Eve Online > NoobGarten

Mr. Cormorant

(1/3) > >>

shaitis:
Jestem nowy w miare wiec najwieksze czym moge obecnie po 9 ciu dniach EVE latac to cormorant.

Moje pytanie... tak wlasciwie to do czego go uzywac i po co go kupowac?

Kosztuje wiecej niz fregata ... 4 x tyle co merlin... ma 8 HI slotow... ale maly power gird wiec prawie nie da sie go obsadzic tak zeby mozna go bylo uzywac wydajnie. (w tej chwili trafiam z +- 25Km z Raila 150 z merlina) i okolo 16 Km z bloodclawa.

Do czego mialby mi sluzyc taki cormorant i czy mam go kupowac tylko po to ze mam kase i moge ?

Jaki setup proponujecie do misji i Rat hunting w systemach 0.4

regis:
Deseczki to statki wymyslone do zwalczania fregat. Takie bylo zamierzenie. Lecz szczerze to radze porzucic mysli o lataniu tym czyms ;) Deseczka ma iluzorycznie wieksza sile ognia od zwyklej fregaty a de facto jest tylko i wylacznie zwykla fregata z wieksza iloscia hi slotow.

Najlepsze co mozesz zrobic to odlozyc jeszcze pare M i wsiasc w cruisera, typu Caracal na przyklad. Tym juz powinienes sobie poradzic w 0.4 z misjami i racikami... z tym ze w 0.4 to uwazaj na towarzystwo ;)

Konrad:
pomysl latania z 6cioma small gunami jest fajny, do zwalczania fregat taka maszynka jest swietna ale nie lubie latac czyms co sie rozpada po jednej salwie z bs'a ... dlatego zalozylem te small guny na BC i z dwoma 1600mm tungstenami latam ...  :lol:

marcoos:
Ja tam deche wykorzystuj? g?ównie do kurierskich misji lvl2 - ma stosunkowo du?e cargo (450m3) i po w?o?eniu 1MWD i nanofibera staje si? ?wawym shipem...

Kiedy? robi?em nim misje bojowe - ale da?em sobie spokój... obsadzenie wszystkich slotów jest (jako noobek) trudne, a w czasie walki cap spada zbyt szybko :)

Dormio:
Destroyer to dobry statek do kopania... do?? szybko mo?na zamontowa? 4 wiertarki i... ma ca?kiem stosown? ?adowni?. W zwi?zku z tym, ?e przy okazji jest znacznie ta?szy od cruiserka to i strata jakby mniejsza jakby co.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona