Eve Online > Patche i dodatki

Nadchodzi KALI...

<< < (17/32) > >>

surt:
ze co ?? jakie wymagania ?? wtedy to kurna bede mial na kompie 1klatke na sekunde :/ bede gral w ta gre jak w starych filmach leci obraz ;)

Khan Soriano:
z tego co sie orientuje to zmiana engine moze nam tylko wyjsc w tym momencie na dobre, EVE jest napisane w jakims dziwnym Pythonie i to jest wg mnie glowny powod tak niskiego framrate. powiedzmy sobie szczerze, EVE jest brzydka, jedyne co wyswietla engine w kosmosie to teksture rozciagnieta na szescianie (kosmos ktory widzimy) oraz statki z niewielka w sumie iloscia poly oraz przecietnymi teksturami, w zwiazku z tym jedynym wytlumaczeniem tak gownianych fps jest brak optymalizacji. sa setki gier z bardziej skomplikowana grafika ktore chodza duuuzzzzo lepiej.

Ellaine:
W stackless pythonie pisany jest afaik serwer. Mechanizmy graficzne klienta, na zdrowy rozum, najpewniej pisane sa w C++.
Jesli chodzi o brzydote eve, to ma ona mala sterte nagrod za najlepsza grafike z roznych magazynow tudziez wortali, wiec Twoje odczucia sa raczej nie sa powszechne. Popatrz sobie na WoW, najpopularniejszy MMORPG swiata afaik, Linage2, Anarchy online, Project Entropia, cokolwiek. Czyli Twoje twierdzenie o grach ladniejszych niz Eve musi opierac sie na tytulach mniej znanych, albo takich ktore MMORPGami nie sa (tu o ladniejsze tytuly w sumie nietrudno, ale w FPPkach i czesci offline RPG grafika jest glownym atutem gry i glownym motywem kampanii promocyjnych, inwestuje sie w nia wiec wiecej.).

Owszem, statki i stacje nie maja za bardzo mimiki i gestykulacji wiec zasadniczo latwiej sie je robi, nie mowiac juz o otoczeniu, ktore sklada sie z pustki z zawieszonymi tu i uwdzie obiektami. Ale z drugiej strony, ciezej jest wymyslic w kosmosie otoczenie, ktore jednak bedzie wizualnie zajmujace - a w kompleksach jest.
Owszem, statki caldari sa w weikszosci paskudne - wiekszy akcent w projektowaniu byl chyba stawiany na oryginalnosc i podkreslenie nie-atmosferycznosci (symetria i aerodynamika ble) niz na czyste piekno. Ale to tez jest jakas tam koncepcja wizualna.

A spadek framerate ma miejsce u mnie zwykle z okazji ewidentnych bledow, bo przy ogladaniu niektorych stacji, ktore kiedy indziej renderuja sie dobrze. No i przy bitwach niestety efektywnosc silnika graficznego okazuje sie przymala. Ale optymalizuja. Wiec nowy silnik raczej bedzie szybszy niz bardziej wymagajacy.

Dormio:
IMHO grafika w EVE nie jest problemem. Nawet optymalizacja nie jest najgorsza. Wg mnie najwi?kszym problemem jest baza danych i odwo?ywanie si? do niej (znaczniki, przedmioty, etc). Ju? w tej chwili s? wprowadzane kolejne ograniczenia (np. 1000szt. przedmiotów na stacji).

Owszem s? (lub wkrótce b?d?) gry maj?ce znacznie lepsz? grafik? (np. Oblivion), czy z lepiej zrobion? optymalizacj? (niezapomniany Homeworld), ale te? jest mnóstwo gier wspaniale wygl?daj?cych i wcale nie zoptymalizowanych (np. X3, Civ4). Dla mnie najwa?niejsze jednak jest to, ?e gra jest ci?gle rozwijana i dostosowywana do zmieniaj?cych si? wymaga? (np. ilo?? graczy). Z pewno?ci? jest wiele do zrobienia, z pewno?ci? wiele rzeczy nigdy nie zostanie zrobionych. Ma?o jednak znam gier, które z tak? konsekwencj? s? rozwijane i optymalizowane.

Dla mnie EVE w wielu wypadkach jest wzorem... owszem niedoskona?ym, lecz wzorem.

PS
BTW silnik graficzny jest przestarza?y... ?wiadczy o tym "zadyszka" przy generowaniu mg?awic. Mój sprz?t to AMD 2GHz, 756MB RAM, GF5700.

Tomash Kovahlsky:

--- Cytat: "blaster" ---Bo jesli okaze sie ze wymagania minimalne to P4 3,5 G, 2G ram i 256 megowa grafa to sie pochlastam normalnie  :evil:
--- Koniec cytatu ---


No jesli by tak zrobili... to moj swiezo kupiony kompek tez by nie wystarczal : CeleronD 3.2GHz, 1GB, 256MBgraf :P

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej