Eve Online > CR - Archiwum

Szukasz korporacji? Wpisz się do tego tematu!

<< < (32/37) > >>

Rahnar:
Szukam korporacji nastawionej na PvP z dobrą atmosferą i ludźmi na luzie.
Aktualny używany: Rokh
W niedalekiej przyszłości mam zamiar latać Interceptor'ami
W EvE gram stosunkowo od niedawna więc liczyłbym na wsparcie członków w korporacji w sferze "know how". :)

Kilka słów o sobie:
Jestem studentem 5 roku ekonomii i 1 roku filologi angielskiej w Katowicach. Gram dla przyjemności a nie żeby być najlepszym.
Jeśli chodzi o moje preferencje co do wyboru statku to lubię grać jako support dla innych. Chętnie odpowiem na wszelkie inny pytania.

yelon87@yahoo.co.uk

Starakopara:

--- Cytat: Rahnar w Styczeń 03, 2011, 23:32:29 ---Szukam korporacji nastawionej na PvP z dobrą atmosferą i ludźmi na luzie.
Aktualny używany: Rokh
W niedalekiej przyszłości mam zamiar latać Interceptor'ami
W EvE gram stosunkowo od niedawna więc liczyłbym na wsparcie członków w korporacji w sferze "know how". :)

Kilka słów o sobie:
Jestem studentem 5 roku ekonomii i 1 roku filologi angielskiej w Katowicach. Gram dla przyjemności a nie żeby być najlepszym.
Jeśli chodzi o moje preferencje co do wyboru statku to lubię grać jako support dla innych. Chętnie odpowiem na wszelkie inny pytania.

yelon87@yahoo.co.uk

--- Koniec cytatu ---

White Eagle Federation, bardzo fajny korp, bez ciśnień, mozliwość zamieszkania w npc 0.0
kanał ingame: WEF Public

Starakopara:

--- Cytat: Vanzi w Styczeń 05, 2011, 11:59:05 ---Szukam korporacji z którą mógłbym zacząć przygodę z PVP. Grałem w EVE z przerwami dość krótko, konto ma około 9.5M sp pod matarskie statki. Na początek mogę latać t2 nanocanem, w zależności od potrzeb mogę skillować pod t2 guny do tempesta albo hace.

Wymagam jedynie zdrowego podejścia do gry tj jestem online gdy rl na to pozwala, w dużej mierze zależy to od zajęć na studiach, w szczególności nie planuję grania w śodku nocy.