Eve Online > Total Noob Questions
TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
SokoleOko:
OK, to jest to o co mi chodziło.
Skoro utrata SS-a jest procentowa, to procentowy jest też zysk z misji czy ratów - bo przyrost 0,20% jest inny dla SS-a 2.0 niż 4.0.
Czyli - mając wyższy SS szybciej go tracę, ale jednocześnie szybciej odrabiam - RIGHT? :angel:
Ellaine:
Mając mało, wolno tracisz, szybko odrabiasz.
Mając dużo, szybko tracisz, wolno odrabiasz.
System taki teoretycznie powinien utrwalić SS na poziomie odpowiednim do proporcji między mordowaniem ratów a ludzi. Z reguły jednak jest to po prostu -10 :)
litestep:
Im bardziej chcesz się oddalić od zera (obojętnie w która stronę) - tym jest to cięższe i łatwiej coś zepsuć - dotyczy to w równym stopniu ss jak i standingu. Więc masz racje, że najlepiej uzupełniać ss na bieżąco np. gdy grozi przekroczenie -2.0, -4.5 czy -5.0
SokoleOko:
Kolejne pytanie z innej beczki.
Czy warto zainwestować w set low-grade Halo, żeby zmniejszyć sygnaturę shipa? Abstrahuję od ryzyka straty jaja (lowsec), chodzi mi o to czy np: zejście do 80m w przypadku Stabbera Fleet Issue da mi jakąś odczuwalną przewagę w walce, która usprawiedliwiałaby wydanie około 200 baniek na te implanty? Niby Thorax, którym dzisiaj latam, ma 140m, więc różnica wydaje się kolosalna... ale to EFT, a ja pytam o realne doświadczenie z walki.
Doom:
Będzie cię trudniej (ale nie za bardzo) pojechać med broniami które jeśli dobrze pamiętam optymalna sygnaturę mają właśnie w okolicy 120 - 140, podobnie med drony. Sprzęt klasy smal będzie wciąż cię pruł podobnie, larg... wciąż będzie trafiał...
Generalnie zejdziesz do sygnatury niszczyciela, eliminując jego największą wadę - sygnatura bardziej cruza niż frytki, przy tanku i wyporności na obrażenia frytki ;) :P
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej