Eve Online > Wsparcie techniczne

Problem z częstym rozłączaniem

<< < (34/56) > >>

sneer:
to od technicznych z UPC po tygodniu maltretowania

"Szanowny Panie,
Pana zgłoszenie zostało przekazane do działu monitoringu sieci i
opatrzone numerem TTxxxxxx. Skontaktujemy się z Panem niezwłocznie po zakończeniu
działań związanych z jego analizowaniem."

kto może niech też atakuje

LosBekoczoS:

--- Cytat: sneer w Grudzień 18, 2007, 09:57:44 ---
"Szanowny Panie,
Pana zgłoszenie zostało przekazane do działu monitoringu sieci i
opatrzone numerem TTxxxxxx. Skontaktujemy się z Panem niezwłocznie po zakończeniu
działań związanych z jego analizowaniem."


--- Koniec cytatu ---

Odpowiedz z automatu niczym " w naszych logach nic niema na temat zlych warunkow w ktorych straciles statek" ( CCP™) Pytanie tylko czy oni to odsylaja zeby sie ludzie odnich odp.. czy wezma sie za to na powaznie..

sneer:
możliwe
a możliwe że przebiłem sie przez 1 linię spychologii
zobaczymy - czas pokaże
dlatego każdy z UPC ze znanym problemem powinien cisnąć również

Aeon Horax:
To dostala moja kobieta: :D

"Szanowna Pani, ;Pani zgłoszenie zostało przekazane do działu monitoringu sieci i opatrzone numerem TTxxxxxx. Skontaktujemy się z Panią niezwłocznie po zakończeniu działań związanych z jego analizowaniem. Z poważaniem ;Dominik Fyda ;Dział Wsparcia Usług Cyfrowych UPC Polska"

drag&drop... nc

sneer:
i to jest jakiś marny ale konkret ...
a kiedy dostała ?
cisnąć trzeba

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej