Eve Online > Patche i dodatki
Nadchodzi KALI...
Dormio:
A patrzy?e? jakie maj? wymagania ? W chwili obecnej nie s? warte inwestowania - 1 osoba zbyt du?o czasu straci?aby na skille, które mo?e u?ywa? jedynie b?d?c w grupie.
Chocia? swoj? drog? to je?li spojrze? na ca?o??... we?my za przyk?ad: siege warfare link - shield harmonizing (bonus: Boosts all shield resistances for the gang's ships, command bonus -2 %.) wymaga: Leadership 5 (bonus: 2% bonus to Gang targeting Speed), Siege Warfare Specialist 1 (bonus: 100% bonus to effectiveness of siege warfare link modules per leve), Siege Warfare 5 (bonus: 2% bonus to gang members' shield capacity), wi?c ca?kiem poka?ne bonusy wychodz?. W sumie mog?oby si? to op?aca? je?li ca?y korp by si? na te "bonusy" sk?ada?, a corp g?ównie walczy?by grupowo.
Niestety koszty zdobycia skilla i jego wyszkolenia s? niesamowicie wysokie (np. 100mln za skill, zaj?ty slot w BC i wymóg latania BC) i pojedyncza osoba zupe?nie nie korzysta z tych bonusów.
:twisted: Jak sobie wyobra?? gang piracki z tego typu bonusami to a? mnie ciarki przechodz?, a je?li doda? do tego implanty pirackie... :roll:
StellarSheep:
Npc dredy? Lipex. Tzn moga to wprowadzac ale dopiero jak dredy beda troszke bardziej "osiagalne" ze tak powiem ;)
Juz od jakiegos czasu pisalem ze wszystkie "lamy" ( tak dla mnie to sa lamy ) jecza ze ueee zle piraty mnie zabili albo ueeeee oni maja lepiej bo robia kompleks 10/10 a ja nie moge bu bu... mnie poprostu wkur@#*&. Bo ludzie chca wszystko MOC robic solo. I to co sie teraz dzieje jest efektem 2 lat jeczenia dupkow i lamerow ktorzy wszystko chcieli miec podane na talerzu i wlasnie tak teraz jest. I dalej jecza ze 5 piratow w bs`ach zdjeli ich haulera w low security. I ccp w pewnym momencie znowu doda super dmg do dzialek, criminal flagging na godzine i zasieg do dzial na 1000km. Zeby tylko wszystko sie dalo robic solo.
Podobaja mi sie kompleksy bo tam juz trzeba latac grupa. Wreszcie teamwork w pve zaczyna nabierac jakiegos znaczenia. Nie chce dreadnautow na beltach. Nie teraz. Wole poprostu wiecej mocny commanderow spawno z o wiele wieksza obstawa. Jezeli atakujesz 1 npc`a to niech cie lockuja wszyscy nawet na long range. I niech sie szybciej te spawny respawnuja po powiedzmy 15 minutach jak wytluke spawn to po 15 minutach mam nastepny albo 20.
Kolejnym problemem jest tak. Za malo hp na statkach to raz. Gankingsetupy sa overpowered. Wiecej mozliwosci tankowania ( skille? ). Dla mnie chore jest to ze w tej chwili zaklada sie 2-3 sensor boostery t2, 2 x tracking computery t2 i max dmg modow ile sie da wlozyc. I ZERO powtarzam ZERO negatywow. Masz super locking time. Super locking range. Super dmg mod. Super rate of fire. A wg mnie powinno byc tak ze osobny item dodaje ci locking time. Osobny locking range. Jak zakladasz tracking compa to dodaje ci tracking a nie tracking i range. Zakladasz dmg modifier. Ok niech dodaje dmg i rof. Ale niech w takim razie zmniejsza ci zasieg. I to im wiecje zalozysz tym MOCNIEJ ci spada. Tak ze nie mozesz juz zalozyc dmg modow i walic ostro na 100km tylko max 30.
Zaloze setup tank, ok ale mam przemarny dmg. Ganking to mam super dmg ale marny range. Close range duzy dmg fast lock. Long range slaby dmg i dlugi lock. Niech do cholery bedzie cos za cos. Bo w tej chwili masz wszystko naraz. Ja nie chce zeby byla bitka 15 x 15 i nagle 1 bs tankuje wszystkich. Nie tego nie chce. Nie chce nawet zeby byla mozliwosc stankowania 3 kolesi z gankingiem ktorzy wala w 1 cel. Ale niech taki koles ktory zdecyduje sie na tanka bedzie w stanie wytrzymac nie 10-15 sekund tylko 80 sekund. Moze nawet troszke wiecej. Jesli zwiekszone by byly hp to gankingsetupy tez by tak szybko nie ginely.
Poprostu jest w tej chwili lipaaaaaaaaaaa na maxa.
Dormio:
Wódki mu da?... Sheep dobrze mówi :!:
Mnie równie? m?czy to, ?e wchodz? do systemu i od razu na dzie? dobry po 1s mam zdj?te shield i armor, bo 160km od bramy siedzi BS...
Jakby by?o tak jak Sheep mówi to musia?by mie? 3ch kolesi w Logistic Cruiser wspieraj?cych go w walce (1 do szybkiego namierzania, 1 do dalekiego namierzania i 1 do dmg)...
Tylko czy im op?aca?oby si? snajperowa? ?
Dormio:
--- Cytat: ireul ---.
--- Koniec cytatu ---
Aaaa... widzisz... ja zawsze wcze?niej robi? rekonesans i przygotowuj? sobie bmki, wi?c nie wiem czy taka lama ze mnie. Ostatnio jak trac? statek to jedynie dzi?ki w?asnemu gapiostwu...
dzikus:
Dla przyk?adu w WoW jest mnóstwo miejsc, których zwyczajnie si? nie da zwiedzi? samemu. I musisz mie? kumpli albo dupa.
Ale to czego naprawd? brak w EVE, to tzw. wsparcia dla gangu. Bo:
- nie ma dobrego systemu lootowania - ka?dy bierze co chce sk?d chce. Ci??ko wi?c z kimkolwiek zrobi? gang bo nie wiadomo jak si? zachowa.
- nie ma dobrego systemu dzielenia LP - w ko?cu to te? nagroda za robienie misji. Wtedy warto by by?o razem lata? na misje od agentów.
- tak naprawd? nadal brak specjalizacji - chocia? to, ?e fregaty ci??ko si? za?atwia BSem ju? co? takiego zaczyna wprowadza?. Podzia? zada? jest wa?ny w grze dru?ynowej - jedni s? od leczenia inni od zadawania obra?e? a jeszcze inni od ?ci?gania na siebie uwagi przeciwnika. W EVE tego prawie wcale nie ma.
No i kara za ?mier? jest wysoka (jak na tryb PvE). Ci??ko wi?c na kanale lokalnym/konstelacji zakrzykn?? "kto chce ze mn? lecie? do 10/10" bo nie wiadomo kto przyleci i co mi zrobi jak ju? b?dziemy w 0.0. Problem w tym punkcie niestety le?y w niekompatybilno?ci PvP i PvE - w WoW jest to przechylone na strone PvE i PvP w zasadzie nie ma specjalnie sensu (nieczego nie zdobywasz, przeciwnik niczego nie traci), a w EVE na stron? PvP. I tego bym nie zmienia? jednak. Ale jest to na pewno co? co mocno powstrzymuje ad-hoc grupowanie.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej