0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Witam, ClientLogic jako nasza nadrzedna firma "matka" poszukuje osob na stanowisko GameMaster w E.V.E. - sądzę że powinno Was to zainteresować. Wszelkie szczegóły znajdują się w załączniku. Miałbym prośbę o wrzucenie tego na główną stronę. w razie dodatkowych pytań służę pomocą.Alex LapinskiDSO / DPOSitel PolskaUl. Domaniewska 41,Building Mars - Entry D - 6th Floor02-672 Warsaw - POLANDwww.sitel.com
Chciałbyś stać się częścią zaawansowanej, bez przerwy rosnącej gry MMORPG?Do Twoich podstawowych obowiązków należałoby:Pomoc online poprzez chat lub email dla jednego z najpopularniejszych producentów gier MMOPomoc w tworzeniu i zajmowaniu się społecznością graczyReagowanie na incydenty przy użyciu wewnętrznych narzędzi gryKontrolowanie przestrzegania zasad zarówno samej gry jak i jej oficjalnego forumŚledzenie oficjalnych i nieoficjalnych wiadomości, posiadanie zawsze świeżych informacji na temat gry i zgromadzonej dookoła niej społecznościEskalacja problemów związanych z działaniem gry do swoich bezpośrednich przełożonychPraca drużynowa, mająca na celu uzyskanie najwyższego poziomu usługSzybkie reagowanie na prośby klientówOdpowiednie odnoszenie się do klientów, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznychBycie poinformowanym na temat najopularniejszych problemów i ich możliwych rozwiązańŚwiadomość wszelkich zmian znajdujących się w zakresie obowiązkówWymagania:Fascynacja grami MMOGProfesjonalne, kompetentne podejście do kontaktów z innymi graczami/klientamiSilna motywacja i chęć do poświęceńDobra znajomość językaUmiejętność pracy w zespoleUmiejętność przyjmowania zarówno pozytywnej i negatywnej krytyki oraz wykorzystywania jej do ulepszania swojej pracyPunktualność i odpowiedzialność są kluczoweUmiejętność zachowania spokoju i pewności siebie w sytuacjach stresowychKontaktowośćDoświadczenie:1-2 lata grania w Eve OnlineUmiejętności:Dobre umiejętności komunikacyjneWymagane języki (najlepiej native speaker): rosyjski, niemiecki lub francuskiAngielski na wysokim poziomieDobra znajomość komputera (hardware i software)Wiedza:Dziedzina obsługi klienta i umiejętności językoweWykorzystanie dostępnych zasobówSystemy operacyjneHardware i SoftwareWiedza o produkcieMyślisz, że jesteś osobą, której szukamy?Użyj naszego formularza online, aby wysłać nam swoje zgłoszenie!http://www.jobs-clientlogic.de/EVE2007/?lang=en
Wymagane języki (najlepiej native speaker): rosyjski, niemiecki lub francuski