Eve Online > Dyskusje ogólne

Steampowered EVE

<< < (3/4) > >>

Jonas:

--- Cytat: Mona X w Styczeń 31, 2008, 15:36:03 ---Bo Steam jest ustawiony pod cywilizowane kraje, a nie jakiś Kaczystan.

--- Koniec cytatu ---

Czy przez cywilizowane rozumiesz "mające wyższe ceny na gry niż na Steamie", bo nie rozumiem. Twierdzę, że ceny na Steamie są często wyższe niż pudełkowa wersja, jaką można kupić w polskim sklepie, więc opłacalność stricte finansowa takiej operacji (zakup przez Steam) jest wątpliwa.


--- Cytat: Mona X w Styczeń 31, 2008, 15:36:03 ---Tzn. jakie?

--- Koniec cytatu ---
Konieczność rejestracji, która często zajmuje kilka godzin, gdy przypadkiem Steam ma problem z weryfikacją klienta. Poczytaj o problemach z Half Lifem 2 gdy wskoczył na Steama, to zrozumiesz.
Licencje jednostanowiskowe i pojawiające się z tym problemy, gdy musisz ponownie zainstalować grę na sformatowanym dysku.
Jak dla mnie to wszystko wystarczy, żeby raczej skoczyć do zwykłego sklepu. Szkoda, że to często nie eliminuje konieczności rejestracji przez Steama, ale jakoś lubie mieć gierkę na płycie i z ładną książeczką.


--- Cytat: Mona X w Styczeń 31, 2008, 15:36:03 ---Znaczy się, jak się sama z tego neta ściągnie i zainstaluje, to je jeszcze dodatkowo rejestrujesz?

--- Koniec cytatu ---
Nie wiem jak to wygląda przy najnowszych produkcjach na Steamie, bo nie miałem "przyjemności" skorzystać, ale przy takim HL2 na przykład wymagana była rejestracja na Steamie i jeśli mnie pamięć nie myli, bez znaczenia czy ściągałeś czy kupiłeś na płycie.

Po prostu nie mam zaufania do elektronicznych kanałów dystrybucji, które za grę liczą sobie o kilka-kilkanaście procent więcej niż za pudełkową wersję i tyle. :)

Goomich:

--- Cytat: Jonas DaVerde w Luty 01, 2008, 10:10:49 ---Czy przez cywilizowane rozumiesz "mające wyższe ceny na gry niż na Steamie", bo nie rozumiem.
--- Koniec cytatu ---

Przez cywilizowane rozumiem: na zachód od Odry, tam gdzie się płaci w euro, albo innych dolarach.


--- Cytat: Jonas DaVerde w Luty 01, 2008, 10:10:49 ---Konieczność rejestracji, która często zajmuje kilka godzin, gdy przypadkiem Steam ma problem z weryfikacją klienta. Poczytaj o problemach z Half Lifem 2 gdy wskoczył na Steama, to zrozumiesz.
--- Koniec cytatu ---

Serwery się wzięły i padły. Nie pierwszy to i nie ostatni raz, nie tylko na Steamie.


--- Cytat: Jonas DaVerde w Luty 01, 2008, 10:10:49 ---Licencje jednostanowiskowe i pojawiające się z tym problemy, gdy musisz ponownie zainstalować grę na sformatowanym dysku.
--- Koniec cytatu ---

Sie loguje na swoje konto i się instaluje. W czym problem?

Coriin:
Ja też nie mam problemów, siedzę w Steamie już od 2 lat chyba (CS, DoD, Firearms, NS, HL 2, RO, DoD Steam itd.itd.), i nigdy nie miałem problemów.

ArchenTheGreat:

--- Cytat: Coriin w Luty 01, 2008, 11:09:20 ---Ja też nie mam problemów, siedzę w Steamie już od 2 lat chyba (CS, DoD, Firearms, NS, HL 2, RO, DoD Steam itd.itd.), i nigdy nie miałem problemów.

--- Koniec cytatu ---

Problem z grami online lub wymagającymi logowania online zaczyna się gdy upada firma trzymająca serwery. W przypadku gier nie jest to może tak widoczne bo to towar szybko się psujący. Pomyślcie jednak co by się stało gdyby upadł Microsoft i nie byłoby komu autoryzować tych stad Vist/XP.

Oczywiście mało prawdopodobne jest, że MS lub Valve upadną z dnia na dzień ale należy taką ewentualność brać pod uwagę. Podobnie jak to, że gdy będziesz chciał sobie pograć w HL2 to akurat będzie pad sieci i nie będziesz miał dostępu do Internetu. Takie sytuacje nauczyły mnie trzymać Steam w trybie offline. Bo niestety Steam do przejścia w tryb offline wymaga połączenia z siecią.  :idiot2:

Ellaine:
Z punktu widzenia producenta gry, to dość fajny pomysł na minimalizację piractwa.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej