Eve Online > Patche i dodatki

Luźny wątek o rozszerzeniach EVE

<< < (2/6) > >>

Gaavrin:
Zmiany w mechanice będą zimą, w postaci kopania moonów.
Osobiście czekam na zmiany w cytadelach. Na przykład po piereszym timerze trzebaby cytadele wyrepić, inaczej sama pufa po 24h, bo teraz ora się to za trudno, a stawia za łatwo.
Inna zmiana mechaniki na jaką czekam, to planety, które nadają się całkowicie do przerobienia.
Nowe kapitale są ok, ale te shipyardy z których dropią to nic fajnego. Trzeba do tego od cholery ludzi, trwa to długo, a mimo "zajebistości" AI ratów, dalej jest to nudne klepanie npc i nic więcej. Fun był jak można było zajebać bpc, były jakieś emocje, ale z drugiej strony nikomu się wtedy nie chciało tego robić, bo ryzyko kradzieży za wysokie.
Te shipyardy by się sprawdziły, jakby był to kontent dla 30 ÷ 40 osób, a nie 200. Wtedy masz grupe której możesz zaufać, ale dalej ryzykujesz, że ktoś to ukradnie, no i jest na tyle mało osób, że można się dzielić zyskiem.

Oberst:
Co do moonów, to faktycznie zamierzają przetasować surowce we WSZYSTKICH moonach w grze? Bo jeśli tak to może będzie to trzęsienie ziemi, którego EVE potrzebuje ;)

[WILD5] Gagat:
wydaje się, że teraz problemem jest mechanika cytadel, która stwarza bezsensownym atakowanie dobrze zorganizowanego sova. Bo jak ktoś ma za damski chuj orać po 20 cytadel na system to trochę słabo. Nie ma poprostu z tego żadnych korzyści

Oberst:
Przydałby się jakiś limit cytadel na system w nullu, może z możliwością zwiększenia go poprzez system upgrades?

[WILD5] Gagat:
limit i jakiś reward. Np żeby zabita cytadela dropiła minsy które na nią poszły, albo cokolwiek. Obecnie jest to totalnie bezsensowne i bardzo czasochłonne.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej