Eve Online > NoobGarten
Skille, bonusy do modu?ów, neostrada 128 i EVE
Xarthias:
Na wi?kszo?? pyta? odpowiedzia? Ci Tadeus, wi?c ja tylko dodam, ?e na neo 128 bez problemu odpalam gr? na 2 czy 3 kontach... Problemem s? jedynie lagie jak robi si? do?? t?oczno, ale to ju? raczej wina serwera jest a nie po??czenia...
dzikus:
EVE jest bardzo oszcz?dna w ilo?ci przesy?anych danych, ale to dzi?ki mi?dzy innymi ma?ej mo?liwo?ci zmiany wygl?du statków. Oraz dzieki temu, ?e aby dok?d? dolecie? nie musisz trzyma? ca?y czas jednego klawisza, aby serwer wiedzia?, ?e lecisz do przodu. Wiem, ?e s? ludzie, którzy graj? w t? gr? z powodzeniem przez ??cze modemowe i lag tak naprawd? jest cz?sto albo spowodowany zapchaniem serwera albo klienta (grafika) a nie ilo?ci? przesy?anych danych przez sie?.
Co do tego co mo?na robi? - gra mo?e by? bardzo socjalna - jest tu olbrzymia warstwa polityczna, gdzie mo?na si? wykaza? bez robienia wielu rzeczy w grze. Poza tym tzw. grinding nie jest tu zwi?zany z rozwojem postaci - bo ta rozwija si? ca?y czas, nawet jak nie grasz, ale z zarabianem gotówki. W zwi?zku z tym, je?eli masz ju? tyle gotówki ile ci potrzeba, mo?esz si? bawi? w dowolny inny sposób bez potrzeby ci?g?ego wracania do tych samych zaj??.
A co mo?na robi?:
- kopa? (to jest nudna praca, ale niektórzy lubi? si? tak odstresowa?)
- polowa? - to takie zabijanie potworków
- handlowa?/produkowa? - im wi?ksza skala tym ciekawsze zaj?cie - ??cznie z manipulacjami rynku na skal? ca?ego regionu
- stawia? i utrzyma? stacj? kosmiczn? (POS)- du?o pracy - g?ównie przy wo?eniu paliwa i urobku - ale du?o kasy na starcie potrzeba, albo odpowiedni corp.
- robi? misje dla agentów - troszk? odpowiednik questów w grach fantasy - le?, zabij, przywie?, rozwie?, uratuj, zniszcz itp.
- odwiedza? kompleksy - to ju? na wy?szych poziomach zabawa grupowa - co? w rodzaju labiryntów z du?a ilo?ci? powi?zanych ze sob? przeciwników
- socjalizowa? si? - czyli gada? z lud?mi, pomaga? co? wozi? itp.
- PvP - to ca?kiem oddzielna kategoria, bardzo szeroka - mo?esz bi?, mozesz by? bity, mo?esz polowa? na innych graczy, mo?esz polowa? na piratów, mo?esz uczestniczy? w wojnie mi?dzy korporacjami/aliansami itp itd. Mo?na te? zdobywa? stacje przeciwników (tzw. conquerable) albo niszczy? (Player Owned Stations - POS).
Oczywi?cie im starsza posta? tym lepiej wykonujesz dane funkcje, ale poniewa? w EVE nie ma poziomów postaci, wi?c tak naprawd? nawet pocz?tkuj?ca posta? mo?e lata? ze starymi wyjadaczami, a nieco dofinansowana niewiele im ust?puje w mo?liwo?ciach (chocia? do?wiadczenie wyniesone z miesi?cy grania ma du?e znaczenie). Generalnie to ca?kiem inna rozrywka ni? Lineage/WoW/EQ itp.
adam000:
Oczywi?cie okre?lenie "pocz?tkuj?ca posta?" rozci?ga si? na du?o d?ugich miesi?cy :D
Tomash Kovahlsky:
To znowu ja mam pytanie...
Gram w EVE od 23 dni, wiec jak sie latwo domyslic, nadal poruszam sie w niej czasem troche po omacku... Chcialbym (przynajmniej na razie) zajac sie wydobyciem(70%) i troche sobie rowniez postrzelac(30%)... Pewnie bede chcial kupic sobie w najblizszej przyszlosci Scythe - bo z tego co czytalem, to chyba bedzie sie nadawal do obydwu rzeczy...
Moje pytanie, dotyczy dalszego rozwoju skilli... co byscie radzili na najblizszy miesiac lub dwa?
Moje obecne skille sa dostepne TU.
Pozdrawiam,
TOK
dzikus:
No wi?c zgodnie z twoimi planami:
- cruiser na poziom 3-4
- to co ci potrzebne, ?eby za?o?y? na niego rozs?dny sprz?t (nie lata?em wi?c nie wiem).
A przy okazji Scythe chyba ?rednio nadaje si? do strzelania, lepszy znacznie bedzie Rupture. Ale generalnie mimo, ?e Minmatarczykiem jestem, to nie znam sie na naszych statkach za dobrze.
- skille z gunnery - przydadz? ci si?: Motion Prediction, Weapon Upgrades, Gunnery, Medium Projectile itp.. (tam jest jeszcze kilka)
- skille z Electronics - Targeting, Long Range Targeting
- skille ogólne - Mechanics, Electronics, Engineering, Navigation, Starship Command, Drones itp.
I teraz uwaga - staraj si? nie podnosi? na razie niczego ponad poziom 4. Chyba ?e naprawd? musisz. Jak tylko ju? b?dziesz móg? sobie swobodnie lata? tym co tam wsadzisz na statek, podnie? sobie skille learing na 5. A potem skille advanced learning na 3-4 (ale to ju? jak b?dziesz mia? na nie kase). Potem zajmij si? podnoszeniem skilli na pi?tki.
Czyli w skrócie:
1) skille do zabawy najpierw - do poziomu niezb?dnego
2) skille learning a potem advanced learning
3) skille ponad poziom niezb?dny do zabawy
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej