Eve Online > Total Noob Questions

TNQ - statki

<< < (2/67) > >>

NeX:
  Statki NPC mają stałe szybkości - Inne do lotu swobodnego i orbitowania. Niektóre nawet spore, ale choć szumnie nazywa się to mwd, to są to nieporównywalne parametry do osiągnięć graczy. Te szybsze adekwatne są do gracza z AB.

AB na BSie będzie potrzebny głównie przeciw Guristasom i Navy Matarskiej. Po znacznym spadku shielda npece tych frakcji zaczynają uciekać, ściągając gracza w zasięg innych npc. Wtedy albo masz zasięg aby dobić uciekiiera, albo AB aby go dogonić.

Jeżeli opuścisz zasięg operacyjny misji, to npece odwarpują do swojej pierwotnej lokacji (Tobie warpować na misji nie wolno), będziesz musiał do nich wracać, co bywa uciążliwe bez AB. Uwzgledniaj to gdy za bardzo oddalasz się od punktu zero.

  Generalnie wybór broni na long range dobrze sprawdza się na misjach, szczególnie do czasu, aż nie masz pewnośći jej całkowitego stankowania. Natomiast posiaanie AB, to kwestia drugorzędna, jeżeli zasięg broni masz w okolicy 50+km (uwzględniając zmiany amunicji) na misji lev 4. Poniżej tego zasięgu npece mogą Ciebie unikać co bywa upierdliwe o ile nie latasz Ravenem z cruisami na 200+km. Mi Drake na 70km w zupełności wystarcza bez AB, a i tak zazwyczaj mam bezproblemową orbitę na 40km z tym, że BC jest trochę szybszy od BSa.

  Co do uciekania - alignowanie na jakiś cel i strzelanie za siebie do npeców ma tą zaletę, że masz znacząco lepszą celność niż ścigająć, lub wykonując jakieś inne manewry przy broni long (otrzymujesz małą szybkość kątową do celu). Ponaddto jest to w krytycznej sytuacji kwestia bezpieczeństwa (będąć już zalignowany na cel możesz szybko odwarpować [ po wyłączeniu AB! ] ).

Banebitch:
Aj, i zachciało mi się Minmatarami polatać, tylko bez rzucania nocnikami proszę.

Sytuacja - ratting w 0.0, statek Hurricane, broń 425mm II lub 650/720 artillery II

Na EFT: DPS i Volley ( przy tym punkcie, czy ktoś mógłby mi powiedzieć co mi daje większy volley, bo dps to wiem.

No i dylemat, 425mm na short pieknie bija, w grupce po 1000+dmg, artyleria juz sporo gorzej, po 300+ (skill na tym samym poziomie)

Prosiłabym o troche łopatologiczne wyjasnienie , DPS vs Volley oraz tracking na short, wiem o co z grubsza z tym chodzi i jak to sie jje, ale za zadne skarby nie moge zrozumieć, że czym szybciej orbituje np na 800m wokół ślamazarnego BSa, który dla mnie (jako punkt odniesienia) jest nieruchomy na jednej burcie, trans velocity rosnie up jak chore no i co za tym idzie, trafić sie nie daje.

Wilk:
volley to te Twoje "w grupce po 1000+dmg" :) Czyli dmg z jednej salwy. A co daje? Samo w sobie może Ci najwyżej powiedzieć, czy np. ściągniesz cepa jedną salwą przy dogodnych okolicznościach (gdy wchodzi pełny dmg nie modyfikowany o sygnaturę etc)

Banebitch:
Czyli do PvE oplaca się brać wiekszy Volley czy DPS ostatecznie?

Voulture:
Volley tak naprawde liczy sie tylko w duzych folotach - w sniper bsach, w sniper hacach, w sniper commandach. Tam, gdzie jak walnie 40 osob z fitami tak jak ty to cel ginie od razu. Na raty takiego fitu nie zrobisz, tu sie liczy dps czyli obrazenia na sekunde, a jak wiadomo im wiecej zadajesz na sekunde, tym szybciej zbaijasz rata tym wiecej zarabiasz ;) I nie orbitowal bym na 500-800m a raczej na 2-3km. Znajdz taki pnkt kiedy bs dalej nie trafia a ty zawsze. I wsadz na tego hurka 3 gyro jak czlowiek :D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej