Autor Wątek: TNQ - statki  (Przeczytany 114927 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Templar Brave

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #140 dnia: Marzec 03, 2010, 14:55:18 »
Jeśli zamierzasz nadal inwestować w PVE to warto zrobić sobie sentry T2, bo nie tylko mają lepszy dps i wytrzymałość, ale często trafiają poniżej/powyżej swojego optimala. Ja np. stosuję najczęściej Curatory, ponieważ sięgają z ponad 60 km do ok. 14 km. Oczywiście dmg jest słabszy i EM, ale są dość uniwersalne, a nie mogę wsadzić drugiego seta  :'(. Dobrym rozwiązaniem są też Berserkery, ze względu na swoją prędkość, jednak kosztem mniejszego dps niż drony Gallente.

Niestety wszelkie boosty do dron i sentrów nie są wyświetlane w show info, ale spokojnie - działają  O0. Do zwiększenia zasięgu kontroli dron (niestety, tylko kontroli) polecam dodatkowo wyskillować drony EW. Na każdy level skilla dron ECM zasięg kontroli wzrasta (jeśli się nie mylę) o 3 km.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #141 dnia: Marzec 03, 2010, 15:13:07 »
Na PvE to się chyba dobiera drony z odpowiednim dmg pod NPC, prawda?

Z dwoma wyjątkami:

1) Amarrskie są dość marne, więc warto light/med/heavy warto zastąpić gallentyjskimi (Curatory mają uber-zasięg w porównaniu do Garde)

2) Jeśli racimy w 0.0 i mamy miejsce tylko na set lightów, zawsze warto brać Warriory T2, bo to może nam uratować tyłek w konfrontacji z jakimś cepem.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #142 dnia: Marzec 03, 2010, 15:17:06 »
Na PvE to się chyba dobiera drony z odpowiednim dmg pod NPC, prawda?
Sam sobie przeczysz:
Z dwoma wyjątkami:
1) Amarrskie są dość marne, więc warto light/med/heavy warto zastąpić gallentyjskimi (Curatory mają uber-zasięg w porównaniu do Garde)
2) Jeśli racimy w 0.0 i mamy miejsce tylko na set lightów, zawsze warto brać Warriory T2, bo to może nam uratować tyłek w konfrontacji z jakimś cepem.
Caldaryjskich (kin) też nie warto używać, bo przecież gallentyjskie mają wyższy dmg, a matarskie są szybsze. IMHO najrzadziej używane są właśnie caldaryjskie. Amarrskie osobiście czasem używam do przełamania tanku NPCów, które tankują shieldem. Póki NPCe siedzą >40km to wystawiam sentry, potem lecą mobilne.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #143 dnia: Marzec 03, 2010, 17:53:27 »
Amarrskie osobiście czasem używam do przełamania tanku NPCów, które tankują shieldem.

No to źle robisz.
Jak enpece mają wysokie resy na EM, to mają je i na shieldzie i na armorze: http://eveinfo.com/npcship/23340/eve-online-guristas-conquistador.html

Edit: tu jak widać róznica między resem na thermal, a resem na kin wynosi 11%, zaś róznica w damage'u między Vespami II, a Hammerheadami II 10,3%, więc w przyapdku Guristasów przy wyborze dron miedzy kin, a rhermal powinna decydować raczej ich szybkość, tracking, czy cena.
« Ostatnia zmiana: Marzec 04, 2010, 10:35:16 wysłana przez Mona X »

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #144 dnia: Marzec 04, 2010, 10:32:28 »
Pewnie masz rację. Dla mnie robiąc misję nie ma znaczenia, że jakiegoś NPCa zdejmę 10s później. Na pasku w null to może mieć znaczenie.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #145 dnia: Marzec 04, 2010, 11:04:03 »
Tu jeszcze kwestia skilli dochodzi, a że to TNQ, to łatwiej lansować zasadę "konkretny dmg na konkretnego NPC".

Zabawy typu "Drake wyskillowany na V lepiej kładzie Angele strzelając ze Scourge (Kinetic) zamiast Havoc (Explo)" może zostawmy już tym pr0  :2funny:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #146 dnia: Marzec 04, 2010, 11:17:35 »
Tu jeszcze kwestia skilli dochodzi, a że to TNQ, to łatwiej lansować zasadę "konkretny dmg na konkretnego NPC".

Zabawy typu "Drake wyskillowany na V lepiej kładzie Angele strzelając ze Scourge (Kinetic) zamiast Havoc (Explo)" może zostawmy już tym pr0  :2funny:
Wystarczy l4 :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

R@F

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #147 dnia: Marzec 04, 2010, 11:21:52 »
Ok ja się już pogubiłem
Latam drakiem więc moge tylko mieć set light dron, strzelam dajmy na to do guristasów. W tym wypadku missle wiadomo scourge a drony ?? Ja zawsze dobieram te na jaki rasa jest mniej odporna, czyli w tym wypadku Hornet II. Czyżby było to mniej efektywne??

A teraz dajmy na to strzelam do angeli i tutaj sprawa missli. Mam bc na 4 za jakiś czas będzie 5, więc lepszy efekt dadzą scourge na nich czy havoqi??  W końcu na scourgach mam już 20% większy dmg niż na havocach (za jakiś czas będzie 25%), czy to niewystarczy do tego by przewyższyć dmg zadawany angelom havoqami??

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #148 dnia: Marzec 04, 2010, 11:32:11 »
Odpowiem przewrotnie, ale się nie obraź  ;)
Przy pewnym poziomie doświadczenia i czasu spędzonego w grze będziesz miał to głęboko w d... a do tego czasu możesz jak prawdziwy pr0 liczyć co Ci się bardziej opłaca.

Całość problemu w zasadzie sprowadza się do tego czego oczekujesz po grze i po co robisz misje. Jeśli chcesz zabawy, to po grzyba się zastanawiać i liczyć ? Jeśli robisz misje, bo grindujesz stand (czyli zlewasz loot, a zarobek z misji to jedynie miły dodatek), to wówczas powinien mieć dla Ciebie znaczenie czas zrobienia misji. Jednak jeśli robisz misje, bo chcesz dorobić do TCka, to sam powiedz czy te kilkanaście sekund robi wielką różnicę ?
Oczywiście jak latasz na paskach i szukasz ratów, to czas zestrzelenia jest ważniejszy, i nawet 1% różnicy może przesądzić o tym czy uda Ci się uciec przed tymi, którzy polują na Ciebie.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

R@F

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #149 dnia: Marzec 04, 2010, 11:45:18 »
:) spoko oko, ja nie z tych co się obrażają niewiadomo za co. A co do robienia misji czy też czegokolwiek innego. Pytam się dlatego że jeśli coś robię to bardzo lubię robić to jak najbardziej skutecznie się da. Wiem że to tylko gra i tylko cyferki ale mimo to ma to dla mnie znaczenie. Ot taka moja mała "przypadłość" :P

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #150 dnia: Marzec 04, 2010, 11:50:10 »
Problem w tym, że na misji masz NPCe o różnych parametrach i zabrany set dronek będzie lepszy dla jednych, a gorszy dla drugich. W przypadku Dominixa możesz mieć kilka setów dronek, ale na Drake nie masz możliwości zabrania więcej jak 1 seta light.

Jeśli natomiast chodzi o rakiety to sam się zastanów, czy jest sens zmieniać w czasie walki (10s każda zmiana), bo dla NPCa A będziesz miał dany typ rakiet o 15% wydajniejszy względem NPCa B i w ten sposób zaoszczędzisz 15s (nie wspominając o tym, że musisz spamiętać nazwy NPCów i przypisane im wartości).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #151 dnia: Marzec 04, 2010, 11:56:02 »
Ok ja się już pogubiłem
Latam drakiem więc moge tylko mieć set light dron, strzelam dajmy na to do guristasów. W tym wypadku missle wiadomo scourge a drony ?? Ja zawsze dobieram te na jaki rasa jest mniej odporna, czyli w tym wypadku Hornet II. Czyżby było to mniej efektywne??
Jeśli idzie o draka to drony są tak naprawdę margialnym dodatkiem i służą do tępienia webów i scrambli,

Cytuj
A teraz dajmy na to strzelam do angeli i tutaj sprawa missli. Mam bc na 4 za jakiś czas będzie 5, więc lepszy efekt dadzą scourge na nich czy havoqi??  W końcu na scourgach mam już 20% większy dmg niż na havocach (za jakiś czas będzie 25%), czy to niewystarczy do tego by przewyższyć dmg zadawany angelom havoqami??

W obu wypadkach i dron i sytuacji w której masz bonus tylko dla konkretnego typu dmg, najczęściej masz wybór między prime i secondary dmg (czyli dwa nasłabsze resy tego w co strzelasz)
np w przypadku blood masz do wyboru drony em i drony therm. Galentyjskie trutnie są tymi które robią największy dps co np w połączeniu z niewielka różnicą resów em i therma na blood może dać efekt taki że mimo iż galentyjskie są niby te mniej odpowiednie to i tak będą skuteczniejsze niż amarskie bo dmg jaki bazowo zadają jest na tyle wysoki że niweluje różnicę resów i jeszcze ma drobny zaps żeby przebić amarski wynalazek.
Podobnie rzecz ma się z rakietami. Jak się przyjrzysz resom ratów wyjdzie że wzmocnione kinetyki wchodzą tak samo dobrze, lub lepiej niż thermal lub explo dzięki czemu nie musisz sie bawić w zmiany amunicji. I tyle filozofi. Z moich doświadczeń wynika że kinetyka na draku l4 nie sprawdza sie jedynie przeciwko blood, sanshy i rogu dronom czyli tam gdzie prime dmg są rakiety em

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #152 dnia: Marzec 04, 2010, 13:28:25 »
Ok ja się już pogubiłem
Latam drakiem więc moge tylko mieć set light dron, strzelam dajmy na to do guristasów. W tym wypadku missle wiadomo scourge a drony ?? Ja zawsze dobieram te na jaki rasa jest mniej odporna, czyli w tym wypadku Hornet II. Czyżby było to mniej efektywne??

A teraz dajmy na to strzelam do angeli i tutaj sprawa missli. Mam bc na 4 za jakiś czas będzie 5, więc lepszy efekt dadzą scourge na nich czy havoqi??  W końcu na scourgach mam już 20% większy dmg niż na havocach (za jakiś czas będzie 25%), czy to niewystarczy do tego by przewyższyć dmg zadawany angelom havoqami??

[url=http://eveinfo.com/npcship/16892/eve-online-gist-commander.html]Tu[/url] masz przykład angelowego rata z misji. Róznica między resami na kin i explo wynosi 10%. Drake z BC na 3 to juz 15% więcej demejdżu na scurdżach niż na innych, więc kinetiki sa lepsze.
« Ostatnia zmiana: Marzec 04, 2010, 14:00:41 wysłana przez Mona X »

Templar Brave

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #153 dnia: Marzec 04, 2010, 20:04:10 »
...jeśli coś robię to bardzo lubię robić to jak najbardziej skutecznie się da...
Czyżby nowy spot reklamowy?  ;D ;D ;D
...w przypadku blood masz do wyboru drony em i drony therm. Galentyjskie trutnie są tymi które robią największy dps co np w połączeniu z niewielka różnicą resów em i therma na blood może dać efekt taki że mimo iż galentyjskie są niby te mniej odpowiednie to i tak będą skuteczniejsze niż amarskie bo dmg jaki bazowo zadają jest na tyle wysoki że niweluje różnicę resów i jeszcze ma drobny zaps żeby przebić amarski wynalazek...
Ja sprawdzałem oba typy, tzn. Gallentyjskie i Amarrskie T2 drony dla Sanshy i dla Bloodów i muszę stwierdzić, że jeśli jest jakaś różnica w zadawanym damage'u to naprawdę tak niewielka, że niweluje czas dolotu dron Gallente do celu i powrotu do "właściciela". Osobno ma się sprawa sentrów, bo tam decyduje zasięg, stąd nie będę raczej strzelał Gardami na 60-70 km, nawet jeśli NPCe są wrażliwe na Thermal (mam tu na myśli głównie Bloodów, ponieważ Curatory nieźle sobie radzą, a zanim dolecą w zasięg Gardów, to Curatory już je "zjadą"). Oczywiście, inaczej sprawa wygląda w PvP, bo tam liczy się każda sekunda i każdy ułamek dps, więc tam głównie Gallente, potem Minmatar i to w zasadzie wszystko.

Bies

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #154 dnia: Marzec 04, 2010, 20:28:53 »
Czy latajac statkami Minmatar musze uzywac Projectile Turrents czy moge bez problemu uzyc Hybrid Turrets lub dowolnie innego sprzetu?

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #155 dnia: Marzec 04, 2010, 20:44:23 »
Możesz je fitować dowolnie - na tyle na ile pozwala układ slotów, turret/launcher hardpointy, skille, CPU i Powergrid.

W praktyce warto fitować pod bonusy staków opisane w description - osiągniesz dużo lepsze efekty niż idąc wbrew bonusom  :)
Cała prawda o moim graniu...


professor

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #156 dnia: Marzec 11, 2010, 18:31:14 »
Czy Rifterem da sie solo piracic w low sec (chodzi mi o bicie noobow wiekszych ode mnie)?
Jesli tak to ewentualnie jaki fit dac na fregate zeby dzialal efektywnie i nie kosztowal wiecej niz 1mln (zamierzam duzo ich stracic- doswiadczenie jest bezcenne xD)

devilsbirth

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #157 dnia: Marzec 11, 2010, 19:07:31 »
Da się, zapoznaj się z tym: http://www.rifterdrifter.com/

Ezachiel

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #158 dnia: Marzec 12, 2010, 10:17:00 »
Wow !
Zajefajny site ! :
http://www.rifterdrifter.com/rifter-pvp-guide/
Polecam, naprawdę.

professor

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #159 dnia: Marzec 12, 2010, 14:42:11 »
wiem, wiem, mi tez sie bardzo przydalo :) Dzieki za Linka!

Hithere

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #160 dnia: Kwiecień 01, 2010, 10:59:57 »
Witam.
Zaczynam mój 3 dzień triala , przymierzam sie do kupna cruza ruputure.
Mam kilka pytań dotyczące tego statku:
1.Jak ruputure wychodzi na tle innych cruzów minimatar?
2.Czy opłaca mi sie go kupic do robienia misji?
3.Czy dam rade nim coś zrobić na pvp i na pve?
4.Czy drony są koniecznością dla każdego statku? Czy dają jakąś przewagę?

No i jeszcze proszę o fity na ruputure na pvp i na pve ekonomiczny  i  ten najlepszy czyli tak w sumie 4 fity. (bez t2).

Z góry dziękuję za odpowiedz.

/edit dziekuje za przeniesienie , nie wiedzialem czy ten post bedzie tutaj pasowal
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 01, 2010, 11:21:09 wysłana przez Hithere »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #161 dnia: Kwiecień 01, 2010, 11:26:24 »
1.Jak ruputure wychodzi na tle innych cruzów minimatar?

Najlepszy do walki.

2.Czy opłaca mi sie go kupic do robienia misji?

Owszem, spokojnie zrobisz nim L1 i L2

3.Czy dam rade nim coś zrobić na pvp i na pve?

To bardzo dobry cruiser do PvP (taki mały Hurricane), ale żeby "zrobić nim coś" na PvP, trzeba jednak trochę skilli. Fit T2 mile widziany.

4.Czy drony są koniecznością dla każdego statku? Czy dają jakąś przewagę?

Jeśli ship zabiera drony, żal dron nie mieć. W dodatku SP zainwestowane w drony nigdy się nie zmarnują, bo z dron korzysta - w jakimś stopniu - prawie każdy ship każdej klasy.

Fit na misje L1/L2 - small autocannony (takie z fregaty!!!), do tego standard missile, afterburner, large shield extender, aktywny hardener pod dmg zadawany przez przeciwnika, 3xGyrostabilizer, Damage Control i może jakiś Tracking Enhancer. Rigi - 3x Medium Core Defence Purger. Drony pod dmg potrzebne na misji.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Hithere

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #162 dnia: Kwiecień 01, 2010, 11:43:17 »
gdybym miał t2 kupować to już medium canony czy dalej small?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #163 dnia: Kwiecień 01, 2010, 11:56:41 »
To już med.

Chodzi o to, że na L1/L2 lata mnóstwo frytek i desek, które mają małą sygnaturę i za którymi tracking nie wyrabia.

Pamiętaj też o dobraniu amunicji pod przeciwnika:
- EMP -> EM
- Phased Plasma -> Therm
- Fusion -> Explo


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Hithere

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #164 dnia: Kwiecień 01, 2010, 12:19:03 »
Czyli zawsze mam mieć ze sobą te typy amunicji? Bo nie rozumiem tego.
I czy mam kupować te najlepsze small autocanony? Jak tak to ile mm?

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #165 dnia: Kwiecień 01, 2010, 12:34:37 »
Czyli zawsze mam mieć ze sobą te typy amunicji? Bo nie rozumiem tego.
Wystarczy, ze bedziesz miał je na stacji, gdzie masz agenta, u którego misje robisz. Po misji będziesz wiedział jakie resisty i jaką amunicje zabrać ze sobą. Pomocna choćby ta stronka (mam nadzieję, że jeszcze aktualna):
http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=MissionReports

I czy mam kupować te najlepsze small autocanony? Jak tak to ile mm?
Najlepiej jakbyś się zaopatrzył w scouty (metalevel 4). Po prostu wedle zasady im fit lepszy, tym zadanie do wykonania mniej problematyczne :) Aczkolwiek nie sądzę, by uzywając niższego metalev. trafiłbyś na misję, której bys nie mógł przejść ;)
Co do ilości, to wziąłbym tyle, ile slotów na turrety ma wiertarka :)
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #166 dnia: Kwiecień 01, 2010, 12:40:19 »
Ja z kolei odradzam używanie meta wyższego niż 3 / t2 na pierwsze loty danym statkiem. Meta 4 bywają paskudnie drogie jak na kieszeń młodej postaci (np scout karabiny small to koszt rzędu 1 - 1,5kk w hubie handlowym) a strata statku zanim się człowiek przyzwyczai do jego czasów reakcji jest bardzo możliwa

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Nefczi

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #167 dnia: Maj 14, 2010, 02:39:56 »
Hej, nie moge znalezc odpowiedniego tematu a nie chce zakladac nowego dlatego zapytam tutaj. Chodzi o rakiety.
Czy sa jakies skille, ktore wplywaja na rakiety i wyrzurnie rakiet oprocz "Rockets" i "Rocket specialisation"? Bo nie widze innych. Chyba ze skille do Missiles tez wplywaja na rakiety? Np Rapid lounch albo Missile projection?

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #168 dnia: Maj 14, 2010, 02:47:22 »
Wszystkie z wyjątkiem Guided Missile Precision.

Stary Pierdola

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #169 dnia: Maj 14, 2010, 08:13:39 »
Zainstaluj sobie EFT tam przy konkretnym ficie Ci pokarze "affecting skill" dla każdego modułu.

Bratis

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #170 dnia: Maj 17, 2010, 14:33:33 »
jestem ammarem , jaki crusier polecacie do robienia misji?
Czy na misje I warto sie przesiadac na coercera czy dalej latac punisherem?

littleozzik

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 133
    • Zobacz profil
    • Blackwater Company
  • Korporacja: Retired
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #171 dnia: Maj 17, 2010, 14:40:58 »
Ma ktoś namiar na jakiś dokument np. pdf w którym były by opisane statki + właściwości w jakiejś sensownej formie (posegregowane typami i rasami)? Chodzi mi o coś przydatnego do wydruku....

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #172 dnia: Maj 17, 2010, 14:43:08 »
jestem ammarem , jaki crusier polecacie do robienia misji?

Arbitrator... tylko musisz wymęczyć Drones na V i Drone Interfacing na III, no i sam cruiser zrobić na III - to absolutne minimum.

Czy na misje I warto sie przesiadac na coercera czy dalej latac punisherem?

Warto, zawsze szybciej będzie szło.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #173 dnia: Maj 17, 2010, 17:41:16 »
jestem ammarem , jaki crusier polecacie do robienia misji?
Czy na misje I warto sie przesiadac na coercera czy dalej latac punisherem?
Jak chcesz zrobić skok w bok i wpakować z 1 do 2kk w skile które przydatne będą potem jeszcze na reconach to posłuchaj Sokoła tyle że minimum  to cruser na 4 drony 5, scout drpone operation 4/5 i interfering 4 (a lepiej to jeszcze t2 drony). Skile które podałem i tak warto zrobić, ale jesli nie wsiądziesz w arbitra to będą ci one niezbedne dopiero dla bs, a przydatne dla bc.
Do misji niskich leveli polecałbym raczej Maler (tank) lub Omena (większy wygrzał)

Przesiadka z punishera na deske jak masz crusera w zasięgu to kwestia dyskusyjna, niewątpliwie siła ognia Ci wzrośnie, natomiast będziesz nieco wolniejszy i bedziesz miał troche słabszy tank w stosunku do punishera
Ma ktoś namiar na jakiś dokument np. pdf w którym były by opisane statki + właściwości w jakiejś sensownej formie (posegregowane typami i rasami)? Chodzi mi o coś przydatnego do wydruku....

Nic takiego nie widziałm przynajmniej nie aktualne, jeśli chcesz drukować to raczej sam musisz sobie zrobić zestawienie. Najlepiej chyba skorzystać z materiału w Item database na stronie. ewentualnie jak chcesz robić analizy porównawcze to evemon ma pewne możliwości w tej kwesti

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Chupacabra

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 218
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blackchupacabra
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Frozen Synapse
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #174 dnia: Maj 17, 2010, 17:58:24 »
Ma ktoś namiar na jakiś dokument np. pdf w którym były by opisane statki + właściwości w jakiejś sensownej formie (posegregowane typami i rasami)? Chodzi mi o coś przydatnego do wydruku....

jedyna sensowna tabelka na dole tej strony, przy okazji opis statków

http://www.eve-wiki.net/index.php?title=Rifter

przydaje się jak nie wiesz czy należy wiać czy nie, przynajmniej na początku
Dark Flonoe:
ludki z lolseca mowiace o tym ze tidi jest fajne na podstawie papierowych wyliczen i filmu na yt lol