Autor Wątek: TNQ - rasy i tworzenie postaci  (Przeczytany 74881 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

skid

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 25, 2009, 11:54:16 »
czy to oznacza ze np. tankowanie tarcza u Minmatar jest bezcelowe czy po prostu robia to slabej, i jezeli slabej to o ile? (w sensie, troche slabiej, duzo slabiej, bez porownania:))



(moj pierwszy post na tym forum wiec pozdrawiam serdecznie)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 25, 2009, 12:00:06 »
czy to oznacza ze np. tankowanie tarcza u Minmatar jest bezcelowe czy po prostu robia to slabej, i jezeli slabej to o ile? (w sensie, troche slabiej, duzo slabiej, bez porownania:))
Kolega GumisPLL pisząc Minmatar miał na myśli raczej ich statki, bo sama rasa nie ma predyspozycji do niczego. Wszystko zależy od bonusów statków (np. caldari battlecruiser drake ma bonusy do shieldtanka) i rozłożenia ich slotów (dużo med slotów - tank shieldem, dużo low slotów - tank armorem).
Zresztą, to są stereotypy i niestety trochę chybione :D



Cytuj
(moj pierwszy post na tym forum wiec pozdrawiam serdecznie)
Witamy i zapraszamy do Przedpokoju.
Przedwieczny.

GumisPLL

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 25, 2009, 13:22:46 »
czy to oznacza ze np. tankowanie tarcza u Minmatar jest bezcelowe czy po prostu robia to slabej, i jezeli slabej to o ile? (w sensie, troche slabiej, duzo slabiej, bez porownania:))



(moj pierwszy post na tym forum wiec pozdrawiam serdecznie)

To znaczy ze musisz patrzec co na jakim shipie fitujesz i do czego ma zastosowanie konkretny ship. Jak wejdziesz sobie na market to wszystko jest ladnie opisane w statsach i bonusach danych shipow .Ale masz taka przewage ze nie musisz sie podstosunkowac i mozesz zmienic fit na jakis kosmiczny tracac bonusa ale zaskakujac wroga.

Matari akurat nie sa stworzeni do tanka ale jak sie uprzesz i starczy ci slotow to tez mozna cos wymyslec,chodz u caldari napewno bedzie lepiej ze wzgledu na bazowe statsy i dostepnosc med slotow.

Amarr ma duzo low slotow co pozwala ci upchnac sporo rzeczy zwiazanymi z armorem.
Caldari ma za to duzo med slotow co pozwala ci upchnac duzo roznych badziewi zwiazanych np jamowaniem/hardenery itp
Gallante ma duze drone bay co im pozwala upchnac sporo dronek
Minmatarzy sa wyposrodkowani ale ich ammo mocno bije i maja dobre statsy do szybkosci.

Mozliwosc kombinacji jest przeogromna a jak sie fitniesz to zalezy od ciebie.

xpocisk

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 25, 2009, 16:05:24 »
pierwszy remap statów zrobiłem by zmaksymalizować int i mem, wyćwiczyłem wszystkie podstawowe skile do lerning na 4. Czy powienienem uzbierać na booki do tych drogich skili(4,5m każda) i zostawić na razie taki układ statów, czy zmienić już ostatecznie staty a jeśli tak to jaki układ zrobić (minmatar - sebiestor -rebel) dobry do pvp i ewentualnie misji. Jak by ktoś jeszcze mi podpowiedział jak ułozyć dobrze plan nauki skili to by było super.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 25, 2009, 16:18:18 »
Nie ma co się 10 godzin głowić jak tu zaoszczędzić 3 godziny automatycznego szkolenia :)
Kup te zaawansowane skille koniecznie. Docelowo chcesz mieć podstawowe na 5, zaawansowane na 4, idź w tym kierunku robiąc po drodze to czego potrzebujesz na bieżąco do mordowania.

xpocisk

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 25, 2009, 16:36:09 »
no dobra więc jak najlepiej rozłożyć cechy charakteru?

Sirhan

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 25, 2009, 16:48:03 »
Ostatecznie to chyba per/int - percepcja na statki i broń, inteligencja na capa, tank itp pierdoły, a oba podejdą do navigation.

Dla siebie zrobiłem taki plan : lerningi na 4/4, cybernetics na 1, fregaty na 4, remap na int/mem, salvage i astrometrics żeby dorobić salvagingiem, skile do tacklowania, nawigacji, tanka, capacitora, remap na per/wil, broń i statki.  ::)
« Ostatnia zmiana: Marzec 25, 2009, 17:00:07 wysłana przez Y »

Stary Pierdola

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 25, 2009, 19:44:23 »
no dobra więc jak najlepiej rozłożyć cechy charakteru?

Zrób plan na EveMon wymagający co najmniej 12 miesięcy potem naciśnij "Optimize attributes" button i gotowe.

xpocisk

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 25, 2009, 23:23:49 »
no dobra zainstalowałem evemon, teraz przydałaby mi się podpowiedź jak ułożyć ten plan skili, jest może jakiś poradnik do tego programu? Używałem "szukaj" ale jakiegoś konkretnego poradnika nie znalazłem. Wiem że wychodzę na totalnego nooba (w sumie w koncu nim jestem:))

Stary Pierdola

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 25, 2009, 23:42:11 »
Plans-> New-> wybierasz albo skille (Skill browser) albo statki (Ship Browser) albo moduły (Item Browser) jak wybierzesz ->Add to plan. Osobiście wybieram statki mojej rasy w "Ship browser" razem z fitem (lub fitami) fit znajdziesz w Battelclinic (masz opcje load "Battleclinic loadouts") albo z jakiegoś killboard (wybierz porządną PVP korporacje zęby małpować) po wybraniu modułów fita "Add to plan". Polecam robienie wielu planów dla kazdego statku oddzielnie , także planu "Learn" gdzie wybierasz skille do podniesienia atrybutów i plan "Implants" po utworzeniu wszystkich planów wybierasz opcje Plans->Merge (mieszaj-połącz) i powstaje jeden wielki plan na rok dwa (w lewym dolnym rogu pojawia sie opcja "Suggestions" gdzie program oferuje Learning skille które skrócą wykonanie planu po ich przyjeciu zostaje tylko "Optimize attributes" i lecimy:)

Edit: Oczywiście pierwsza rzeczą jest zarejestrowanie postaci ->"File"->"Add character"
« Ostatnia zmiana: Marzec 25, 2009, 23:47:16 wysłana przez Stary Pierdola »

xpocisk

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 26, 2009, 11:48:37 »
serdeczne dzięki za pomoc:)

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 26, 2009, 11:56:01 »
(...) zostaje tylko "Optimize attributes" i lecimy:)
Kurcze mam najnowszego builda evemona ale nigdzie nie widze tego "Optimize attributes"... gdzie to jest?

Carnuss

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 134
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Carnuss
  • Korporacja: Federal Navy Academy
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 26, 2009, 12:05:09 »
Kurcze mam najnowszego builda evemona ale nigdzie nie widze tego "Optimize attributes"... gdzie to jest?
Jeśli masz wersję 1.2.6.1220 to tam tego nie ma. Jeśli masz Latest snapshot binaries 2009-03-21 rev_1265 to jest to obok kalkulatora implantów.

xpocisk

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 26, 2009, 12:09:34 »
rozmiem że evemon tylko planuje i nie mam możliwości zautomatyzować skilowania (tak żeby sam dodawał skile w grze do trenowania)

Straszny

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 26, 2009, 12:16:19 »
rozmiem że evemon tylko planuje i nie mam możliwości zautomatyzować skilowania (tak żeby sam dodawał skile w grze do trenowania)

evemon tylko planuje i "śledzi" przez Twoje API to co sie dzieje ze skillowaniem postaci w grze

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 26, 2009, 12:37:32 »
Jeśli masz wersję 1.2.6.1220 to tam tego nie ma. Jeśli masz Latest snapshot binaries 2009-03-21 rev_1265 to jest to obok kalkulatora implantów.
Dzięki :)

Azoramath

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 08, 2009, 17:00:30 »
Witam

Mam pytanie
Chcę być wojownikiem bądź żołnierzem.

I nie wiem którą rasę wybrać.

Z góry dziękuję.

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 08, 2009, 17:09:30 »
...

to nie ma znaczenia - możesz skillować wszystko niezależnie od rasy.


To jest wątek informacyjny i proszę trzymać się tematu...
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2009, 22:17:53 wysłana przez Aenyeweddien »

Azoramath

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 08, 2009, 20:40:48 »
...

A serio to nie ma znaczenia - możesz skillować wszystko niezależnie od rasy.

Żadnego? hmmm

Dziękuję za odpowiedz i to z całego serca. :P

j.w.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2009, 22:19:15 wysłana przez Aenyeweddien »

Voulture

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #54 dnia: Kwiecień 09, 2009, 09:40:23 »
Z drugiejstrony wystepuje dosc powszechna tendencja, ze zaczyna sie skillowac rase postaci ktora sie wybralo. Dzieje sie tak z powodu bazowego zestawu skilli jakie sie otrzymuje. Niby nic a jednak moze pomoc. Jezeli masz zamiar latac w korporacjach i z innymi pilotami to tak naprawde rasa statkow ktore bedziesz skillowal tez nie ma zbyt wielkiego znaczenia. Poki co na fali jest dalej Amarr - maja tez swietne okrety do pve i w sumie chyba sa teraz najlepszym wyborem ale to oczywiscie moje prywatne zdanie.

johnnybravo15

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #55 dnia: Kwiecień 13, 2009, 22:19:18 »
Witam,
nie chciałem zakładać nowego topica więc zapytam tutaj.
Ile mniej więcej czasu (miesięcy?) zajmie potencjalnemu, nowemu graczowi osiągnięcie w eve dobrego, ostatecznie W MIARĘ statusu?
Ja grałem do tej pory tylko w wowa, udało mi sie szybko znaleźć dobrą gildię i tam to zajeło mi 3-4 miesiące. Jak to wygląda na eve?

Kolejne pytanie odnośnie strat wynikających ze zniszczenia statku, który posiadamy. Czytałem, że niektórzy tracą nawet dorobek kilku ostatnich miesięcy. Czy rzeczywiście tak to wygląda i czy da się tego uniknąć?
Bo jednak to troche nie fajnie stracić 120 godzin poświęconych grze :> (które i tak są stracone :P)

Pozdrawiam,
Brzydal

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 13, 2009, 22:57:15 »
Cytuj
Witam,
nie chciałem zakładać nowego topica więc zapytam tutaj.
Ile mniej więcej czasu (miesięcy?) zajmie potencjalnemu, nowemu graczowi osiągnięcie w eve dobrego, ostatecznie W MIARĘ statusu?
Zależy co przez to rozumiesz. Jeśli np przynależność do jakiejś elitarnej korporacji / sojusz to patrz na warunki rekrutacji. PRZYKŁAD (to nie caps look, tylko podkreślenie dla flame / spamo gennych elementów forum będących w opozycji do sił reprezentowanych przez wymienioną korporację) Bufu mają opinię dobrych pvp, są częścią GBC, a przyjmują postacie o poziomie 10 czy 15 milonów SP ukierunkowanych na PvP (mniej więcej 9-12 miesięczna postać) i z zasobami finansowymi o określonym poziomie.... (jak masz te SP i łeb na karku to raczej warunek finansowy w tym czasie również już raczej spełniasz)
Cytuj
Kolejne pytanie odnośnie strat wynikających ze zniszczenia statku, który posiadamy. Czytałem, że niektórzy tracą nawet dorobek kilku ostatnich miesięcy.
Bywają takie sytuacje
Cytuj
Czy rzeczywiście tak to wygląda i czy da się tego uniknąć?
100% bezpiecznego sposobu nie ma, ale dość wydatnie daje się ryzyko minimalizować...
Cytuj
Bo jednak to troche nie fajnie stracić 120 godzin poświęconych grze
Przy założeniu że nie jesteś nolifem to mniej więcej miesięczny czas gry... tak do końca tego nie stracisz bo skile które w tym czasie zapuścisz zostaną, podobnie jak doświadczenie, a jeśli masz jakieś rezerwy to odrobisz to raczej szybko ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

johnnybravo15

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #57 dnia: Kwiecień 13, 2009, 23:04:07 »
W takm razie tracimy tylko (czy moze az :P) statek? Reszta elementów zostaje nietknięta?
No szczerze to ja jestem wstanie poświęcić naprawdę spooooro czasu na granie :P
Mam chęć zagrać, ale boję się własnie tego minimalnego czasu jaki trzeba poświęcić na taki w miarę konkretny rozwój, jak tu właśnie kolega napisał, nawet rok.
Przez ten czas będe miał coś ciekawego do roboty? Przygniata mnie świadomoś, że starzy wyjadacze mają nade mną 3 lata przewagi w rozwoju postaci :P
Oni, że tak powiem, mają już dawno w garzaż Bugatti, a ja dopiero zbieram na malucha :>
Znowu przykład z wowa. Tam, zeby w ogóle zaczącć grać trzeba osiągnąć maxymalny lvl, w przeciwnym wypadku nie dostaniemy się do ciekawych instancji itp itd etc nkwd. W eve jest coś w tym stylu? Poprzeczka poniżej której raczej nic się nie zrobi i do niczego nikomu nie przyda?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 13, 2009, 23:12:33 wysłana przez johnnybravo15 »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #58 dnia: Kwiecień 13, 2009, 23:11:07 »
Nie, jak statek idzie w diabły to co z elementów z ładowni i na nim zamontowanych ocaleje jest generowane losowo. Jeśli nie była to sytuacja że rozwalili i Ciebie i kumpli, a taka ze jesteś jedną z ofiar ale generalnie twoi kumple trzymali pole i odgonili / wyrznęli agresorów to to co przetrwało masz szansę odzyskać.
Przez minimalizowanie ryzyka mam na myśli np przerzut dobra capitalem zamiast tłuc się z tym  przez ileś skoków po 00 i low, albo zlecenie przewozu gościowi który się w tym specjalizuje i jest w stanie zapłacić kaucję z paczkę itp, ewentualnie zaprzyjaźnieni piraci którzy posieją taki terror w okolicy ze przelecisz spokojnie bo kto żyw będzie uciekał na stacje / ss i pod clock jak tylko na lokalu się pojawią ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #59 dnia: Kwiecień 14, 2009, 00:51:03 »
Mam chęć zagrać, ale boję się własnie tego minimalnego czasu jaki trzeba poświęcić na taki w miarę konkretny rozwój, jak tu właśnie kolega napisał, nawet rok.
Przez ten czas będe miał coś ciekawego do roboty? Przygniata mnie świadomoś, że starzy wyjadacze mają nade mną 3 lata przewagi w rozwoju postaci :P

Ależ nie. 3 lata przewagi, to mają nad Tobą takie nooby jak ja. Wyjadacze mają nade mną 3 lata przewagi. :)

Oni, że tak powiem, mają już dawno w garzaż Bugatti, a ja dopiero zbieram na malucha :>

Eve to, gra, w której zamiast jednego Bugatti, lepiej mieć w garażu 15 Opli.

Znowu przykład z wowa. Tam, zeby w ogóle zaczącć grać trzeba osiągnąć maxymalny lvl, w przeciwnym wypadku nie dostaniemy się do ciekawych instancji itp itd etc nkwd. W eve jest coś w tym stylu? Poprzeczka poniżej której raczej nic się nie zrobi i do niczego nikomu nie przyda?

Nie. I tak.

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #60 dnia: Kwiecień 14, 2009, 01:41:31 »
Eve to nietypowa gra, inna niz inne mmo. Jedna z jej cech jest dowolnosc rozwoju, kazdy postrzega eve inaczej, a wiec pozwole sie wtracic z mojego punktu widzenia ;).

Witam,
nie chciałem zakładać nowego topica więc zapytam tutaj.
Ile mniej więcej czasu (miesięcy?) zajmie potencjalnemu, nowemu graczowi osiągnięcie w eve dobrego, ostatecznie W MIARĘ statusu?
Ja grałem do tej pory tylko w wowa, udało mi sie szybko znaleźć dobrą gildię i tam to zajeło mi 3-4 miesiące. Jak to wygląda na eve?

co masz na mysli jako status? Wypas skille na dany statek by samemu klepac misje/plexy na luzie? Capital ship wydluzajacy e-pena, a uzyteczny tylko w zgrai z wieloma kolegami? PVP z najwiekszymi i najgrozniejszymi w grze? SOLO zabijanie na prawo i lewo? Kazda z tych drog wymaga inne sposoby rozwoju i pozwala osiagnac  W MIARĘ STATUS w przeciagu od 3 dni do 1,5 roku. EVE to chyba jedyna gra gdzie dla 3 dniowej postaci znajdzie sie robota na high end PVP.
A i porownywania do wowa nie maja tu sensu ;)

Kolejne pytanie odnośnie strat wynikających ze zniszczenia statku, który posiadamy. Czytałem, że niektórzy tracą nawet dorobek kilku ostatnich miesięcy. Czy rzeczywiście tak to wygląda i czy da się tego uniknąć?
Bo jednak to troche nie fajnie stracić 120 godzin poświęconych grze :> (które i tak są stracone :P)

Latasz tym na co cie stac. Jedyny wyjatek to tzw. raciarki czyli statki to zarabiania kasy poprzez zabijanie npc. Jesli jestes uwazny mozesz latac wypimpowanym, blyszczacym stateczkiem wartym naprawde sporo. Jak nie potrafisz miec oczu dookola glowy to sa tansze wersje ;). Ogolnie skoro kogos stac na to by taki sprzet wozic to stac go na strate. Tylko glupcy traca pol roku gry ;).

Mam chęć zagrać, ale boję się własnie tego minimalnego czasu jaki trzeba poświęcić na taki w miarę konkretny rozwój, jak tu właśnie kolega napisał, nawet rok.
Przez ten czas będe miał coś ciekawego do roboty? Przygniata mnie świadomoś, że starzy wyjadacze mają nade mną 3 lata przewagi w rozwoju postaci :P

stateczki maja rozne rozmiary. Male i latwe w wyskilowaniu az po kolosy wymagajace dlugieeeeeeeego skillowania. Jesli chcesz sie strzelac napewno znajdzie sie cos do roboty przez ten rok ;). Rowniez carebearzyc da rade w czyms co nie masz po roku gry ;). Co do 3 letnich charow toto nie wow, czy inne mmo. Taki char moze srac kase, latac 5000 rodzajow statkow, ale jesli sie spotkacie w odpowiednich shipach i ty masz dobrze wyskilowany i oblatany statek w ktorym siedzisz to masz spore szanse wygrac. Ilosc sp jaka mozna wlozyc w dany specjalizacje do danego dypu statku jest ograniczona. Sa tez inne sytuacje np. mona x ma wpizdu sp w industry, a statki pvp slabo i mimo, ze stary char to ktos wyspecjalizowany, a mlodszy przebije go w PVP.

Oni, że tak powiem, mają już dawno w garzaż Bugatti, a ja dopiero zbieram na malucha :>

Takie bugatti to jeden wielki swiecacy na pol galaktyki neon: ZABIJ MNIE!

Znowu przykład z wowa. Tam, zeby w ogóle zaczącć grać trzeba osiągnąć maxymalny lvl, w przeciwnym wypadku nie dostaniemy się do ciekawych instancji itp itd etc nkwd. W eve jest coś w tym stylu? Poprzeczka poniżej której raczej nic się nie zrobi i do niczego nikomu nie przyda?

Ale co chcesz robic? Bo instancji ci tu nie znajdziemy. Jak liczysz na raidy ala wow to nawet nie podchodz. Z misjami sobie poradzisz wzglednie szybko, raty na paskach jeszcze szybciej. Co do pvp to w 0.0 wiele ally akceptuje juz kilkudniowe chary, a w low secu piraci tez przyjma nooba w bc/cruzie.

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #61 dnia: Kwiecień 14, 2009, 11:06:11 »
Ile mniej więcej czasu (miesięcy?) zajmie potencjalnemu, nowemu graczowi osiągnięcie w eve dobrego, ostatecznie W MIARĘ statusu?
Ja grałem do tej pory tylko w wowa, udało mi sie szybko znaleźć dobrą gildię i tam to zajeło mi 3-4 miesiące. Jak to wygląda na eve?
Zapomnij jak to wyglada w WOW... W Eve wystepuje taka specjalizacja w grze ze to co dla jednego jest dobra korporacja inny uzna za denna... Wszystko zalezy co chcesz robic (w jakim kierunku rozwijac postac).
Na poczatek polecam szkolke (Unseen Academy) gdzie w ciagu kilku tygodni uzyskujesz wiedze nt swiata Eve.
Kolejne pytanie odnośnie strat wynikających ze zniszczenia statku, który posiadamy. Czytałem, że niektórzy tracą nawet dorobek kilku ostatnich miesięcy. Czy rzeczywiście tak to wygląda i czy da się tego uniknąć?
Bo jednak to troche nie fajnie stracić 120 godzin poświęconych grze :> (które i tak są stracone :P)
Jezeli zaczynasz sie bawic w pvp i latenie po low i null sektorach to strata statku oraz poda to tylko kwestia czasu (nalezy pamietac o tym by upgradowac klona)... A w im bardziej specjalistyczny statek wsiadasz - tym strata jego wiecej kosztuje... Tak jak w przypadku statkow Tech 1 to ubezpiecznie platinum pokrywa koszt statku tak juz statki Tech 2 i Tech 3 to ubezpiecznie pokrywa Ci niewielki ulamek faktycznych kosztow...
W takm razie tracimy tylko (czy moze az :P) statek? Reszta elementów zostaje nietknięta?
Czesc elementow ktore masz na statku w ladowni moze przetrwac (nie zawsze) tylko ze jesli juz Ciebie ktos zabija (nie mowie o npc) to raczej najciekawsze rzeczy ktore ocaleja sam zbierze
No szczerze to ja jestem wstanie poświęcić naprawdę spooooro czasu na granie :P
Mam chęć zagrać, ale boję się własnie tego minimalnego czasu jaki trzeba poświęcić na taki w miarę konkretny rozwój, jak tu właśnie kolega napisał, nawet rok.
Ale w Eve jest tak ze nawet jak nie grasz to sie postac uczy... Ja sie juz "ucze" ponad 4 lata a duzo jeszcze przedemna... Ale to nie znaczy ze "nowa" postac nie jest w stanie nic zrobic - polecam watek: http://www.eve-centrala.pl/forum/index.php?topic=6317.0
Przez ten czas będe miał coś ciekawego do roboty? Przygniata mnie świadomoś, że starzy wyjadacze mają nade mną 3 lata przewagi w rozwoju postaci :P
Oni, że tak powiem, mają już dawno w garzaż Bugatti, a ja dopiero zbieram na malucha :>
Znowu przykład z wowa. Tam, zeby w ogóle zaczącć grać trzeba osiągnąć maxymalny lvl, w przeciwnym wypadku nie dostaniemy się do ciekawych instancji itp itd etc nkwd. W eve jest coś w tym stylu? Poprzeczka poniżej której raczej nic się nie zrobi i do niczego nikomu nie przyda?
W Eve juz od poczatku mozesz sobie poleciec do 0.0 - tyle ze szanse na to ze tam przezyjesz sa niskie...
W Eve jedynymi ograniczeniami sa skille jakich wymagaja konkretne rzeczy by moc je uzywac. Owszem niektore korporacje (szczegolnie nastawione na pvp) wymagaja abys posiadal xxx SP zanim dolaczysz... Ale sa i takie co przyjmuja osoby bez doswiadczenia... Nie wierz jednak w to ze juz na starcie jestes w stanie samemu dzialac w 0.0 (jedna z polskich korporacji chciala zwerbowac mojego 5 dniowego alta do 0.0  :o :o :o :o :o) do tego by moc tam efektywniedzialac musisz sie niestety troche poduczyc gdyz nie jestes nawet w stanie samemu poleciec na pasek bo Cie npc zjedza a siedzenie w stacji to przeciez nie frajda...
A co do statkow banda "maluchow" potrafi zniszczyc bugatti ;) Pozatym maluchy sa fajne - ja bardzo lubie Interceptorka (Fregata T2) i czesto w niego wsiadam (koszt nie jest za wysoki a w gangu zlapanie celu tez jest wazne)
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

Ezachiel

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #62 dnia: Kwiecień 14, 2009, 12:32:58 »
A co do statkow banda "maluchow" potrafi zniszczyc bugatti ;) Pozatym maluchy sa fajne - ja bardzo lubie Interceptorka (Fregata T2) i czesto w niego wsiadam (koszt nie jest za wysoki a w gangu zlapanie celu tez jest wazne)
Tada :
http://www.agony-killboards.com/?a=kill_detail&kll_id=611

Tak wyglada killmail BS zabitego przez fregaty na które wystarczy 3 dniowa postąc, problem tylko znaleść taką ilość kumpli żeby to było efektywne :)


Dalsza dyskusja jako niewnoszaca nic do tematu zostala usunienta - prosze sie powstrzymac od oftopow w dzialach dla nowych graczy.
Aeny


Edit : Różnica pomiędzy veteranem 3 letniam na postacią 3 miesięczna ogranicza się do tego że 3 latek ma wiekszą elastyczność w wyborze statku, broni itp, a efektywnie i tak lata 1, góra 2 typami statków z 1 góra 2 zestawami fitu. No czasem od święta używa się specjalnych statków  ^^
1 dniowa postać robiona pod PvP na starcie ( kiedyś to był gallente lub caldari specjal force )  może smiało latać jako wsparcie dla korpa w rajdach ( termin wow-a ), problem stanowi tu samo pokrycie kosztów strat, i kosztów rozwoju postaci. Jesli trafisz do kropa ktory efektywnie pomoga to bez problemu sie utrzymasz w 0.0, poprostu inni ci pomoga dając np mozliwość robienia salvage na wrakach npc w 0.0, zbieranie złomu z wraków ktorych nie chce dana osoba .. itd ... tak efektywnie po 1- 2 miesiacach mozna sobie spokojnie racić w 0.0 BC-kiem, a po 3 latać dobrym statkiem t2 z fitem t2 i dobrymi skillami supportujacymi
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 14, 2009, 14:09:53 wysłana przez Edmund »

KennethWolf

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #63 dnia: Kwiecień 14, 2009, 15:45:31 »
W takm razie tracimy tylko (czy moze az :P) statek? Reszta elementów zostaje nietknięta?
W eve są dwa rodzaje zgonu
1.tracisz statek ale udaje ci się zwiać w kapsule ratunkowej (tzw. pod lub jajo) w tedy tracisz statek i to co na nim miałeś ale postać i inplanty są uratowane. Jeśli masz kolegów i oni odpędzili tych którzy cię zabili to jest duża szansa że odzyskasz 20-30% rzeczy które miałeś na statku plus będziesz mógł wrak jeszcze zezłomować (salvage) i wycisnąć z niego trochę złomu który można sprzedać albo wykorzystać do budowy jakiś ulepszeń (rigi), no i oczywiście jeśli twoi kumple wygrali to jest raczej pewne że na polu zostały też statki wroga które oczywiście też da się salvagować i wybrać rzeczy które ocalały.
2. Pod kill, czyli jak już rozwalono ci statek zwiałeś do kapsuły (co jest automatyczne ale można też się samemu katapultować w ostatniej sekundzie i zwiać gdy przeciwnik jest zajęty dobijaniem twego statku -minus jest taki że czasem przeciwnik się zorientuje przestanie strzelać do statku i po prostu do niego wsiądzie i odleci twoją maszynką -tak z  tygodnie temu dostaliśmy za darmo od Goonów Apoca) rozwalono ci też jajko. Tracisz w tedy wszystkie implanty które miałeś na sobie i przenosisz się do klona. Tu musisz mocno uważać ponieważ klony mają różną "pojemność" jeśli wyskilowałeś się ponad poziom klona i zapomniałeś go ulepszyć to cie losowo "przytnie" byś się zmieścił w klonie. Dlatego trzeba zawsze sprawdzać czy masz klona na odpowiednim poziomie -jak nie to nie wylatuj ze stacji.

Cytuj
No szczerze to ja jestem wstanie poświęcić naprawdę spooooro czasu na granie :P
Mam chęć zagrać, ale boję się własnie tego minimalnego czasu jaki trzeba poświęcić na taki w miarę konkretny rozwój, jak tu właśnie kolega napisał, nawet rok.
Przez ten czas będe miał coś ciekawego do roboty? Przygniata mnie świadomoś, że starzy wyjadacze mają nade mną 3 lata przewagi w rozwoju postaci :P
Oni, że tak powiem, mają już dawno w garzaż Bugatti, a ja dopiero zbieram na malucha :>
W eve twoje skile lecą niezależnie od tego czy grasz czy nie, więc czas spędzony w grze wykorzystujesz na zarabianie ISK i zdobywanie doświadczenia jako gracz. Ja gram od października, latam w BuFu i nie raz nie dwa się zdarzało że pod ciosami naszego gangu padały naprawdę mocne postaci dużo dłużej latające ode mnie, po prostu latanie w grupie tutaj więcej znaczy niż samemu(choć i solo też można popatrz na kilboard BuFu i kille Strasznego). Jeśli liczysz że szybko zdobędziesz super statek którym zakasujesz wszystkich to cie rozczaruje, spędzisz parę miesięcy w empire klepiąc durne misje, kupisz w końcu tego BSa polecisz do lowseca czy 0.0 i padniesz na pierwszej kampie ceptorów i haców pamiętaj im większy statek tym większy cel, im większym celem jesteś tym więcej musisz mieć przyjaciół w mniejszych statkach by cię chronić.

Cytuj
Znowu przykład z wowa. Tam, zeby w ogóle zaczącć grać trzeba osiągnąć maxymalny lvl, w przeciwnym wypadku nie dostaniemy się do ciekawych instancji itp itd etc nkwd. W eve jest coś w tym stylu? Poprzeczka poniżej której raczej nic się nie zrobi i do niczego nikomu nie przyda?
Nie, praktycznie w 3-4 tygodnie jesteś w stanie dobić się do interceptora który jest w gangu niesamowicie potrzebny/pomocny (tackler -ma za zadnie dogonić przeciwnika, złapać go i przytrzymać aż reszta gangu go zlapie i rozwali) potem kolejny miesiąc BC który w małych gangach jest jednym z głównych damage dealerów albo Interdictor który rzuca bańkę w którą łapią się statki (oczywiście możesz spędzić kolejne pół roku ulepszając interceptora albo BC czy dictora albo iść dalej aż znajdziesz typ statku który ci się spodoba), mówie tu oczywiście o PVP bo możesz się też zająć PVE, handlem, kopaniem itd na których się nie znam ale pewnie i tu możesz jako tako się bawić już po pierwszym miesiącu, a i przez ten miesiąc nudzić się nie będziesz bo będziesz miał tyle do zwiedzania i nauczenia się. EVE jest tak rozbudowana że możesz spędzić całe lata na rozwijaniu się w jednej gałęzi gdy w innej zostaniesz zlany jak niemowlę.
Po prostu zapomnij o wszystkim czego się nauczyłeś w WoW, bo EVE to zupełnie inna gra. Najlepiej zapisz się do którejś z korporacji uczących gry (np Useen Academy).
Pozdrawiam
Kenny

Ezachiel

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #64 dnia: Kwiecień 14, 2009, 17:02:54 »
w 4 tygodnie to nie bardzo interceptor na t2 się uda zrobić ... ale w 6-8 już spokojnie da się, dużo zależy jakie skille się zaoszczędzi na starcie ... przy czym od intercepotra z fitem 2 do HAC-a już mało brakuje, ok 40-45 dni, a to już bardzo spoko statek do PvP i PvE, przy okazji ma się bardzo dobre skille na BC-ka ;)

zall

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwiec 14, 2009, 22:01:10 »
Witam mam zamiar zaczac zabawe z EvE prosze o pomoc z Rasa i klasa
Obecnie kierowałęm się jedynie wyglądem i nie wiem jaka rase i jaka
postac co posiada chciałem zrobić
Minmatar - Vherokior - Mystics albo Minmatar Brutor - Slave myślałem
tez nad gallente - Jin Mei - Jing to Caste ale moze Wy jako juz stali
gracze mi cos poradzicie opiszecie mi te postaci i pomozecie w wyboże .
jako gracz mam zamiar i Handlowac i wydobywaći oczywiści eni euciekac
od PvP bo to napewno bedzie jedna z głównych cech. Może poradzicie jakiąśinna Rase niz te co ja opisałęm
czekam na wasze porady
Bardzo prosze o porade z Rasami i klasami

prosze o pomoc z wyborem i wyjasnieniem co one daja co moga i td.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwiec 14, 2009, 22:41:38 »
Aktualnie wybór rasy i bloodline'a nie ma kompletnie żadnego wpływu na dalszą grę, o ile wiem. Po stworzeniu postaci możesz sobie remapować atrybuty na dowolne inne, nie ma też żadnego ograniczenia w wyborze skilli do treningu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwiec 14, 2009, 22:44:30 »
Szczerze?
Od niedawna jedyne na co wpływa twój wybór rasy (i całej reszty w tej części tworzenia postaci) to wygląd twojego avatara, noob korp w jakim zaczniesz i region w którym wystartujesz. Ach w stosunku do pozostałych 3 ras jest jeszcze jedna różnica, fregaty na 2 w rasie którą wybrałeś. Cała reszta różnic niestety znikła, atrybuty postaci i pozostałe skile są dokładnie te same. A szkoda, bo wtedy można było by coś napisać do twojego problemu. Różnica tych dwóch leveli we fregatach to nawet dla świeżej postaci chyba około 2h skilowania, więc... wybierz pysk jaki ci sie najbardziej spodoba, a potem skiluj to co chcesz robić.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Eleeist

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #68 dnia: Lipiec 15, 2009, 07:59:57 »
To ja wyjadę z trochę takim nietypowym pytaniem - ile dokładnie trwa usuwanie postaci? Jedyne co pamiętam, to to, że nie jest to operacja instant...

Pytam się z ciekawości, bo mam dwa konta (dwa razy przymierzałem się do gry :P...) - na jednym mam trzy postacie (czyli max) na drugim jedną. Chcę jednak stworzyć nową postać, a resztę skasować. I nie wiem teraz, które konto aktywować. Nie chcę mieć po prostu niespodzianki w postaci czekania x-godzin/dni na skasowanie wszystkich postaci aby móc stworzyć nową...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #69 dnia: Lipiec 15, 2009, 08:03:13 »
"przygotowanie" do kasacji postaci to 24h. Klikasz zabij postac potwierdzasz, po podanym czasie jeszcze raz ostatecznie usuwasz postać

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.