Eve Online > PVP

[PVP] Curse

<< < (2/7) > >>

Colonel:
[mod]tutaj macie dziewczyny to co was swedzialo, nastepnym razem za was nie bede szukal tylko kasuje i mozecie isc na skarge do taty[/mod]

Goomich:
[Curse, New Setup 1]
Damage Control II
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II

10MN MicroWarpdrive II
Dark Blood Warp Disruptor
Large Shield Extender II
Invulnerability Field II
Medium Capacitor Booster II, Navy Cap Booster 800
Photon Scattering Field II

Medium Energy Neutralizer II
Medium Energy Neutralizer II
Medium Energy Neutralizer II
Corpii C-Type Small Nosferatu
Corpii C-Type Small Nosferatu

Medium Core Defence Field Extender I
Medium Core Defence Field Extender I


Jak ktoś chce się bawić w elektronika, to może wymienić Photona na tracking disrupta. Ale podstawową siłą Cursów są neuty i imo lepiej zatkać dziurę w EM.

Nitefish:
Ja używam 3 setupów na różne okazje, przy czym 2 z nich różnią się tylko 1 modem.

Podstawowa wersja:

[Curse, Mroczna Mariola disrupt]
Power Diagnostic System II
Power Diagnostic System II
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Large Shield Extender II
Invulnerability Field II
Tracking Disruptor II, Optimal Range Disruption
Large Shield Extender II
Warp Disruptor II

Medium Nosferatu II
Medium Energy Neutralizer II
Medium Energy Neutralizer II
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Thunderbolt Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Thunderbolt Heavy Missile

Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Capacitor Control Circuit I

Valkyrie II x6
Hammerhead II x6
Hobgoblin II x6

W tej wersji wymienny jest tracking disruptor na eccm. Tej wersji shipa używam najcześciej. Eccm bardzo przydaje się na szybkie akcje w których hosty przyprowadziły falcona.

Fajnie się nim soluje, szczególnie coś co strzela działkami. Niemniej jednak Curse mistrzem tanka nie jest i należy (w zależności od regionu) wybierać porę dnia gdzie nie wbijesz się od razu na gang.



Świńska wersja:

[Curse, Pola Manola]
Power Diagnostic System II
Power Diagnostic System II
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Large Shield Extender II
Invulnerability Field II
Large Shield Extender II
Warp Disruptor II
Large Shield Extender II

Medium Diminishing Power System Drain I
Medium Unstable Power Fluctuator I
Medium Unstable Power Fluctuator I
Heavy Missile Launcher II, Thunderbolt Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Thunderbolt Heavy Missile

Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Anti-EM Screen Reinforcer I

Valkyrie II x6
Hammerhead II x6
Hobgoblin II x6

To fajna wersja na gangi, ze znacznie lepszym tankiem kosztem tracking disruptora. Niemniej jednak lepsza w starciach gang vs gang bo logistyki zdażą Cię wypompować a ty zrobisz swoją robotę lub odbijesz na bezpieczną odległość.



Przydatne ulepszenia:

1. Frakcyjny nos - tani jak barszcz, w obu przypadkach daje znacznie większą odległość ssania capa, dzięki temu w starciu z więcej niż 1 przeciwnikiem można łatwiej z wolniejszego zrobić bateryjkę, neutując szybszego.

2. Frakcyjne neuty - nieco kosztują (50-60kk sztuka), zwiększają konkretnie zasięg neutowania. Opłaca się je mieć w zasadzie tylko w gangu, bo tam mają konkretne znaczenie - np dosięgniesz innego cursa zanim on dosięgnie Ciebie lub np wrednego huginna.

3. Frakcyjny punkt - przydaje się i w solo jak i w gangu. Nieco kosztuje (>75kk za sztukę) ale dzięki niemu można trzymać wiele shipów będąc przy okazji poza zasięgiem działek (np kiedy nie masz TD na pokładzie.).

4. Frakcyjny mwd - mniejsza kara do capa czyli tego co zapewnia przeżycie.

5. Mindflood booster - różne rodzaje, taki ratujący dupę dropsik który zwiększa ilość capa. Najlepiej używać mając skille do dragów na 4 lub więcej.

6. Medium Anti-EM Screen Reinforcer II - lepszy niż t1, koszt też większy.



Inne istotne rzeczy:

1. Bardzo ważne jest, aby mieć wymaksowane skille do capa, recony na 5 oraz skoksane dronki.

2. Jeśli brakuje pg to można go uzyskać poprzez:
   - imp +3
   - meta 4 lub frakcyjny nos/neut
   - frakcyjny pds (tani jak barszcz)

3. Lepiej użyć mwd meta 4 niż t2 gdyż wychodzi lepiej z capem podczas burnowania a to robi się cursem często.

4. Fituj tak, żeby speed był zawsze większy niż speed hurka.

5. Nie wbijamy się na close.

4. Unikamy tengulców, więcej niż 1 drake, alfa shipów. (oczywiście mowa o przeciwnikach z fitem pvp)

5. Dbamy o dronki, co by ich przeciwnik nie wyjadł.


Ogólnie mówiąc to najlepsze fity na jakich latałem, próbowałem zmontować jakąś wersję na cap boosterze ale nie wymyśliłem jeszcze niczego odpowiednio rozsądnego.

Colonel:

[Curse, all warp out]
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II
Overdrive Injector System II

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
10MN Digital Booster Rockets
Warp Disruptor II
Medium Electrochemical Capacitor Booster I, Navy Cap Booster 800
Invulnerability Field II

Medium Energy Neutralizer II
Medium Unstable Power Fluctuator I
Medium Unstable Power Fluctuator I
Small Unstable Power Fluctuator I
Dark Blood Small EMP Smartbomb

Medium Anti-EM Screen Reinforcer II
Medium Egress Port Maximizer I


Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1
Warrior II x1
Warrior II x1
Warrior II x1
Warrior II x1
Warrior II x1

duzo latam na żmijach louach, wiec taki kersik doskakuje do ofiary na lecac 3129m/s
łatam EM w tarczy rigiem t2 bo szkoda med slota
egres daje nieco wieksze bezpieczenstwo podczas pracy wszystkich modulkow na raz..tzn zdarzy sie doladowac z baterii na czas
smartbomba z tych lepszych w swojej klasie do fajerłola w grupie lub otrzasania z dron
dobre mwd bo lubie wiecej capa
i papierowy dół zeby statek szedl jak przecinak :D

=============================================


[Curse, ar gng]
Energized Adaptive Nano Membrane II
Energized Adaptive Nano Membrane II
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Nanofiber Internal Structure II

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Warp Disruptor II
Medium Electrochemical Capacitor Booster I, Navy Cap Booster 800
Tracking Disruptor II, Tracking Speed Disruption
Tracking Disruptor II, Tracking Speed Disruption
Tracking Disruptor II, Tracking Speed Disruption

Medium Unstable Power Fluctuator I
Medium Unstable Power Fluctuator I
Medium Unstable Power Fluctuator I
Small Unstable Power Fluctuator I
Dark Blood Small EMP Smartbomb

Medium Ancillary Current Router I
Medium Ancillary Current Router I


Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Warrior II x1
Warrior II x1
Warrior II x1
Warrior II x1
Warrior II x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1

Kersik kumpel Oneirosa, ciezka dupa statku...
ogolne zamulenie taka blacha, ktora przydaje sie czasem kiedy logistyka nie widac i jest dopiero w drodze
wkladanie DMC to dla mnie strata slota, wiec zapakowalem nano, armorowi to nie szkodzi a zwieksza align o 2,5 s
...czasem to za dlugo
reszta jak wyzej w szildowym

latalem kiedys Cursem z nosem i uznalem ze nadaje sie tylko do bloba,
na trasie przelotu mozna spotkac tyle niespodzianek ze lepiej miec ze soba zapas prądu :D

Nitefish:
Neuty trzeba umieć cyklować, a jak wyssiesz komuś capa to mwd off/cykl, można nawet mieć tylko 1 neuta włączonego  z nosem, a co jakiś czas zapodawać drugiego na 1 cykl.

Jak wbijesz się w gang to żaden booster ci nie pomoże. Za to jak zmarnujesz boostery a po drodze nie będzie do kupienia lub w ogóle nie będzie (np lowsecowe zadupie czy null) - to jest koniec wycieczki.

Z mwd najlepszy w strawnej cenie to corelum c-type - koszt około 100kk i tylko 8% kary do capa.

Jest jeszcze ciekawa wersja cursa do gangów z heavy neutem ale to bardzo wyspecjalizowany ship więc chyba nie ma sensu go postować.

Dla latających w low, gdzie o stratę jajka ciężko fajną opcją są uber imple:
- snake - jak pisał Colonel
- talismany - obniżają cykl med neuta z 12 sekund do 7.4 lub 6.3 z przepałką, a to jest kluczowe na początku walki.

Co do dronek:
- z moich doświadczeń wynika, że jeśli musisz użyć dronek ecm to znaczy że już wdupiłeś. Innymi słowy szkoda na nie miejsca.
- 2 typy damage: hammery + valkyrie pozwalają być przygotowanym praktycznie na każdą ewentualność.
- małe dronki - warriory szybsze ale goboski znacznie mocniej biją - jak kto woli.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej