Eve Online > Dyskusje ogólne

Opowieść o prawdziwej RPG

(1/5) > >>

ireul:
.

Xarthias:

--- Cytuj ---Opowieść o prawdziwej RPG
--- Koniec cytatu ---
Serio?  ^-^


--- Cytuj ---EVE to nazwa świata (coś na kształt galaktyki), w którym toczy się gra w EVE Online.
--- Koniec cytatu ---
A ja byłem pewien, że New Eden... Człowiek uczy się przez całe życie... ;D


--- Cytuj ---sięgając obecnie poziomu 150 tysięcy graczy abonamentowych
--- Koniec cytatu ---
Eee... devsi się chwalili że dwa razy więcej?


--- Cytuj ---Jest również EVE bodaj jedyną grą MMO, w której zaimplementowana została fizyka, można ją nazwać pseudo-fizyką, niemniej jest ona dosyć spójna.
--- Koniec cytatu ---
Ech... Można by polemizować... Ja bym powiedział, że pewne elementy fizyki są, a pewnych (dość ważnych) kompletnie brakuje (ruch planet, zasada zachowania pędu - wyłączam silnik i statek staje). Ale przynajmniej nie daje się już w planety wlatywać... Parę dni temu próbowałem sobie bma zrobić i ku mojemu zdziwieniu odbiłem się od powierzchni... ;)

Ale tekścik całkiem przyzwoicie zachęca do Evki moim zdaniem...
Nawiasem mówiąc to już drugi art na gry-online, który znalazłem. Poprzedni można znaleźć pod linkiem poniżej:
http://www.gry-online.pl/S061.asp?ID=384&STR=1

Rhovana:

--- Cytat: Xarthias w Kwiecień 16, 2007, 10:25:37 --- Ale przynajmniej nie daje się już w planety wlatywać... Parę dni temu próbowałem sobie bma zrobić i ku mojemu zdziwieniu odbiłem się od powierzchni... ;)

--- Koniec cytatu ---

Daje sie wlatywać ale nie we wszystkie :P nie wiem od czego to zależy ale od niektórych sie odbijałem a przy innych wlatywałem bez problemu (w moony również...)

AngelMarc:
jedyne co mam do fizyki to odbijanie sie od obiektow jak lecisz teoretycznie na autopilocie

rozumiem ze jak lece na wprost to kurde powinienem przygrzmocic, ale skoro swiat eve jest taki zaawansowany technicznie to mogliby wreszcie poprawic ze jak lece na wprost to jak mam po drodze asteroide to sie kurde nie "zaczepiam" o nia!! takie proste a jednak wkurzajace zarowno przy robieniu misji, wlatywaniu w gaty itp.

moze jakis zbiorowy list z bugami od nas co by wyslac z podpisami do CCP [ traktorzystow - jak ich niektorzy nazywaja ], zreszta czytajac porzednie posty i Orbisa widzialem tam ze i ty xarth i CCP jest zainteresowane zorganizowana pomoca w eliminowaniu bogow

wiec propo
- sekcja z bugami gdzie kazdy moze opisac [nie kazdy wlada biegle na tyle angielskim zeby to napisac w oficjalnym forum]
- list zbiorowy od polskie spolecznosci eve w centrali zeby poprawili pare rzeczy

ps. z tego co wiem to jest to wewnetrzna fizyka w samym kliencie wiec jakis maly patch?

Sotharr:

--- Cytat: AngelMarc w Kwiecień 26, 2007, 16:49:04 ---rozumiem ze jak lece na wprost to kurde powinienem przygrzmocic, ale skoro swiat eve jest taki zaawansowany technicznie to mogliby wreszcie poprawic ze jak lece na wprost to jak mam po drodze asteroide to sie kurde nie "zaczepiam" o nia!! takie proste a jednak wkurzajace zarowno przy robieniu misji, wlatywaniu w gaty itp.

--- Koniec cytatu ---

To nie jest bug, ale źle napisany algorytm wyznaczania drogi, który rozmiary obiektów poznaje metodą prób i błędów, "macajac" obiekt, zamiast pobrać rozmiar np. z bazy i wyznaczyć drogę wokół niego. CCP doskonale o nim wie i nawet zwraca statek, jak z tego powodu się go straci (mi zwrócili). Podejrzewam, że nie da się tego usunąć bez dużych zmian w kodzie odpowiedzialnym za lot, dlatego nieprędko to poprawią.
Tworzenie petycji, sekcji o bugach itp. nie ma sensu, bo CCP wie o wiekszości tych bugów. Problem w tym, że w dziale ich usuwania pracuje 5 wietnamskich pastuchów, bo prawdziwi programiści pracują nad chodzeniem po stacjach i WoDem. Szybko usuwane są tylko błędy krytyczne, inne potrafią czekać miesiącami.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej