Posy
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 05, 2009, 19:29:16 »
lab = laboratorium
[dane jakie uzyskałem od korpowego autorytetu kiedy się pytałem w podobnej w sumie sprawie] Z reakcjami jest tak że jak się ciężko uprzesz to zrobisz to w dwóch posach, ale optimum to i tak 4 oczywiście larg. Znajdź wygodne High gdzie postawisz sobie 4 posy - to pierwszy problem.
Kolejny to dowóz materiału na przemiał, a następny to wywóz urobku na rynek zbytu. Następne to obron a czegoś takiego przed wardekiem (w opcji z 2 posami nie zamontujesz praktycznie żadnego defensywnego systemu)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

horax

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 05, 2009, 22:03:19 »
Inwencja + produkcja, mam malego posa koszt to jakies 100mil za 4tyg, czyli srednia szpila ok 50mil na tydzien.

Jesli wyskilujesz  inwencje na 4-5 to przy uzyciu named modulów mozna ladą skutecznosc uzyskac. Potem produkcja. Osobiscie zarobilem na tym biliony siedzac spokojnie wieczorami i nie poswiecajac zbyt duzo czasu :) .
Produkcja w posie, choc ja produkowalem sobie na pobliskiej stacji npc.

Powodzenia
Aeon

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 05, 2009, 22:21:51 »
co to sa named moduly ?
i nie rozumiem produkujesz na stacji npc a na posie robisz inwencjie?
W ktorym sl masz posa? napisz cos wiecej o tym co mozna zroic na posie

horax

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 05, 2009, 22:41:08 »
Aby zwiekszyc skutecznosc inwencji do procesu dorzucasz moduly o meta level 4. Meta lvl masz w info kazdego modulu. Moduly o meta lvl powyzej 0 to sa named.
Z produkcja - dokladnie tak. Inwentuje na posie produkuje w stacji npc. Przy dobrych standingach i skillach koszty sa znikome. Przy produkcji z bpc t2 potrzebujesz duzo wolnych slotow produkcyjnych. Inwencja na posie dlatego ze mam small posa a ilosc modulow onlinowanych jest ograniczona.
SL, jesli masz na mysli security level to 0.5 jest wystarczajacy, nie ma sensu sie spinać i klepac standingu powyzej 5.
Co mozna wiecej robic na posie w hisecu? Szczerze to nie mam innego pomyslu. Mozesz researchowac bpo na moduly/statki (te sloty w npc stacjach tez sa mocno oblegane), nastepnie kopiowac i sprzedawac.
Mozesz kopiowac bpo do  bpc o max. ilosci kopii - inwentujacy zawsze sa chetni na zakup takich, a koszt wlasciwie to utrzymanie posa.

 O0

ps. wazne zeby sie nie rozdrabniac - wchodzisz od razu na max swoich mozliwosci - rynek t2 jest juz dosc mocno obsadzony, co nie znaczy ze nie mozna sie przebic. Produkujesz ile sie da, mowie tu o ilosciach rzedu na poczatku setek, pozniej tyś. szt. tygodniowo. Zarobek jest rzedu 10-40% w zaleznosci od koniunktury i miejsca sprzedazy. Zawsze lepiej sprzedac wiecej z mniejsza marza i miec obrod niz kisic towar po zawyzonej cenie.

Podsumowujac, aby zarabiac na posie w hisecu dobrze miec char wyskilowany do inwencji, produkcji, handlu. A i jeszcze dobrze tez miec pod reka pilota frachtowca ;) ale to przy masowej produkcji.

Powodzenia
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2009, 22:46:14 wysłana przez Aeon Horax »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 05, 2009, 23:27:32 »
Na koniec warto jeszcze dodać że z tego co mi tłumaczono wychodzi że o ile, prace badawcze wychodzą w advenced labie (a może już zwykłym?) korzystniej niż na stacji o tyle produkcja na posie jest z deka stratna (nie pamiętam czy chodzi tu o to że należy wliczyć tu utrzymanie posa fabryczki, gdzie jak nadmienił Aeon konkurencyjność dobrze standingowanej npc stacji jest niebywała, czy o to że moduł do pos'a sam z siebie jest stratny)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

emtecpl

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 06, 2009, 13:58:23 »
ja dodfam od siebie 300m zeby jajko takiego posa postawic i 20m tygodniowo na paliwo chyba ze se wykopiesZ:)

Rastlino

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 06, 2009, 15:57:22 »
Na koniec warto jeszcze dodać że z tego co mi tłumaczono wychodzi że o ile, prace badawcze wychodzą w advenced labie (a może już zwykłym?) korzystniej niż na stacji o tyle produkcja na posie jest z deka stratna (nie pamiętam czy chodzi tu o to że należy wliczyć tu utrzymanie posa fabryczki, gdzie jak nadmienił Aeon konkurencyjność dobrze standingowanej npc stacji jest niebywała, czy o to że moduł do pos'a sam z siebie jest stratny)

Sam zajmuje się pełnym serwisem na posie, tzn. laby i fabryki/stocznie, tylko zworze materiały potrzebne. Z tą opłacalnością fabryk jest tak: stocznia dla okrętów T2 na pos'ie wymaga więcej materiałów do wybudowania statku, dokładniej 10% więcej niż to co na BPC pisze. W zamian produkujesz ten statek o 25% szybciej. Więc wyprodukowanie statku więcej będzie cię kosztowało, czyli mniejszy zysk, ale sporo szybciej go wybudujesz. Jeśli będziesz tylko trzymał stałą produkcje statków (zakładając że otwierasz linie produkcyjną pod sprzedawanie tego złomu) to opłaca się chyba na pos'ie budować statki. Sporym minusem takiej stoczni jest to że ma tylko jeden slot produkcyjny, a sama w sobie trochę kosztuje i trzeba trochę poczekać aż inwestycja się zwróci. 

Zwiększenie zapotrzebowania na paliwo (ozon i ciężką wodę z racji CPU i PG) pos'a faktem postawienia sobie takiej fabryczki jest w moim mniemaniu niewielkim kosztem, dodatkowo niweluje go fakt że wystarczy mi raz na trzy dni wylecieć z pos'a po materiały i już się z niego ruszać nie muszę by wrzucić kolejne joby czy przenieść gotowe BPC T2 do fabryki. Masz frachtowca, jeszcze lepiej, wyliczasz zapotrzebowanie na materiał do badań i produkcji kupujesz hurtowo. Potem przez dwa tygodnie tyko przerzucasz z laba do fabryki co trzeba i robisz, materiały się kończą, zbierasz co wybudowałeś, zawozisz do jita, wystawiasz na sprzedanie, kupujesz kolejne materiały i tak w kółko. Taka idealna robota dla alt'a, zalogujesz się raz na 12h i zarabiasz.

Fabryki pod moduły T2 nie zwiększają zapotrzebowania na materiały przy produkcji, a zmniejszają czas tej że produkcji o 25%. Z kosztami utrzymania jest tak samo jak z stoczniami. Coś za coś.

W fabrykach na terenie imperium nie zauważyłem żeby miały jakieś bonusy do skracania tej produkcji.

"Czas to isk, a ja kocham isk'i"

Edit: jak się ma pos'a w imperium to warto go postawić w regionie z jakimś hub'em handlowym, tam gdzie się kupi i sprzeda rzeczy. Doskiluje się możliwość zmieniania cen na odległość (zależnie od odległości pos<-->hub różny poziom) i całkiem nie trzeba opuszczać pola aż skończy się paliwo lub nie będzie co budować. Plus mniejszy czas zworzenia materiałów.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2009, 16:04:50 wysłana przez Gromor »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 07, 2009, 02:07:52 »
Jeden duży minus - takie tereny są już ciężko ospamowane posami

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Rastlino

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 07, 2009, 02:09:14 »
Ale nadal spotyka się wolne miejsca, trzeba szukać, czasem długo, ale się znajdzie. O0

Albo inaczej: jeszcze trzy miesiące temu się spotykało :P

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 07, 2009, 17:13:37 »
a ktory skill odpowiada za zwiekszenie ilosci slotow na stacjach NPC "invention"??
i o co chodzi z pozycja "reverse enginiering" pod invention

Rastlino

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 07, 2009, 18:07:25 »
a ktory skill odpowiada za zwiekszenie ilosci slotow na stacjach NPC "invention"??
i o co chodzi z pozycja "reverse enginiering" pod invention

Żaden skill nie decyduje ile slotów pod invence jest na stacji. To determinuje sama stacja, skill określa ile z tych slotów możesz zająć/wykorzystywać. Od tego jest skill "Laboratory Operation" a po nim "Advanced Laboratory Operation" i obejmuje wszystkie działania w laboratoriach: invencje, kopiowanie, ulepszanie materiałów i czasu. W sumie możesz robić tyle działań w labach ile w sumie masz lvl'i w tych skillach.

Z tym "reverse enginiering" nie wiem o co chodzi.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 08, 2009, 01:04:38 »
Jeśli się nie mylę przy użyciu reversa można ponoć uzyskać bpc na coś poświęcając badany przedmiot np wrzucając do laba armatkę można z niej uzyskać bpc ale lab armatki już nie odda, jedyne czego w sumie jestem pewny to to że nie można w ten sposób robić bpc na frakcyjny i lepszy sprzet

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Frugos

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 08, 2009, 07:45:23 »
Reverse enginiering jest do T3:

http://www.eve-guides.com/ui/reverseeng.php

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 08, 2009, 08:18:10 »
Reversuje sie zlomy Sleeperów za pomocą datacorów Sleeperowych, w specjalnym labie. Wszystko to są rzeczy wyciągane z wormholi.

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 08, 2009, 12:05:30 »
Umm... albo cos przegapilem (patch), albo nikt z wczesniej wypowiadajacych sie osob nie zwrocil na to uwagi... w POSach w hi-sec'u produkowac to chyba sie nie da, co?

Rastlino

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 08, 2009, 12:16:01 »
Umm... albo cos przegapilem (patch), albo nikt z wczesniej wypowiadajacych sie osob nie zwrocil na to uwagi... w POSach w hi-sec'u produkowac to chyba sie nie da, co?

Czego produkować się nie da? Reakcji nie można w HI-sec, ale statki i moduły T1 i T2 można.

Edit: no i capitali nie można ofc.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 10, 2009, 13:57:58 »
W sumie możesz robić tyle działań w labach ile w sumie masz lvl'i w tych skillach.
5+5+1
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 23, 2009, 21:32:15 »
a ktory skil odpowiada za ilosc slotow do -  produkcji, kopiowania czy invention.
Dzieki za szybka odpowiedz

myst1q

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 24, 2009, 00:28:06 »
w posach?
zaden.
ilosc jest okreslana przez modul.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 24, 2009, 07:17:35 »
Te same skile co i na stacji:
-Mass  Production + Advenced Mass Production - produkcja
-Labplatpry Operation i Advenced labolatory Operation - badania.
I nie mystiq moduł określa maksymalną ilość prac, o tym ile ty możesz ich uruchomić decydują skile

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 07, 2009, 19:48:15 »
a jesli chodzi o invencje to te same skile zwiekszaja ilosc slotow ???

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 08, 2009, 00:08:14 »
inwencja, materiały, czas produkcji = badania; laby mają osobne ilości slotów na każde z tych działań, ale dla postaci liczy się ile prac generalnie zleciła, nie to z jakich kategorii.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 08, 2009, 19:55:25 »
Jest mozliwosc powikszyc iloc "Output runs"  czyli ilosc runow w bpc tech2 robiac invencje ?? czy to standard 14 ?