Śmietnisko > Archiwum

Turniej

<< < (4/12) > >>

Arleonenis:
interesujace, a nawet bardzo, tez sie pisalbym pewnie jak niezbyt daleko:)

a co do miejsca myslalem ze moze by jakies 0.4 w empire bylo lepsze, specialnie stworzony ss, wszyscy w gangu no i ochrona nie musi byc az tak silna w takim systemie (jak sie dobrze wybierze), do tego mozna by w ss cana umiescic z instasami na gate z ssa do wyzszego security i na stacje ze statkai oraz stacja gate w koncu ochrona ochron? ale po co ryzykowac implancikami w t1 freji lub co gorsza w jaju?

marcoos:

--- Cytat: "Arleonenis" ---interesujace, a nawet bardzo, tez sie pisalbym pewnie jak niezbyt daleko:)

a co do miejsca myslalem ze moze by jakies 0.4 w empire bylo lepsze, [...]
--- Koniec cytatu ---


A ja my?le, ?e jakie? bezpieczne 0.0 ;) bo niestety jeste?my w ró?nych korpach i standing by za szybko spada? :)

adam000:
Syndicate jest dobrym miejscem z jak?? ochron? oczywi?cie, mo?e w obszarze czyjej? "jurysdykcji".

W sprawie nie rozbijania jaj to trzeba zabroni? u?ywania smartbomb. A skoro nie mo?na si? odwarpowa? i wróci? na pole walki to ?eby zmiejszy? koszty mo?na zabroni? te? ?apania scramblem - jak kto? chce uratowa? statek to niech ratuje - no chyba, ?e uczestnikom zale?y na kolekcjonowaniu killmaili albo urealnieniu do?wiadcze? PvP - ma?e statki bez scrambla na walki raczej nie lataj? a obligatoryjnie zwolniony med-slot b?dzie zmienia? warunki walki.

By?a mowa o nieu?ywaniu statków tl2 i BSów, a co z wyposa?eniem tl2?

System rozgrywki mo?na przeprowadzi? na zasadzie turniejów szachowych, miejwi?cej chodzi o to, ?e walcz? ze sob? dru?yny maj?ce t? sam? ilo?? punktów - tak d?ugo a? wy?oniona zostanie kolejno??, przy du?ej liczbie dru?yn mo?e to strasznie d?ugo trwa? ale mo?na to jako? ograniczy? do liczby rund i na koniec punktowa? "wzgl?dnie" w grupach z t? sam? liczb? wygranych walk - b?dzie wtedy mia?o znacznie z kim si? wygrywa?o.

StellarSheep:
Powyzej 0.0 to juz leci standing za szybko w dol. Po za tym ... criminal flagging hehe. A jest to strasznie upierdliwa sprawa.
Mysle ze bez faction ships. Powod? Po 1 sa za drogie i wiekszosc zdecydowanie nie bedzie chciala sie w nich bic. Po 2 sa silniejsze a w turnieju  ma miec znaczenie przedewszystkim dobor setupu i teamwork a nie kto ma lepszy stuff. Oczywiscie skille tez graja role ale w przypadku walki 4/4 czy 5/5 przedewszystkim liczy sie TP i dobor sprzetu.

Jesli chodzi o statki to myslalem o tym zeby przewiezc do systemu gdzie bedziemy miec stacje freighterem jakas chora ilosc minsow i tam poprostu naprodukowac sprzetu na poczet turnieju i nie bynajmniej nie wystawiac go na market/escrow tylko sprzedawac ludkom na trade. Tak samo najbardziej uzywany stuff do bitki, ammo etc :)

StellarSheep:
Jezeli bedzie duza ilosc zgloszonych teamow ( powyzej 32 ) to mozna zrobic grupy i z nich wylaniac i dopiero potem DE. Ale z 64 tez mozna ladne DE zrobic ;)

Zero T2. ZERO. Tylko t1.
I nie bije sie podow. W momencie kiedy ktos straci poda z implantami to zabojca bedzie musial mu odkupic.
Oczywiscie przed turniejem poprosze o screena z implantami i data zebym wiedzial ze to nie sciema.
Tzn kazdy bedzie musial sobie przygotowac jako dowod ze mial implanty ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej