Eve Online > Dyskusje ogólne

papierowe modele z eve online do sklejania made by Pticu $ Viper

<< < (3/8) > >>

pticu:
zeby projektowac to trza miec w ciul doswiadczenia, programy 3d do modelowania, umiejetnosci rysownicze to projektu, programy do obrodki i robienia textur, naprawde sporo wiedzy trza miec. Dobrze ze ktos ta wiedze posiada i daje nam gotowe modele ktore mozemy kozystajac z kilku programow przeniesc na papier :) to co tu robie uczylem sie z 4h :) moze mniej, dobrze jest miec kogos kto w tym samym czasie uczy sie tego samego, nie powiela sie bledow i zawsze szybciej dochodzi do roznych dziwnych opcji :)

ok rokha bede cial na 40 cm bo ma duzo dlugich elementow

lukeankarde:
Rokha poproszę w okolicach 50 cm, z hybrydkami na pokładzie :) Jak byś miał czas i chęci to jakiś waloryzowany, w postaci zadrapań, osmaleń, śladów po gallentyjskich rykoszetach itd ;) Dzięki z góry, jak Evcia wstanie, wyskrobię jakąś skromną darowiznę  ;)

Szakal:
ludziska sami sobie zropcie wyciagcie textury i modele 3d z eve. z zeby to rozlozyc na papier Program sie zwie pepakura

pticu:

--- Cytat: Luke'an Karde w Listopad 11, 2008, 16:42:33 ---Rokha poproszę w okolicach 50 cm, z hybrydkami na pokładzie :) Jak byś miał czas i chęci to jakiś waloryzowany, w postaci zadrapań, osmaleń, śladów po gallentyjskich rykoszetach itd ;) Dzięki z góry, jak Evcia wstanie, wyskrobię jakąś skromną darowiznę  ;)

--- Koniec cytatu ---

nie pajacuj, chcez to dam ci jpg z textura to se sam osmalenia i zadrapania naryszujesz :)

co do dzial czy innej artylerii to jest nie do zrobienia, nie skleisz dzial wielkosci kilku mm

Sirhan:
Zapytam tu bo w sumie nie wiem gdzie indziej :) - pobrałem sobie Triexporter, ale widzę tam tylko stare tekstury z przed Trinity, czyżby Triexporter ich nie pokazywał?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej