Autor Wątek: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami  (Przeczytany 70562 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

myst1q

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 10, 2009, 17:11:40 »
y, e, co maja dronki ecm do mwd?

to ze frajki uzywaja scrambli, a jak ma sie scrama na sobie, to niemozna uzyc mwd :>

Zaafiel

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 10, 2009, 17:17:28 »
tak myslalem ale w takim razie nawiasie powinno byc 'włączyć'.
Podsumowując tak da sie zabic fretke raxem i nie, brut to nie pitbul na wróble.
W FW fleets ze wzgledu na lag i desynk rax i brut na railach to czesty zabieg, na solo i small gang z całym szacunkiem raczej wezme bruta na heavy electron'ach i ion'ach, moze i nie jest to zbyt innowacyjne ale skuteczne ;)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 12, 2009, 13:03:32 »
Nie ma się co kłócić o to, że eksperymentowałem na racie - chodziło mi o znalezienie na szybko czegoś, wokół czego będę mógł sobie poorbitować.

Już widzę, że z moimi obecnymi skillami to jednak lipa :/ No, ale skilluję dalej, na razie PvP nie jest moim chlebem codziennym.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

myst1q

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 12, 2009, 14:13:07 »
gdy bedziesz mial medium blastery T2 to trackingu powinienes miec wystarczajaco by trafic orbitujaca fraje, jesli jest w twoim zasiegu.
i przedewszystkim- staraj sie ja trzymac na falloffie.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 05, 2009, 19:05:22 »
Pytanie do doświadczonych pilotów drobnoustrojów t2, jeśli lecąc taki maluchem dostanie się na twarz set małych dronów, jakie są szanse wybicia drani przed tym jak złamią tanka? Myślę o tych bardziej bojowych jednostkach typu AF, cep raczej niż o frytce ataku elektronicznego czy bombowcu...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 05, 2009, 21:37:18 »
W AFie raczej bez problemu, szczególnie jak masz tanka na ten typ.

Voulture

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 05, 2009, 22:08:30 »
Kwestia refleksu i wiedzy. Takie small dronki maja 100-160dpsa zaleznie od statku, zaden af tego nie stakuje (chyba ze sa ta warriorki puszczone na wolfa czy hobgobliny na retri czy cos). Ishtarek na heacie tankowalem okolo 120dps, i hobgobliny i warriory z ishtara bylem w stanie zabic zanim mnie zjedza. Przy kombinacji web + scr to co bylo najwiekszym zagrozeniem to mediumki. Valkyrie czy hammerki zjadaja tak przytrzymane male cele w parenascie sekund.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 08, 2009, 21:28:15 »
Pytanie o mechanikę kill rights..
Kumpla z korpa zestrzeliło 2 suicide gangerów. Nie zamierzamy tego tak zostawić, ale potrzebna nam wiedza o tym jak Concord zareaguje na zemstę:
a) poleci i zaatakuje na solo gosci - gliniarze się nie wtrącą tego jesteśmy pewni
b) uderzymy gangiem - poza Lokim lądujemy w podach czy nie?
c) Loki uderza, tamten odpowiada my dzięki gangowi dostajemy agro na niego, możemy go bić, bez oglądania się za plecy czy gliniarze już nie robią hot dropa?
d) Jak ze wsparciem dla tamtego? Jeżeli przyjmiemy wariant solo może dostać wsparcie od kumpli czy wylądują w podach jeśli się wtrąca?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 08, 2009, 22:47:43 »
a) masz rację
b) lądujecie w podach
c) nie da się tak
d) wylądują w podach

Możecie mu pomóc poprzez boostowanie shielda lub armora. Wtedy jesteście oflagowani i atakowany przez Lokiego gracz może do Was strzelać (gdy strzeli to możecie odpowiedzieć ogniem - byle nie wcześniej). Można mu też pomóc pasywnie poprzez bonusy z gangu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 08, 2009, 23:48:56 »
Drony ecm => guard pewnie by sie liczyły jak b?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ezachiel

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 09, 2009, 01:07:12 »
Doom ale jaki ty efekt chcesz osiągnąć ? Chcesz ich zabić, czy chcesz by stracili statki ?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 09, 2009, 20:33:15 »
Nie ja tylko Locutus, a jaki efekt? A o jaki efekt chodzi? Podejrzewam ze o jak największe koszty dla nich...
Więc wie ktoś czy moje drony w trybie ochrony ściągną na mnie agro Concordu czy nie?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

femi

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 27, 2009, 09:17:28 »
Cytat: Voulture
Kwestia refleksu i wiedzy. Takie small dronki maja 100-160dpsa zaleznie od statku, zaden af tego nie stakuje (chyba ze sa ta warriorki puszczone na wolfa czy hobgobliny na retri czy cos). Ishtarek na heacie tankowalem okolo 120dps, i hobgobliny i warriory z ishtara bylem w stanie zabic zanim mnie zjedza. Przy kombinacji web + scr to co bylo najwiekszym zagrozeniem to mediumki. Valkyrie czy hammerki zjadaja tak przytrzymane male cele w parenascie sekund.

Lol, jak to czytam to czuje sie jakbym sie uczył nowego jezyka ;)

Jesli mozna mam pare pytan:
1. Jak wyglada walka PVP w "Ewie"? Chodzi mi o schemat. Tracklery to inaczej tanki, maja trzymac statki na sobie - standardzik, DPS - wiadomo, czy są jeszcze inne jednostki jak np. healerzy?
2. Gdzie, kiedy i z kim zaczac przygode z PVP?
3. Jakie sa minimalne wymagania odnosnie "owiec", tzn statkow do PVP, chodzi mi o to czy statkiem T1 mozna by sie dolaczyc do jakiejs bitewki, piratowania (pomijajac skilla)?
4. i najglupsze pytanie - jak doleciec do tego miejsca 0.0 i czy tylko tam moga sie odbywac walki PVP?

Jak wiadomo najlepszym nauczycielem jest WIPE, wiec trzeba sie przekonac na wlasnej skorze co gra ma do zaoferowania oprocz robienia questow, tzn. misji ;)

GumisPLL

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 27, 2009, 09:28:17 »
jak wyglada walka www.evetube.com

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 27, 2009, 09:29:28 »
Tackler (nie trackler) to nie tank, to statek, który ma przytrzymać przeciwnika (scramblując mu warp drive) i go spowolnić (stasis webifierem). Poza tym, nie ma chyba aż tak ściśle sprecyzowanych ról, zwykle każdy trochę tankuje, daje dpsa etc... Dużo zależy od statku, którym się lata (jedne mają większy dps inne lepszego tanka). "Healerzy" są jak najbardziej, ale też (poza logistykami) nie jest to zwykle ich jedyna rola - tzw spidertank czyli część (większość?) grupy wzajemnie się naprawia, jednocześnie zadając dmg przeciwnikom. Poza tym są jeszcze wyspecjalizowane jednostki tacklujące typu interdictor/heavy interdictor, jednostki wojny elektronicznej (zrzucają locka przeciwnikowi, obniżają zdolności jego sensorów czy zbijają trackig (czyli celność) jego dział).
To tak w uproszczeniu ;)
Ad 2. Najlepiej w jakimś korpie. Na początku niewiele korpów pvp przyjmie zielonego gracza, ale są takie, więc trzeba szukać. Alternatywnie można zgłosić się do Unseen Academy (kanał ingame CENTRALA NOOBS), gdzie między innymi są organizowane roamiki pvp dla mniej lub bardziej początkujących.
Ad 3. W zasadzie każdy statek, na który możesz wsadzić działa/wyrzutnie i/lub inne agresywne modułki się przyda. Oczywiście dużo zależy też od tego czy ma to być duża flota czy mały roam, od preferencji grupy etc... Jak trafisz do korpa to Ci podpowiedzą co najlepiej brać u nich...
Ad 4. Nie, walki mogą się odbywać w zasadzie wszędzie. W niektórych miejscach jest to po prostu niemile widziane przez policję, która przylatuje popsuć zabawę (systemy 0.5 do 1.0) lub obniża Twój security status (systemy 0.1 - 0.4, gdzie trzeba uważać na sentry przy bramach/stacjach).
Poza tym zawsze, nawet w hisecu, można sobie wyskanować łormhola, tam panują zasady 0.0, może się trafi jakiś cel.
Przedwieczny.

Sirhan

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 27, 2009, 09:39:42 »
1. Źle - tacklerzy to ludzie których zadaniem jest dolecieć do przeciwnika na tyle szybko, żeby go potraktować zakłócaczem napędu warp (a co, spolszczyłęm sobie ;p) zanim zwieje i przeżyć na tyle długo, żeby przylecieli więksi koledzy którzy go już dalej przytrzymają zatłuką. Tackler we fregacie to raczej kamikaze.
Oczywiście, że są "healerzy" (tfu, co za brzydkie słowo ;)), nazywają się logistyki i mają specjalne bonusy do naprawiaczek zdalnych (Heal lv5 ;D)
2,3,4. Dołącz do jakiegoś małego korpa pirackiego, Kozy z Piekła chyba otworzyły rekrutację, ale nie wiem czy przyjmują nooboów, jak nie to wstąp do Unseen Academy, ludzie z niej latają często z Kozami po low seku.
Do 0.0 może nie leć sam :)
Walki moga się odbywać wszędzie, nawet w hisecu, ale zasady ich podejmowania są w różnych security różne - w 0.0 bijesz co się rusza, w low bijesz wszystko co się rusza poza gejtami (chyba, że masz tank który wytrzyma sentry), w hi bijesz tylko w specyficznych przypadkach.

BTW, porzuć przyzwyczajenia z WoW'a :)

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 27, 2009, 09:46:14 »
1. Jest wiele schematów + setki możliwych scenariuszy nieschematycznych bo każdy chciałby zaskoczyć przeciwnika, co drugi ma własne pomysły taktyczne, non stop walka spotyka ludzi którzy zamierzali robić coś innego (np kosić kasę).
Bitwy bardzo różnią się skalą i taktyką. Ról taktycznych w walce też jest masa.
Tackler to statek trzymający wroga żeby nie uciekł. Jego przeżywalność zwykle opiera się nie na tanku a na szybkości (trudno go trafić, w razie czego ucieknie), lecz bywają tacklerzy tankujący.
Ogólnie, myśl o tym jak o bitwach na morzu a nie jak o ludzikach z magicznymi mieczami. Duży statek i strzela i ma pancerz i jeszcze coś może robić. Statek który ma tylko pancerz nie ma wiele sensu, wróg go oleje i spokojnie zabije resztę. Samolot jest 500 razy mniejszy niż ten statek ale trudno go trafić i też ma swoje miejsce w bitwie. Floty samych łodzi podwodnych albo eskadry samych samolotów bez okrętów - mają sens i miejsce.

femi

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 27, 2009, 14:58:30 »
No, dzieki serdecznie za odpowiedz. Fakt, przez 2 lata grania w WoW'a czlowiek przesiaka pewnymi nawykami :P

cortey

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #53 dnia: Maj 01, 2009, 18:52:42 »
Ja mam pytanie. Co Waszym zdaniem nadaje się bardziej na kilku (kilkunastu) osobowe roamki po low sec? Do wyboru mam dwa caldarskie cruisery. Moa z blasterami lub Caracal z heavy assault missile. Aktualnie posiadam minimalnie lepiej wyskilowane missile niż gunnery, ale różnica nie jest zbyt duża. Byłbym wdzięczny za radę.

Pozdrawiam

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #54 dnia: Maj 01, 2009, 19:05:10 »
Caracal. Poza walorami estetycznymi (chociaż w tym wypadku "estetyczne walory" to jak wybieranie między dajmy na to hip shitem a discopolo kiedy na codzień słucham metalu ;) ), masz większy zasięg i dps (sprawdzałem na moich skilach z uwzględnieniem faction amo, ponad 100 dps na korzyść karalucha, ale tu uważaj skile w działkach u mnie są w najlepszym wypadu na poziomie 3 miesięcznej postaci która walczy przy ich użyciu... w praktyce różnica dps może być mniejsza ale zasięg i tak pozostaje)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Straszny

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #55 dnia: Maj 01, 2009, 19:09:24 »
Ja mam pytanie. Co Waszym zdaniem nadaje się bardziej na kilku (kilkunastu) osobowe roamki po low sec? Do wyboru mam dwa caldarskie cruisery. Moa z blasterami lub Caracal z heavy assault missile. Aktualnie posiadam minimalnie lepiej wyskilowane missile niż gunnery, ale różnica nie jest zbyt duża. Byłbym wdzięczny za radę.

Pozdrawiam

caracal ale z heavy missille a nie z HAM. HAM ssie zasięgiem a Ty masz wolny statek i nie za duże doswiadczenie - wiec lepiej zebyś miał cos co moze zadaje teoretycznie mniej dps-a ale za to zadaje go na dużo większy dystans.

cortey

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #56 dnia: Maj 02, 2009, 19:21:35 »
Dziękuję za rady i pozwolę sobie jeszcze jedno pytanie zadać podobnej treści. Tym razem powiedzmy, że chciałbym polatać solo. Myślę o Assault Frigate (chyba dobry wybór?). I znowu, missile czy blastery? Latając solo chyba lepszym wyborem będą blastery ponieważ i tak, muszę podlecieć blisko aby zneutralizować warpa prawda? Nie mam doświadczenia, więc mogę się mylić, dlatego też docenię każdą poradę :) Dziękuje.



Ps. A może AF to zły wybór na solo?

Ezachiel

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #57 dnia: Maj 04, 2009, 15:57:15 »
Dziękuję za rady i pozwolę sobie jeszcze jedno pytanie zadać podobnej treści. Tym razem powiedzmy, że chciałbym polatać solo. Myślę o Assault Frigate (chyba dobry wybór?). I znowu, missile czy blastery? Latając solo chyba lepszym wyborem będą blastery ponieważ i tak, muszę podlecieć blisko aby zneutralizować warpa prawda? Nie mam doświadczenia, więc mogę się mylić, dlatego też docenię każdą poradę :) Dziękuje.



Ps. A może AF to zły wybór na solo?
Ja bym rozpoczoł od Fregaty. Zawsze to mniejsza strata :)
A AF-y jak najbardziej do solo.

cortey

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #58 dnia: Maj 11, 2009, 12:41:50 »
Mam jeszcze jedno pytanie, aktualnie robię sobie L4 misje Ravenem, teraz mając już jako takie źródło zarobków chciałbym skupić się na PVP. Teraz pytanie, czy warto porzucić missiles i bawić się w PVP (małe oraz duże floty, solo raczej nie) przy pomocy statków Caldari używając hybird turrets? Chciałbym się na tym skupić, latać we flotach Feroxem, Rokhem, Harią oraz innymi statkami Caldari skierowanymi na gunnery. Czy można, czy warto? Generalnie, czy warto porzucić missile na rzecz gunnery grając Caldari? Dodam, że inne rasy mnie nie bardzo interesują i wolałbym abyście doradzili mi mając na uwadze tylko Caldari. Dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam.

Cortey

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #59 dnia: Maj 11, 2009, 12:58:39 »
Moje zdanie o hybrydach jest takie że to dno jeśli o turety idzie (dlatego skiluję matarów do pvp), jesli chcesz pozostać przy caldari do walk, to może raczej damage robiony statkiem traktuj jako drugorzędny a bardziej skup się na supportowaniu kumpli? W tej dziedzinie akurat potrafimy narozrabiać ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

myst1q

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #60 dnia: Maj 11, 2009, 13:33:45 »
do "Flot" jedynie rokh.
cerb do supporty lub ceptor jako tackler. jeszcze onyx.
procz tego faclon/rook/blackbird/scorp.
mozesz tez pojsc pod logistyke.

jesli chodzi ci o bicie czegos we flocie, to albo rokh / cerb ablo nic.
jesli niemasz hybryd to mozesz sobie odpuscic ich skillowanie na rzecz laserow.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #61 dnia: Maj 11, 2009, 13:34:43 »
Jak jesteś caldari to i tak wszyscy będą chcieli żebyś latał falconem.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #62 dnia: Maj 11, 2009, 13:52:46 »
Cytuj
jesli niemasz hybryd to mozesz sobie odpuscic ich skillowanie na rzecz laserow.
A tu się wyjątkowo zgodzę z przed mówcą. Nightmara fajna jest i połowe skili do niej już masz, ale niestety rakietemi i na szczęscie hybrydami na tym shipie nie powalczysz :2funny: :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

DaBlades

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #63 dnia: Maj 11, 2009, 14:04:38 »
jesli niemasz hybryd to mozesz sobie odpuscic ich skillowanie na rzecz laserow.

Nie skilluj Amarrów, wszyscy zaczynają latać Zealotami i Apocami, a to oznaczać może tylko jedno:

Nadchodzi nerf!

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #64 dnia: Maj 11, 2009, 14:13:22 »
Czy to znaczy że jak sprawię że wszyscy zaczną latać megasami to wreszcie uwalą te ścierwa?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #65 dnia: Maj 11, 2009, 14:19:54 »
Te ścierwa walą z hybryd, więc wnioskując po twoich słowach:

Cytuj
Moje zdanie o hybrydach jest takie że to dno jeśli o turety idzie

to już zostały uwalone. :P

cortey

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #66 dnia: Maj 11, 2009, 15:32:22 »
Dziękuję za rady, czyli pozostaje albo wyskillować inną rasę albo pozostać przy missile.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #67 dnia: Maj 11, 2009, 15:34:20 »
Ale ale - Rokh jest super :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #68 dnia: Maj 11, 2009, 16:48:43 »
Co mam moje zdanie o hybrydach jako takich, do moich nadzei na znerfenie przęgietego bonusa na megasach?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Straszny

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #69 dnia: Maj 11, 2009, 16:51:59 »
Ale ale - Rokh jest super :)

nie tylko Rokh

Ferox na hybrydach T2 jest statkiem medium-size T1 o chyba największym zasięgu ognia w grze. Jedyny becek, który może lecieć z snipe-BSami i nie odstaje od nich zasięgiem (no dpsem tak).

Bardzo fajny ship dla młodej postaci do floty. Polecam.
« Ostatnia zmiana: Maj 11, 2009, 19:46:57 wysłana przez Scaryman »