Eve Online > Wsparcie techniczne

Problem z texturami

<< < (5/11) > >>

Anonymous:
o to chodzi ?

http://img212.imageshack.us/my.php?image=123at.jpg

marcoos:

--- Cytat: "Kamoris" ---A czytales news na kliencie evki ze downtime jest do 17 gmt ?? . A co do grafiki ja bym najpierw sprawdzil czy z-buffer masz wlaczony bez niego spada wlasnie drastycznie jakos grafy i sa widoczne przejscia miedzy kolorami, kolejny objaw do brak modelu statku po zadokowaniu, widac tylko swiatelka :P
--- Koniec cytatu ---


co? kamor pomiesza?e? :p
z-buffer w grafice s?u?y do nierysowania niewidocznych cz??ci bry? - z kolorami to on ma tyle wspólnego co nic  :twisted:

Kamoris:
Och no nie pamietam to moze dithering chodzi wiem ze tam ktorys z tych pierdolek musi byc wlaczony w evce. najlepiej przestawic jedna opcje i sprawdzac co sie zmienilo.

marcoos:

--- Cytat: "Kamoris" ---Och no nie pamietam to moze dithering chodzi wiem ze tam ktorys z tych #&!%*$ musi byc wlaczony w evce. najlepiej przestawic jedna opcje i sprawdzac co sie zmienilo.
--- Koniec cytatu ---


Tak jak pisa?em - imho nie jest za??czona w grze/windows/directx 32bitowa g??bia koloru. Dihtering to inaczej symulacja kolorów za pomoca rastra - wi?c efekt jego w??czenia jest inny - podobny do ziarna w fotografii albo szumów w fotografii cyfrowej. Aczkolwiek w dzisiejszych (nowych) kartach powinien by? WY??CZONY (bo optymalne jego u?ywanie to z tego co pami?tam 256 kolorów z palety) :)

Anonymous:
ale mi namieszlaiscie :P teraz juz nie wiem co i jak :)

aha teraz nie moge wlaczyc eve wiec opieram sie na home world (w opcjach grafiki jest tylko rozdizelczosc ,detale i nic pozatym:/)

wiec jakbyscie mogli powiedziec jak takie cus zniwelowac bo prubowalem to co mi radziliscie ale jak narzie wszystko po staremu <hmmm>

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej