Eve Online > Dyskusje ogólne

Co jest super vs czego wam brakuje w Eve

<< < (2/9) > >>

vulor:
MINUSY

- Chyba najwiekszy: lagowanie interfejsu, przy wypuszczaniu dron, chwilowa "zwiecha", przy wybuchaniu staku (przsiadce w kapsule ratunkowa) spora zwiecha, czasen jak zostane namierozny przez wiele celów (na misji) spora zwiecha.

- brak mozliwoscie odłączenia floty/gangu i dron od overview, przez co mam mało miejsca w overview. Bywa, ze musze przewijać overview aby znaleźć cel w całkiem malej walce.

- Opcja usuwania neutrali z overview (do wojny w empire ) jest IMO nadal popsuta. Tzn. niby można ich usunąć, i ustawić standing do war target -10.0, ale usuwa to także neutralne obiektu, jak np. bramy, stacje itp. a ja lubię mieć bramy w overview

EDIT: Wlacznie mapy przez ctrl+ kolko na myszce jest wkurzajace. Często włączam sobie mape przy namierzaniu celu.

PLUSY:
- tactical overview mi sie podoba (w przeciwnienstwie, do tego co napisal Hastrabull :P )


Gram od września 2005 (troche mniej niz 2 lata) głownie PvP,  trochę PvE i misje. Czasem w 0.0, czasem w low-sec (piractwo), sporo wojen w empire.



Goomich:
Minusy:
- nowy "heatowy" UI jest paskudny i mało czytelny;
- a do tego zlagowany;
- osobny minus dla tej durnej strzałeczki na prędkościomierzu;
- show info też stracilo na czytelności przez tego heata - wyalic te dane do osobnej zakładki, albo do osonego działu, tak jak mają to statki;
- nerfowanie mining upg.;
- seamless map - przez to są teraz dwa przyciski do przybliżania obrazu i ani jednego do oddalania;
- brak kopii wysłanych wiadomości;
- przenikanie obiektów przez overwiev.
- filtry w kontraktach są zbyt szczegółowe. Może chcialbym zobaczyć czy nie ma jakiegoś BPO tech 2, albo może jest jakiś frakcyjny statek. Teraz to trzeba albo męczyć się z wszystkimi kategoriami po kolei, albo przebijać przez 10.000 kontraktów, z których 90% to scamy;
- publiczne kontrakty w innych regionach. Powinno dać się je zaakceptować z każdego miejsca, a nie piperzyć z altami i latać w poprzek galaktyki jak kot z pęcherzem, tylko po to, żeby okazałao się, że ktoś cię ubiegł.


Czego mi brakuje:
- timerów na modułach;
- kolejkowania skilli (albo zwrot SP, gdy serwer pada na pół godziny przed końcem skilla);
- export ustawień.

MightyBaz:
lockowanie, strzelanie, powinno byc w tym samym miejscu co panel shielda...
sterowanie dronami - powinien byc maly panel rozwijany obok panelu z shieldem
lagi sa koszmarem tej gry -  zabijaja fun z pvp

gram za dlugo, powinienem to rzucic w cholere

robilem w tej grze wszystko, nawet z nudow zaczalem pisac tlo fabularne
co mnie trzyma? chyba community - rozwija sie calkiem  niezle - grajac w EvE mam wrazenie jakbym widzial ortodoksyjnych wyznawcow o/dyrektora czyli ludzie tworza juz sub-kulture

NeX:
Święta prawda Ireul. W sumie wszystkie inne wady zostały wymienione, a o najważniejszej byśmy zapomnieli :)
Mnie najbardziej wpieniają właśnie wiadra na wpół zużytych szkiełek T2 w niewiadomo jakim stanie, oraz transparentne overview przez, które zaznacza się przypadkiem jakieś dyrdymały. Ostatnio coraz bardziej głupiejące drony. Może dlatego, że ich częściej używam niż kiedyś, to brak prostego interfejsu obsługi dron jest męczący, a podczas laga wydawanie poleceń gdzieś z menu prawokliku, to juz paranoja. >:(

FaTuM:
Minusy

- Brak przycisku "odświerz" w Assets , markecie
- złe segregowanie kontraktów opcja "sort by " ustawia wszystkotylko na dana strone.
- Głupota Dron
- Aotopilot warpujący nanie 0m przynajmnie 2,5 km zrobic

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej