Eve Online > Poradniki

Poradnik Górnika - dyskusja.

<< < (6/7) > >>

termos:
Witam.

Jeśli chcesz postać typowo misjonarską to IMHO powinieneś rozłożyć w miarę równo atrybuty. Miej jednak na uwadze że charyzma choć w przypadku takiej postaci będzie bardzo istotna to w perspektywie roku, dwóch skillowania bardzo szybko wyczerpie swą użyteczność. Będziesz potrzebował jej jedynie do skilli z grupy social, które wpływają na kontakty z agentami ( ilość LP, wielkość nagród, dostępność agentów, wzrost standingów i tym podobne ) .

Jeśli naprawdę jedyne co chcesz wyskillować to dobry statek do robienia misji to polecam taki układ int/perc/will/mem/char. Najważniejsza inteligencja bo gdy już będziesz latał ravenem, będziesz mógł skupić się na maksowanii skili supportowych a tu z reguły najważniejsza będzię int. Mogę cię jednak zapewnić że wcześniej czy później będziesz miał okazję zająć się czymś innym niż tylko misjonarstwo.

Co do atrybutów twojej postaci to słabiutko, naprawdę słabiutko

Ellaine:
Sądząc po atrybutach jesteś Amarrem / Amarrem. W tej rasie/linii krwi już od początku jest za dużo willpowera i warto pochodzeniem, kastą i wolnymi punktami jak najbardziej dopakować pozostałe rzeczy a w willa już ani punkcika. Nawet jeśli ma to oznaczać nie-militarną karierę na początek. Po paru miesiącach wyjdzie to na dobre nawet jeśli chcesz tylko walczyć.

NeX:
  IMO Postać do robienia misji i PVP nie różni się niczym poza priorytetami w kilku wybieranych skilach. W EVE nie ma tak prostej matematyki, że o połowę więcej punktów w jakimś atrybucie nad innym da dwa razy szybsze skilowanie do końca gry. Każdy skill z grupy learning niweluje procentowo różnicę na stałe. Gdy dodasz po 5 punktów do każdego atrybutu, to cyferki nie będa już straszyć 50% przepaścią. Potem, a w zasadzie na przemian z podstawowymi learningami skile adv learnings na lev 4, czyli następne 4 punkty do każdego atrybutu. Masz już extra 9 punktów na każdy. Robiąc misje dodatkowo założysz na clona implanty min +4. To praktycznie oznacza, że brak paru punktów w jakimś atrybucie da różnicę kilku procent czasu na skilowaniu. U mnie na skillplanie Implanty dodają pare godzin oszczędności na skilach 20+ dni. Na PVP przesiadasz się na innego clona albo z tanimi implantami, albo wręcz przeciwnie ale dobranymi do konkretnego sposobu walki i shipa. Dlatego jeśli planujesz grać dłużej niż miesiąc, czy dwa (EVE jest grą zbalansowaną na wiele lat), to albo wyrównaj w miarę atrybuty omijając charyzmę albo podnieś atrybuty, które zaczynającemu grę są najbardziej przydatne, czyli tak jak napisał Zakrecony Termos priorytetowo według kolejności: INT, PERC, WILL, MEM (INT i PERC jako atr primary w ważnch początkowych skilach dadzą najwięcej oszczędności dla postaci bojowej. INT i MEM dla industriala). Charyzma jest przydatna nie tylko w skilach socjal, ale także przy zaawansowanych skilach bojowych, ale haczyk jest w tym, że tych skili jest stosunkowo najmiej w porównaniu do tych opartych na inteligencji i percepcji. Tylko dlatego nie dodaje się punktów do charyzmy, że ich podniesienie nie wpłynie istotnie na czas skilowania w skali roku.

  Inna sprawa, że zaczynając grę nie masz zbyt wielu learningów. Od czasu jednak jak uproszczono start nowym graczom zaczynasz już z podkręconymi atrybutami przez learning zależny od wybranej profesji. W sumie tylko grupą startowych skili różnią się profesje. Potem i tak robisz z postacią co chcesz. Zrób więc sobie nową postać i dopilnuj aby nie Inteligencja i percepcja nie były mniejsze pozostałych atrybutów.

  Atrybuty podczas nauki skili działają w następujący sposób: Atrybut PRIMARY 100% + SECONDARY 50% wpływu na czas nauki.

Coldim:

--- Cytat: KillaV w Lipiec 24, 2008, 17:17:14 ---Chodzi mi o postać do misji.

// Edit:

-CUT-

Tak wyglądaja statystyki mojej postaci, czy nada się ona do misji lub pvp? Jest to moja pierwsza postać, więc nie wiedziałem w co najlepiej ładować punkty.

--- Koniec cytatu ---

TBH jesli misje sa dla ciebie celem samym w sobie na dluzej to caldari ok. Inaczej bralbym amarr/khanid/cyberknight z atryburami perc/int(identyczne nawet moga byc), pozniej willpower, mem i cha na koncu. Khanid ma najkorzystniej rozlozone atrybuty jesli wezmiesz pod uwage typowy plan skillowania pod walke 2-3letni. Caldari super tankuja npc'e niekoniecznie je tak swietnie zabijaja;)

Mahtab:
Czy ten poradnik to jeszcze istnieje ?
Bo link chyba juz jest nieaktualny i nie mozna sie do poradnika dostac

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej