Eve Online > Wsparcie techniczne

Connection Lost: The socket was closed

(1/3) > >>

SEM:
Witam
Ostatnio wróciłem do gry ale mam problem z częstą utratą połączenia przez co nie mogę się zając żadnym sensownym zajęciem.
Sprawdzałem wiele rzeczy ale nie mogę zidentyfikować problemu. CCP Twierdzi, że problem nie leży po ich stronie ale ja sam nie mogę znaleźć niczego po mojej, więc jestem w sytuacji gdzie wszystko działa ale nie da się grać. Nie mam problemów z internetem w żadnej innej grze z wyjątkiem EVE.

Próbowałem:
1. https://support.eveonline.com/hc/en-us/articles/201827699--The-Socket-was-closed-message
2. Zmiany portu w pliku gry
3. Zmiany DNS
4. Czyszczenie cache

W załącznikach umieszczam trochę dodatkowych informacji.

[załącznik usunięty przez administratora]

Zgudi:
Mi się to z rzadka zdarza, tzn. "The socket was closed", powiedzmy miałem to z 5 razy w sumie przez ostatnie 3 miechy, a raczej bardzo mało gram. Przyznam, że jakby wystąpiło pod bramą w low kiedy się ludzie kręcą wokoło to dupa zbita i oko na widelcu, statku nie ma.

SEM:
No ja mam to dość często. Zauważyłem, że występuje to znacznie częściej gdy jestem w wrapie albo gdy skacze przez bramę. Jeżeli lecę gdzieś dalej to mam taki błąd raz na ~15min.

Qlko1:
Zrób sobie godzinną sesję w EVE na internecie mobilnym z telefonu. Zobacz czy problem się powtórzy.

Stawiam na problem u Twojego dostawcy internetu.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

[BU FU] Karas:
Sa osoby ktore to maja, ale gro nie. Wiec oczywiscie wina po Twojej stronie, lub bardziej neta ktorego masz.
Opcji jest wiele, ruter, fifirifi, sam sprzet operatora netu. Na poczatek wepnij sie w sciane kablem i spr czy jest lepiej. Pozniej zostaje tylko walka z dostawca neta.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej