Eve Online > Dyskusje ogólne
Invention
Aeon Horax:
--- Cytat: Mighty Baz w Czerwiec 05, 2007, 15:27:05 ---zgadza sie
1 gotowy ship plus 15runs
heh, ale skili nie mam wszystkich znowu zeby to wyprodukowac...jezuuuu...co za pier...gra
--- Koniec cytatu ---
ech Marudo :D
Zaledwie tydzien skilowania :P
MightyBaz:
mam pytanie do inventorow - czy juz ktos znalazl formule do invention?
jest sporo topicow na eve forum, ale jakos nie moge znalezc aktualnej formuly...
btw ciekawi mnie czy ilosc runsow w jednym bpc wplywa na ilosc udanych bpc t2..bo robienie copy nawet w posie zajmuje mi jakies 3 dni na arbitratorze (15runs)...niby mam 2 x bpo , ale jednak to dlugo.
drugie pytanie, czy komus udalo sie zrobic t2 bpc na shipa bez decryptora i shipa?
tak czy siak wraca jak bumerang pytanie o aktualna formule
przemas:
testowąłem na sisi ( znacznie taniej jest :D)
na ok 10 invencji na szipy wyszło 8
bpc 1 run
war stargeon
bez szipa
wyszły bpc t2 4 runs każde
skile 3/3/3
aha
robiłem prohecy i arbitratora
marioosh:
--- Cytuj ---testowąłem na sisi ( znacznie taniej jest
--- Koniec cytatu ---
pamiętaj tylko, że na sisi jest już REV 2.0 a w nim mają być zmiany w invencji. Niewiadomo czy coś mają już zmienione czy nie, ale jakoś nie ufalbym tym statystykom... :)
a co do formuły to chyba taka:
Round.Down(ilość run bpc/ max ilość run tego bpc * max ilość run bpc wyjściowego t2)
max ilość run bpc wyjściowego t2 = 1 dla rigów i statków, 10 dla modułów
max ilość run tego bpc = zalezy od rodzaju, np. criusery 15, fregaty 30, moduły 300(niektóre 100 i 1000, ale większość 300)
reasumując: jeżeli inventujemy shipy albo rigi i nie opieramy się o max run bpc to MUSIMY użyć decryptora który dodaje runs. bo inaczej wydzie nam 0run bpc(czyli nie wyjdzie :) )
--- Cytuj ---bpc 1 run
war stargeon
bez szipa
wyszły bpc t2 4 runs każde
--- Koniec cytatu ---
dokłądnie tak jak tu widać decryptor dodaje 4 run więc wyszły bpc t2 4 run. (opierał się na 1 run bpc t1)
MightyBaz:
znalazlem cos takiego, wiekszosc twierdzi ze jest to najblizsze prawdy
ponizej oryginal textu:
Base chance:
Ship 20%
Rig 30%
module 40%
Skill modifier (Add as multiplier to base chance).
Encryption skill 5% per level
Relevant science skills increase the effect of the encryption skill by 10% per level.
skill combo of 4/4/4 gives 39,2% increase in chance.
skill combo of 5/5/5 gives 56,25% increase in chance.
Decryptors (only "known" variable)
range of -60% to +30% chance modifier. Unless coldfront figures have been tweaked since the last data dump.
Base item works as negating the penalty of not having one.
penalty is -25% for ships, -30% for rigs and -35% for modules. Meta level 0 gives penalies of -20%, -24% and -28%. Higher meta levels are only for modules. Meta level 1 gives penalties of -21% . Meta level 2 gives penalty of -14%, Meta level 3 gives penalties of -7% and meta level 4 incures no base item penalty.
With this formula, a max skilled character inventing a module with best decryptor (+30%) and best named item (-0%) will have a 81,25% chance of success. (4 out of 5).
This would explain the failure rate we have on strip miners and cov-op cloaks. Giving a max success rate of 63,47% (3 out of 5). Strips with Test reports and 4/4/4 skill combo would have 47,85% success rate.
Inventing a ship with a +9 run decryptor and max skills would give 10% max chance on invention (10,41% using a built T1 ship as base item).
Inventing a ship with a +30%/+4run decryptor and max skills would result in 32,5% success rate (or 33,85% with a built ship).
btw produkcji, zapomnialem ze mam alta przemyslowca - produkcja na perfect - frigi, kruzery :2funny:
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej