Eve Online > Dyskusje ogólne
Walking around EvE
Ellaine:
Dyrektor: Panowie, głos graczy jest jednoznaczny. Wasz projekt "ambulation" jest zupełnie bez sensu, nikt go nie chce. Musicie zająć się lagami!
Grafik: Ale, ale, ja jestem grafikiem 3D, robie modele.
Projektant: A ja jestem projektantem. Rozpisuje gameplay, balansuje parametry statków, nie znam się na projektowaniu.
Programista: Niby jestem programistą ale od roku pracuje w tym projekcie, nie widziałem na oczy i nie mam pojęcia o silniku serwerowym Eve i jego technicznych niuansach.
Kierownik projektu: Cała nasza wiedza, praca i gotowy kod to chodzące ludziki i pomieszczenia!
Dyrektor: No, bez głupich wymówek! Musimy spełniać potrzeby rynku. Zanim rozwiążecie problem lagów, nie ma sensu dodawać nowych bajerów.
Pół roku później;
Patch notes:
W ramach "need for speed" dodaliśmy parę rzeczy które powinny zmniejszać lagi.
* W promieniu 3 skoków od Jita, animowana, renderowana, trójwymiarowa, Aura rozbiera się do bielizny i seksownym głosem zachwala zalety robienia zakupów w innych hubach handlowych niż Jita. Obiecuje że rozbierze się całkiem jeśli polecisz do Rens, Didoxie albo Amarr, czego jednak nie robi ponieważ gra jest od lat 12
* Nakręciliśmy pełnometrażowy renderowany film wojenny "4 bramy za daleko", pokazujący dramatyczne, bohaterskie i niezwykle doniosłe zmagania ludzi walczących parę skoków od głównego oblężenia POSów. Mamy nadzieję że zniechęci to ludzi do blobowania, przekona do rozproszenia sił i walki w wielu systemach, co odciąży serwery.
* Zrobiliśmy flashową grę łączącą tamagochi i smisów w której hodujemy zwierzątko należące do naszego pilota. Do wyboru Slave houndy, Long limby, Furriery i Fedo. Gra nie działa kiedy włączony jest klient Eve, dzięki czemu mamy nadzieję że mniej ludzi się będzie logowało co zmniejszy laga.
Maver:
--- Cytat: Xarthias w Grudzień 05, 2007, 22:14:19 ---Wiesz, to jest tak samo jak z alkoholem u arabów... Niby jest zakazany... Ale dla chcącego... :P