Autor Wątek: [PVP] Curse  (Przeczytany 17815 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

manticore

  • Gość
[PVP] Curse
« dnia: Wrzesień 20, 2007, 13:19:27 »
o/

Co byście zalecali założyć na Curse'a po NOS nerfie?
Na moim używam narazie to:

Low slots:
2xOverdrive Injctor Sysstem II
2xNanofiber Internal Structure II

Medium slots:
1x10mn Microwarpdrive II
2xECM-Multifrequency II
1xTracking Disruptor II
1xStasis Webifier II
1xWarp Disruptor II

High slots:
1xTrue Sansha Medium Energy Neutralizer.
4xHeavy Missile Launcher II (z precission missiles).

Drone Bay:
5xValkyrie II
5xLight ECM Drone

Rig slots:
1xPolycarbone Engine Housing I
1xCapacitor Control Circuit I.

Czekam na opinie i rady (zwłaszcza to drugie).
« Ostatnia zmiana: Grudzień 07, 2007, 22:40:57 wysłana przez Voulture »

Michieru

  • Gość
Odp: Curse fit po NOS nerfie.
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 20, 2007, 13:52:50 »
IMO dosyć bzdurny fit. Statek traci swoje główne przeznaczenie - niszczenie capa. Poza tym w med slotach straszne bagno - wywal weba (przy nanoficie kompletnie zbyteczny), ECMy (po nerfie bezużyteczne na statkach bez bonusów), i albo zostań przy tracking disruptorach, albo wrzuć dampy. Koniecznie także cap injectora (mus po zmianach w NOSach). W high slotach proponowałbym 1 med NOSa i 3 med neuty, chyba że bardzo upierasz się przy launcherach. Ten CCC w rigach też mi jakoś nie leży - Curse jako nano ship nawet z 2 polycarbonami jest dosyć wolny, nie warto go spowalniać jeszcze bardziej.

manticore

  • Gość
Odp: Curse fit po NOS nerfie.
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 20, 2007, 14:26:39 »
Dzięki. Dopiero zaczynam latać Curse'm i nie wiem jeszcze jak go sfitować, ale dzięki za sugestie.
Starałem się go ustawić bardziej na solo fight a nie na lataniu w gangach, wychodzi na to, że pobłądziłem :)

Kaira Voux

  • Gość
Odp: Curse fit po NOS nerfie.
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 20, 2007, 14:52:40 »
Ja polecałbym na hi sloty 3 med neuty ditche + 2 noski dimishing. Zaletą ditchów jest to że wysysają 340 przy zużyciu 150 czyli 3 walą 1020 na cykl zużywając 450

Na meda: mwd, disruptor, web, tracking disruptor, damp, medium cap booster

Na lowa: MAR + eanm +2x overdrive

Rigi: 2 x polycarbon eng.

Michieru

  • Gość
Odp: Curse fit po NOS nerfie.
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 20, 2007, 14:57:21 »
Ja polecałbym na hi sloty 3 med neuty ditche + 2 noski dimishing. Zaletą ditchów jest to że wysysają 340 przy zużyciu 150 czyli 3 walą 1020 na cykl zużywając 450

Na meda: mwd, disruptor, web, tracking disruptor, damp, medium cap booster

Na lowa: MAR + eanm +2x overdrive

Rigi: 2 x polycarbon eng.

1 damp bez bonusów jest praktycznie bezużyteczny. Jak pisałem - albo 2 dampy, albo 2 tracking disruptory.

I po jaką cholerę wam te weby na nano fitach? O.o

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 12, 2011, 18:54:49 »
[mod]tutaj macie dziewczyny to co was swedzialo, nastepnym razem za was nie bede szukal tylko kasuje i mozecie isc na skarge do taty[/mod]
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Goomich

  • Gość
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 12, 2011, 19:19:43 »
[Curse, New Setup 1]
Damage Control II
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II

10MN MicroWarpdrive II
Dark Blood Warp Disruptor
Large Shield Extender II
Invulnerability Field II
Medium Capacitor Booster II, Navy Cap Booster 800
Photon Scattering Field II

Medium Energy Neutralizer II
Medium Energy Neutralizer II
Medium Energy Neutralizer II
Corpii C-Type Small Nosferatu
Corpii C-Type Small Nosferatu

Medium Core Defence Field Extender I
Medium Core Defence Field Extender I


Jak ktoś chce się bawić w elektronika, to może wymienić Photona na tracking disrupta. Ale podstawową siłą Cursów są neuty i imo lepiej zatkać dziurę w EM.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 12, 2011, 19:47:42 »
Ja używam 3 setupów na różne okazje, przy czym 2 z nich różnią się tylko 1 modem.

Podstawowa wersja:

[Curse, Mroczna Mariola disrupt]
Power Diagnostic System II
Power Diagnostic System II
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Large Shield Extender II
Invulnerability Field II
Tracking Disruptor II, Optimal Range Disruption
Large Shield Extender II
Warp Disruptor II

Medium Nosferatu II
Medium Energy Neutralizer II
Medium Energy Neutralizer II
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Thunderbolt Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Thunderbolt Heavy Missile

Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Capacitor Control Circuit I

Valkyrie II x6
Hammerhead II x6
Hobgoblin II x6

W tej wersji wymienny jest tracking disruptor na eccm. Tej wersji shipa używam najcześciej. Eccm bardzo przydaje się na szybkie akcje w których hosty przyprowadziły falcona.

Fajnie się nim soluje, szczególnie coś co strzela działkami. Niemniej jednak Curse mistrzem tanka nie jest i należy (w zależności od regionu) wybierać porę dnia gdzie nie wbijesz się od razu na gang.



Świńska wersja:

[Curse, Pola Manola]
Power Diagnostic System II
Power Diagnostic System II
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Large Shield Extender II
Invulnerability Field II
Large Shield Extender II
Warp Disruptor II
Large Shield Extender II

Medium Diminishing Power System Drain I
Medium Unstable Power Fluctuator I
Medium Unstable Power Fluctuator I
Heavy Missile Launcher II, Thunderbolt Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Thunderbolt Heavy Missile

Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Anti-EM Screen Reinforcer I

Valkyrie II x6
Hammerhead II x6
Hobgoblin II x6

To fajna wersja na gangi, ze znacznie lepszym tankiem kosztem tracking disruptora. Niemniej jednak lepsza w starciach gang vs gang bo logistyki zdażą Cię wypompować a ty zrobisz swoją robotę lub odbijesz na bezpieczną odległość.



Przydatne ulepszenia:

1. Frakcyjny nos - tani jak barszcz, w obu przypadkach daje znacznie większą odległość ssania capa, dzięki temu w starciu z więcej niż 1 przeciwnikiem można łatwiej z wolniejszego zrobić bateryjkę, neutując szybszego.

2. Frakcyjne neuty - nieco kosztują (50-60kk sztuka), zwiększają konkretnie zasięg neutowania. Opłaca się je mieć w zasadzie tylko w gangu, bo tam mają konkretne znaczenie - np dosięgniesz innego cursa zanim on dosięgnie Ciebie lub np wrednego huginna.

3. Frakcyjny punkt - przydaje się i w solo jak i w gangu. Nieco kosztuje (>75kk za sztukę) ale dzięki niemu można trzymać wiele shipów będąc przy okazji poza zasięgiem działek (np kiedy nie masz TD na pokładzie.).

4. Frakcyjny mwd - mniejsza kara do capa czyli tego co zapewnia przeżycie.

5. Mindflood booster - różne rodzaje, taki ratujący dupę dropsik który zwiększa ilość capa. Najlepiej używać mając skille do dragów na 4 lub więcej.

6. Medium Anti-EM Screen Reinforcer II - lepszy niż t1, koszt też większy.



Inne istotne rzeczy:

1. Bardzo ważne jest, aby mieć wymaksowane skille do capa, recony na 5 oraz skoksane dronki.

2. Jeśli brakuje pg to można go uzyskać poprzez:
   - imp +3
   - meta 4 lub frakcyjny nos/neut
   - frakcyjny pds (tani jak barszcz)

3. Lepiej użyć mwd meta 4 niż t2 gdyż wychodzi lepiej z capem podczas burnowania a to robi się cursem często.

4. Fituj tak, żeby speed był zawsze większy niż speed hurka.

5. Nie wbijamy się na close.

4. Unikamy tengulców, więcej niż 1 drake, alfa shipów. (oczywiście mowa o przeciwnikach z fitem pvp)

5. Dbamy o dronki, co by ich przeciwnik nie wyjadł.


Ogólnie mówiąc to najlepsze fity na jakich latałem, próbowałem zmontować jakąś wersję na cap boosterze ale nie wymyśliłem jeszcze niczego odpowiednio rozsądnego.


Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 12, 2011, 21:13:44 »

[Curse, all warp out]
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II
Overdrive Injector System II

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
10MN Digital Booster Rockets
Warp Disruptor II
Medium Electrochemical Capacitor Booster I, Navy Cap Booster 800
Invulnerability Field II

Medium Energy Neutralizer II
Medium Unstable Power Fluctuator I
Medium Unstable Power Fluctuator I
Small Unstable Power Fluctuator I
Dark Blood Small EMP Smartbomb

Medium Anti-EM Screen Reinforcer II
Medium Egress Port Maximizer I


Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1
Warrior II x1
Warrior II x1
Warrior II x1
Warrior II x1
Warrior II x1

duzo latam na żmijach louach, wiec taki kersik doskakuje do ofiary na lecac 3129m/s
łatam EM w tarczy rigiem t2 bo szkoda med slota
egres daje nieco wieksze bezpieczenstwo podczas pracy wszystkich modulkow na raz..tzn zdarzy sie doladowac z baterii na czas
smartbomba z tych lepszych w swojej klasie do fajerłola w grupie lub otrzasania z dron
dobre mwd bo lubie wiecej capa
i papierowy dół zeby statek szedl jak przecinak :D

=============================================


[Curse, ar gng]
Energized Adaptive Nano Membrane II
Energized Adaptive Nano Membrane II
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Nanofiber Internal Structure II

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Warp Disruptor II
Medium Electrochemical Capacitor Booster I, Navy Cap Booster 800
Tracking Disruptor II, Tracking Speed Disruption
Tracking Disruptor II, Tracking Speed Disruption
Tracking Disruptor II, Tracking Speed Disruption

Medium Unstable Power Fluctuator I
Medium Unstable Power Fluctuator I
Medium Unstable Power Fluctuator I
Small Unstable Power Fluctuator I
Dark Blood Small EMP Smartbomb

Medium Ancillary Current Router I
Medium Ancillary Current Router I


Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Hammerhead II x1
Warrior II x1
Warrior II x1
Warrior II x1
Warrior II x1
Warrior II x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1
Hornet EC-300 x1

Kersik kumpel Oneirosa, ciezka dupa statku...
ogolne zamulenie taka blacha, ktora przydaje sie czasem kiedy logistyka nie widac i jest dopiero w drodze
wkladanie DMC to dla mnie strata slota, wiec zapakowalem nano, armorowi to nie szkodzi a zwieksza align o 2,5 s
...czasem to za dlugo
reszta jak wyzej w szildowym

latalem kiedys Cursem z nosem i uznalem ze nadaje sie tylko do bloba,
na trasie przelotu mozna spotkac tyle niespodzianek ze lepiej miec ze soba zapas prądu :D
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 12, 2011, 22:16:46 »
Neuty trzeba umieć cyklować, a jak wyssiesz komuś capa to mwd off/cykl, można nawet mieć tylko 1 neuta włączonego  z nosem, a co jakiś czas zapodawać drugiego na 1 cykl.

Jak wbijesz się w gang to żaden booster ci nie pomoże. Za to jak zmarnujesz boostery a po drodze nie będzie do kupienia lub w ogóle nie będzie (np lowsecowe zadupie czy null) - to jest koniec wycieczki.

Z mwd najlepszy w strawnej cenie to corelum c-type - koszt około 100kk i tylko 8% kary do capa.

Jest jeszcze ciekawa wersja cursa do gangów z heavy neutem ale to bardzo wyspecjalizowany ship więc chyba nie ma sensu go postować.

Dla latających w low, gdzie o stratę jajka ciężko fajną opcją są uber imple:
- snake - jak pisał Colonel
- talismany - obniżają cykl med neuta z 12 sekund do 7.4 lub 6.3 z przepałką, a to jest kluczowe na początku walki.

Co do dronek:
- z moich doświadczeń wynika, że jeśli musisz użyć dronek ecm to znaczy że już wdupiłeś. Innymi słowy szkoda na nie miejsca.
- 2 typy damage: hammery + valkyrie pozwalają być przygotowanym praktycznie na każdą ewentualność.
- małe dronki - warriory szybsze ale goboski znacznie mocniej biją - jak kto woli.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 12, 2011, 22:31:06 wysłana przez Nitefish »

stukov

  • Gość
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 13, 2011, 10:57:19 »
Energized Adaptive Nano Membrane II
Energized Adaptive Nano Membrane II
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Nanofiber Internal Structure II

Nanofiber Internal Structure II - Replaces some of the heavier structure components with lighter, but more fragile material. Increases ship's velocity and improves maneuverability at the expense of hull strength.
Structure HP Bonus -20 %
Inertia Modifier - -15.8 %
Velocity Modifier - 9.4 %

1600mm Rolled Tungsten Plates I - Increases the maximum strength of the Armor.
Penalty: Adds to your ship's mass, making it less agile and maneuverable in addition to decreasing the factor of thrust gained from speed modules like Afterburners and MicroWarpdrives.
Mass Addition - 2,750,000 kg

IMHO lepszy tu będzie DMG Control bo to nano jest tu totalnie nieprzemyślane... Czekasz na logiego to boost up HP a nie montuj płytę z nano... Z nano masz 28.848 EHP z DMG control 35.294 EHP.
Ogólnie ten fit bardzo mi się nie podoba zaczynając od górnych przez med aż po dolne sloty :o

IMHO fit zły

Jeżeli już ma być jakaś stankowana świnia czekająca na logistyka to już prędzej mi przychodzi na myśl coś takiego

[Curse, Tłusty]
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II
Power Diagnostic System II
Power Diagnostic System II

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Warp Disruptor II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Invulnerability Field II

Medium Unstable Power Fluctuator I
Medium Unstable Power Fluctuator I
Medium Diminishing Power System Drain I
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Widowmaker Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Widowmaker Heavy Missile

Medium Core Defence Field Extender I
Medium Core Defence Field Extender I

Drony jakie tam uważasz...

HM'y na drony i na jakieś tam małe gówna a ehp masz 44.683
nie ma tracking disruptorów niestety, ale za to przeżyje znacznie więcej niż ten z płytą i znacznie szybciej się obraca

« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2011, 11:16:00 wysłana przez Aldaris Haller »

kamel

  • Gość
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 13, 2011, 11:29:16 »

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 13, 2011, 11:43:25 »
Dagaon to mistrz cursa.

FN

  • Gość
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 13, 2011, 12:29:55 »
Kurs do małego gangu, zadanie : zrobić możliwie największy syf
moje sugestie - szkoda marnować slota na distruptor (z td lepszy pożytek) bo zakładając go komuś trzeba podlecieć po drugie samemu się jest w jego zasięgu co w większości przypadków kończy się wtopą, w teorii  ten kurs winien 4 szipy neutowac z 5 kraść prąd drony ec na 6 i td na 7 i trzymać się na końcówce zasięgu neutów !!, ofc to tylko teoria i wszystko zależy od sytuacji,
Rozumiem że zapanowała moda na solo kursy made by Dagon ale kompletnie nie rozumiem czemu tym ludzie latają w gangach a nawet we flotach... chodzi o ten mega dps z tych 2 luncherów? nie wnikam ^^ ,nano armor curse + mwd ? oj chyba nie tędy droga...

[Curse,xxx]
Damage Control II
Power Diagnostic System II
Reactor Control Unit II
Reactor Control Unit II

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Medium Electrochemical Capacitor Booster I,Cap Booster 800
Invulnerability Field II
Tracking Disruptor II,Optimal Range Disruption

Medium Nosferatu II
Medium Energy Neutralizer II
Medium Energy Neutralizer II
Medium Energy Neutralizer II
Medium Energy Neutralizer II

Medium Core Defence Field Extender I
Medium Egress Port Maximizer I

drony
5x ec 600 na cos wiekszego
5x ec 300 na male ścierwa
reszta dps drony galente/matar wedle uznania

autorski fit Zabiego (dobre bo polskie) :)



« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2011, 12:47:40 wysłana przez FN »

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 13, 2011, 12:47:47 »
Punkt:
- do małych gangów przede wszystkim musisz mieć punkt bo każdy tackler się liczy. Jeśli chcesz zrobić cursa logistycznego to faktycznie wywalasz punkt i ładujesz TD żeby mieć 2 sztuki przy jako takim tanku.

Launchery:
- świetnie ubijają dronki, szczególnie ecm, które ktoś na ciebie może wysłać. Mimo, że curse ma skoksaną siłę sensorów spokojnie da się go zjamować light dronkami, to random.

Neuty:
- nie zneutujesz 4 neutami 4 shipów... polataj to skumasz dlaczego. Żeby utrzymać wyneutowanego shipa musisz użyć 2 neutów (możesz cyklować tego drugiego w ramach oszczędzania capa)

Low sloty:
- jak nie jesteś szybszy od nano hurka (bo to najszybszy becek) to spotkanie z wrogim gangiem kończy się zazwyczaj zanim minie ci pierwszy cykl neutów.
- jeśli przeskoczysz przez bramę i spotkasz czatującego hurka to przy tym speedzie mimo neutów masz 0% szans na przeżycie.

Dagaon lata mocno skoksanym cursem, a dzięki frakcyjnemu punktowi jest poza zasięgiem działek. Jak dodasz do tego bonus flotowy i przepałkę to jest bosko.

FN

  • Gość
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 13, 2011, 13:40:56 »
Punkt:
- do małych gangów przede wszystkim musisz mieć punkt bo każdy tackler się liczy. Jeśli chcesz zrobić cursa logistycznego to faktycznie wywalasz punkt i ładujesz TD żeby mieć 2 sztuki przy jako takim tanku.

Launchery:
- świetnie ubijają dronki, szczególnie ecm, które ktoś na ciebie może wysłać. Mimo, że curse ma skoksaną siłę sensorów spokojnie da się go zjamować light dronkami, to random.

Neuty:
- nie zneutujesz 4 neutami 4 shipów... polataj to skumasz dlaczego. Żeby utrzymać wyneutowanego shipa musisz użyć 2 neutów (możesz cyklować tego drugiego w ramach oszczędzania capa)

Low sloty:
- jak nie jesteś szybszy od nano hurka (bo to najszybszy becek) to spotkanie z wrogim gangiem kończy się zazwyczaj zanim minie ci pierwszy cykl neutów.
- jeśli przeskoczysz przez bramę i spotkasz czatującego hurka to przy tym speedzie mimo neutów masz 0% szans na przeżycie.

Dagaon lata mocno skoksanym cursem, a dzięki frakcyjnemu punktowi jest poza zasięgiem działek. Jak dodasz do tego bonus flotowy i przepałkę to jest bosko.

zepnijmy to w  klamrę i podpiszmy : Bo Dagon lata solo
1.kurs tackler to martwy kurs
2.Napisałem że to tylko w teorii bo nie wiadomo co będzimy neutować cz 4 fryty/cruzy czy bsy a moze 2 cele 2xneut nie wiadomo zależy od sytuacji
3.Hurek na 2x nano na przepałce jest tylko o 150m/s (all V) szybszy od kursa na przepałce jeśli ktoś pozwoli się dopaść hurkowi na dystansie o którym pisałem to jest totalnym nobem
4.Sory czy w małym gangu kurs jest scoutem pierwszy przeskakuje pierwszy robi decloak lub pierwszy wchodzi na grid  ?_? ok przeskakuje przez bramę jest hurek jak napisales...dostaje 5xec 4 neuty i td jesteś pewien że jestem martwy?
5. o luncherach nie bedę pisał bo już to zrobiłem, wy latać latacie ale nic nie kumacie -_- no cóż punkt widzenia jedni lubią czekoladę z orzechami inni gorzką.Dagon to jest ekscentryk robienie z jego fitu jakiegoś nowego wyznacznika jakości  to zwykłe lamerstwo co next? brutixy Thingymawotzita ? ;p


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 13, 2011, 13:49:27 »
Ale o czym w kur.. gadacie? Koleś z SE lata solo, FN podał fit do gangu. W dodatku takiego pirackiego do low, a tam spotyka sie albo morderców wciągajacych nosem panów mastachów pr0 z nulla, albo zwykłych dresiarzy i noobów których pojedzie się czesto mając mniejsze siły.

To są dwa różne fity dwie rózne filozofie latania.

Jeszcze bym zrozumiał jakby zadyma była o fit o którym powiedziane zostało że jest do tego samego co ten drugi tylko lepszy.


Tengulca el'tara też podacie jako przykład na pvp pown mobil oparty o ten kadłub?

Konczyć pyskówkę albo wynocha z nią do flame.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 13, 2011, 14:20:01 »
Nie chodzi o pyskówkę Mando, tylko o użyteczność. Bez sensu się irytujesz rzucając jakieś lewe teksty w stronę pvperów mieszkających w null :P
To po prostu nie działa dokładnie tak jak FN Drake pisze, o to mi chodzi.

Tak się składa, że nieco tym ścierwem latałem stąd praktyczne spostrzeżenia. W małych gangach punkt się świetnie sprawdza bo są inne shipy które latają bez punkta i znacznie więcej pożytku przynoszą niż curse. Przecież nie chodzi o skautowanie lol!

Co do neutowania to cap się odradza, a cykl med neuta ma 12 sekund. Jak nie używasz 2 cyklując co 6 sekund to koleś nazbiera capa tyle żeby coś zrobić.
Typowy nano hurek ma 2800 capa, a med neut zabiera 360. Innymi słowy żeby jednego takiego hurka wyneucic musisz 2 cykle x3 neuty (20 sekund z przepałką). Nano hurek co sekunde ma około 740 dps. (gang = więcej shipów)
FN - nawet jeśli nie latasz cursem to łatwo sobie policzysz jak szybko padniesz.

Hurki - jeśli kiedyś się wybierzesz solo cursem i po przeskoczu spotkasz hurka który pechowo stoi przy tobie to zrozumiesz, że przy odbijaniu z mwd kolo ma insta lock, pakuje Ci scrama, 2 neuty i strzela nie zużywając capa. Hurek ma okrutny dps, zanim odlecisz czy go wyneucisz to będzie po tobie. Curse jest za miękki po prostu. To tak na marginesie bo mowa o ficie do gangu.

Dagaona się nie czepiajcie bo nawet kolesia nie znacie. On lata cursem na wszelkie możliwe sposoby nie tylko solo, żaden z niego ekscentryk po prostu uwielbia ten ship tak jak niektórzy cynabale.

FN nie napisał, że to fit do low (sam mieszka w null). Curse mieści 10 cap boosterów 800, więc jeśli nie latasz po low z zaopatrzonymi stacjami to bardzo szybko masz 1 bezużyteczny medslot. Nie mówiąc o tym, że zadokowanie na stacji może wyspawnić kampę na undocku i już nigdzie nie polecisz.
Jak masz taką możliwość, żeby zdobywać boosterki to luz, wtedy to z 4 neutami fajnie pracuje. Jako curse logistyk to jedyne do czego można się przyczepić to speeda shipa, który jest niebezpiecznie niski.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2011, 14:29:58 wysłana przez Nitefish »

FN

  • Gość
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 13, 2011, 14:50:25 »
Rozumiem że fit dalej jest jest dla Ciebie czarną magią a brak nano na low slotach jest tak nieoczywisty że muszę napisać iż to nie jest ultrafast wersja na dlugie romy...piszesz ze są inne szipy które latają bez punkta tylko to jest wątek o kursie nie o onnyich szipach więc trzymajmy się tematu (ja do 10 luda wolałbym jakiegos PILOTA falkona a powyżej tej wartości dps only)

"Co do neutowania to cap się odradza, a cykl med neuta ma 12 sekund. Jak nie używasz 2 cyklując co 6 sekund to koleś nazbiera capa tyle żeby coś zrobić." to jest dla mnie niedorzeczne jeśli mały gang to mówimy o walce manewrowej wyciaganie przeciwnika ect. jako żę kurs jest insta primary musi zrobić najwiekszy balagan w najkrótszym czasie i nie dać się zabić aby przeciwnik nie mial kapa na walka manewrową lub odessać perma (w zleżności od sytuacji lol) a td i ec pomagaja przezyc/obezwładnic.po drugie pierwsze pare cykli daje sie na przepałce lol2.

"Hurki - jeśli kiedyś się wybierzesz solo cursem i po przeskoczu spotkasz hurka który pechowo stoi przy tobie to zrozumiesz, że przy odbijaniu z mwd kolo ma insta lock, pakuje Ci scrama, 2 neuty i strzela nie zużywając capa. Hurek ma okrutny dps, zanim odlecisz czy go wyneucisz to będzie po tobie. Curse jest za miękki po prostu. To tak na marginesie bo mowa o ficie do gangu.
" - tego nie skomentuje
"Curse mieści 10 cap boosterów 800, więc jeśli nie latasz po low z zaopatrzonymi stacjami to bardzo szybko masz 1 bezużyteczny medslot. Nie mówiąc o tym, że zadokowanie na stacji może wyspawnić kampę na undocku i już nigdzie nie polecisz." - kolejny lol - słyszałes o bateriach 800navy ? jesli kurs bateryjkowy jest w skladzie to reszta bierze w swoje cargo automatycznie baterie w miare miejsca...

"To po prostu nie działa dokładnie tak jak FN Drake pisze, o to mi chodzi."

Tak się składa, że nieco tym ścierwem latałem stąd praktyczne spostrzeżenia.

propponuje polatać "nieco" więcej

jeśli fit dalej jest nieoczywisty i nielogiczny to mam to gdzieś swoje napisałem

EDIT:
740 dps z cl ammo  chyba w eft a nie normalnej bitce  trzymajac sie na 30-36km az tak tego nie odczuje(2xfalloff) a na barrage mam rasowe wysokie resy wiec tez tak zaraz nie spadne pozatym czy reszta w gangu bedzie spać ??jak ktos używa cursa w pierwszej linii to albo jest debilem albo nubem. - tak nie latam teraz  kursem  z przyczyn oczywistych.Jest jeszcze milion innych istotnych rzeczy o ktorych mozna by ksiazke napisac ale to topick na fit curse pvp a ja nie mam zamiaru robić za instruktora.


« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2011, 16:57:07 wysłana przez FN »

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 13, 2011, 15:03:27 »
Nie pisałem tego, żeby trolować. Cursem w ogóle ciężko jest manewrować bo to cegła, a bez 2 nano to już ogóle. 800 navy mieści się trochu więcej tylko.

Nie wiem czy zauważyłeś ale w Twoim ficie można wrzucić w low 2x nano +2x reactor control t2 i będzie git. Po co się spinasz bez sensu.

Goomich

  • Gość
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 13, 2011, 15:09:35 »
Można też wsadzić meta 4 na haje, oszczędzić 125 PG oraz mieć lepszą żywotność on overheacie.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 13, 2011, 15:21:43 »
Ja w ramach EFT-warrioringu wymyslilem cos takiego

[Curse, Missle]

Damage Control II
Nanofiber Internal Structure II
Reactor Control Unit II
Reactor Control Unit II

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Warp Disruptor II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Invulnerability Field II
Medium Capacitor Booster II

Medium Energy Neutralizer II
Medium Energy Neutralizer II
Medium Energy Neutralizer II
Heavy Missile Launcher II
Heavy Missile Launcher II

Medium Anti-EM Screen Reinforcer I
Medium Core Defence Field Extender I

+ Drony (na serio nie brac ECM?)

Planowane latanie - raczej maly gang, na solo troche jeszcze nie mam cojones takim drogim statkiem. ;)

EDIT: W wersji z Neutami meta4 i implantem +1% do PG miesci sie na jednym RCU i dodatkowym Nanofibre.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2011, 16:00:47 wysłana przez Isengrim »

Goomich

  • Gość
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 13, 2011, 15:31:33 »
A teraz w ogóle sie nie mieści.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 13, 2011, 15:40:31 »
A teraz w ogóle sie nie mieści.

Argh. Reczne przepisywanie fitow. Wklejony fit powinien miec RCU, nie PDS oczywiscie. Juz poprawiam.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 13, 2011, 15:41:15 »
Jak dasz się złapać na close to drony ecm nie pomogą bo zginiesz od dpsu. W ogóle działanie dron ecm jest z dupy losowe bo mam wrażenie, że na niektóre statki, mimo takiej samej lub prawie identycznej siły sensorów, działają lepiej niż na inne.

Kiedyś woziłem dronki ecm ale były tak bezużyteczne, że aż boli. Lepiej wychodziło jak miałem po 1 dronce z każdego rodzaju w zapasie. Chyba, że chcesz mieć czysto supportowego cursa jak FN pisał, wtedy możesz wozić ecmki i próbować jamować kolesi.

Jak złapie Cię coś na range (np cep) to zneucisz go po prostu. Jak Cię złapie laczek na długi punkt to wiedz, że coś się dzieje ;)

@Mona - ja mam w głowie +3% do pg ale nie mam awu i tego skilla w shield na 5 co poprawie pg. U mnie taki fit włazi jak mam 2 meta 4 neuty, meta 4 cap booster.






Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 13, 2011, 20:28:40 »
Nanofiber Internal Structure II - Replaces some of the heavier structure components with lighter, but more fragile material. Increases ship's velocity and improves maneuverability at the expense of hull strength.
Structure HP Bonus -20 %
Inertia Modifier - -15.8 %
Velocity Modifier - 9.4 %

1600mm Rolled Tungsten Plates I - Increases the maximum strength of the Armor.
Penalty: Adds to your ship's mass, making it less agile and maneuverable in addition to decreasing the factor of thrust gained from speed modules like Afterburners and MicroWarpdrives.
Mass Addition - 2,750,000 kg

IMHO lepszy tu będ.............................!@#$%^&*&^%$#@#$%^&*(



przypominam ze to gra z wieloma mozliwosciami...
a nie dziecko wpychajace gwozdzie do gniazdka, wiec nie odradzam wam latac ...
macie tez miec prawo do wyjebania na moje fity i vice versa...bla bla

z mojej strony byla mowa o armorowym Curse, bo takiego da sie zlozyc zeby napakowac wen wiecej TD,
dziadostwo to pierwszej wody no ale coz...
pod armorowego logi slabo robic tarczowego Curse :D

wolny slot low wole przeznaczyc na jakis dodatkowy "ząb" dla statku...ktory jest nieco ociezaly, niz na "pluszową podusię" w postaci DMC...
te pare pkt EHP wystarczy pod ostarzalem sentry i paru beckow na tyle zeby jeszcze zdarzyc spiąć zwieracze i oczy zamknac...a i tak juz koniec,
wiec wole byc 2,5 sec zwinniejszy, nano armorowi nie szkodzi tylko strukturze...
wogole nie jestem zwolennikiem pchania DMC na statki mniejsze niz BS...bo jak wspominalem lepiej doprawic jakims "zębem / pazurem"

Curse to jeden z moich ulubionych stateczkow i probowalem go w wielu konfiguracjach,
najszczerzej w rył dostawałem latajac takim "niby" stable...bo eft pokazywalo, ze nosa na dziada i bedzie spoko...
realia jednak bywaly inne, od tamtych czasow wole fitowac baterie i med 3 neuty...bo na dwoch to beesa mozna zanudzic a nie oddessac...

polecam statek do mini gangow, do flot...zawracanie dupy...

RZEKŁEM
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Minna Hinata

  • Gość
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 22, 2011, 08:25:59 »
Jako że zabijam tylko po wormach ostatnio to pimp (wormhole z commandem, jak umiesz solować c5 to na to zarabia się 2-3h):



* Minna Hinata czeka teraz na połowę BUFU & CO chętnych do ubicia mnie :P

Osobiście mając isk wolę grać na przegiętych i wyżyłowanych statystykach. Wyciskanie max ile się da ze statku w granicach opłacalności daje dużą przewagę na polu walki.

Missile launcher nie jest potrzebny, dronki mordują powoli i boleśnie.

3 neuty z cyklem 7.4s i 2 nosy z cyklem 3,7s - bs bardzo szybko wysiada z capem, bhalgorn wysiada z capem zanim zje ci capa (testowane łopatologicznie na NorCorp - ucieczka z c6 udana :P).

Żadko wylatuje tym poza dom (możliwość zwalenia w razie problemu paru chimer do pomocy).

Poza worma domowego wylatuje na bardziej ubogim ficie. Osobiście jednak nie lubię oszczędzać na modach i impach (nie preferuje null sec zasady - lataj najtaniej jak się da).

Wszystko oprócz CN Invu jest taniutkie i łatwo dostępne. Większość brane z LP store więc za darmochę.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2011, 08:33:15 wysłana przez Minna Hinata »

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 22, 2011, 11:17:56 »
* Minna Hinata czeka teraz na połowę BUFU & CO chętnych do ubicia mnie :P


Chyba nie myślisz, że jak ktoś zobaczy Cursa to pójdzie z nim na solo :P. Fajny fit, wklej później lossa ;). U nas w korpie też jest jeden pacjent co stracił ostatnio ze 4 cursy bo nie rozumie, że na cursa nikt się na solówki nie ustawi (normalny) :). A że ISKowo fajny statek to się go gankuje w 10 osób.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 22, 2011, 11:25:15 »
Wiget słowo klucz drake :P w najgorszym przypadku curse zwieje w lepszym popnie :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 22, 2011, 12:39:10 »
Nie każdy drake popnie cursa Mando. Jak zrobisz dreja max pasywnego pod cursa to bankowo nie da się go wyjesć. Jest sporo shipów które mogą pufnąć cursa na solo tylko trzeba wiedzieć co i jak.

Minna Hinata

  • Gość
Odp: [PVP] Curse
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 27, 2011, 13:48:08 »
* Minna Hinata czeka teraz na połowę BUFU & CO chętnych do ubicia mnie :P


Chyba nie myślisz, że jak ktoś zobaczy Cursa to pójdzie z nim na solo :P. Fajny fit, wklej później lossa ;). U nas w korpie też jest jeden pacjent co stracił ostatnio ze 4 cursy bo nie rozumie, że na cursa nikt się na solówki nie ustawi (normalny) :). A że ISKowo fajny statek to się go gankuje w 10 osób.

No dlatego piszę że połowę tego dziwnego nap landu. Po przestudiowaniu kb BUFU i innych takich dziwnych korporacji mam wrażenie że czasami polują na takie shipy więc przysłowiowe "you are welcome", tylko weźcie dużo bhalgornow :D