Eve Online > Wsparcie techniczne

Częste lost connection

<< < (2/2)

litestep:
Wyjechaliście z tym forwardowaniem portów jak mistiq ze swoimi poradami dla CCP w wątku o walce z lagiem xD
Proponuje na początek  zapuścić na dłużej WinMTR na adres 87.237.38.200 i zobaczyć gdzie występują problemy a dopiero później starać się je rozwiązać ;)

Xarthias:
Wyjechałeś z tym WinMTRem... :D
Skoro z jednego kompa mu działa dobrze, to problem leży wewnątrz jego sieci, co tu pomoże WinMTR?
Forward na pewno nie zaszkodzi, a mooże pomóc. I wyłączenie wszelkich śmieci w systemie - np peerguardiana.

Pol Kent:

--- Cytat: Xarthias w Wrzesień 03, 2008, 20:01:47 ---Wyjechałeś z tym WinMTRem... :D
Skoro z jednego kompa mu działa dobrze, to problem leży wewnątrz jego sieci, co tu pomoże WinMTR?
Forward na pewno nie zaszkodzi, a mooże pomóc. I wyłączenie wszelkich śmieci w systemie - np peerguardiana.

--- Koniec cytatu ---

Xart z tym wyłączaniem Peer Guardiana to nie przesadzaj ;) wystarczy zobaczyć czy pokazuje CCP blocked a pokazuje innym kolorem i łatwozobaczyć i ewentualnie dodac do nieblokowanych czy to na stałe czy na czas gry w EVE

Johncooper:
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pomogło najprostsze rozwiązanie, czyli podłączenie kompa bezprzewodowo  ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej