Eve Online > Patche i dodatki
Koniec z opłacaniem transferu postaci PLEXem
Amek Vi:
Dodatkowa kolejka skilowania jest przykładem na to, że mogło by to tak działać jak piszecie.
sztosz:
--- Cytat: [BWTF] Asm Nihouyah w Maj 21, 2017, 06:32:24 ---CCP zapomniało/nie miało czasu na przepisanie kawałka systemu związanego z transferami postaci na zdejmowanie PLEXów z nowego systemu.
--- Koniec cytatu ---
This. Zmienił się kawałek systemu dosyć mocno. W takim jakby nie było skomplikowanym programie jak Eve, gdzie, mogę się założyć jest ogromna ilość legacy kodu który pewnie nie jest zbyt dobrze napisany, i pewnie prawie wcale nie otestowany (unit test, integration test i system tests) ale działa. Zmiana rzeczy pozornie prostej i nie związanej z resztą systemu może przynieść za sobą bugi i exploity, a tego CCP na pewno nie chce. Może też być tak, że właśnie znaleźli jakiegoś poważnego buga i zamiast po prostu zmienić opłatę za transfer 1 old plex na 1000 new plex, to po prostu to wyłączyli na czas łatania bugów ;) CCP ma za dużo klientów żeby pozwalać sobie na bugi pewnego rodzaju.
@Nosum Hseebnrido: Nie bierz do siebie tego co napisałem o nie byciu programistą. Potrzeba naprawdę doświadczenia w pracy w większym zespole nad jakąś aplikacją żeby zauważyć, że sporo zmian w kodzie wcale nie jest tak prostych jak by się wydawało. Nawet często product ownerzy danego produktu, czy też zarząd danej firmy mimo że to są ludzie "techniczni" nie są w stanie oszacować tego ile czasu potrzeba na wprowadzenie danych zmian i z jakim to kosztem się czasami bierze. Bo często cały team nie zna dokładnie całego codebase, a co dopiero ktoś kto zna produkt od, że tak napiszę "frontu" a nie od "środka". Zdarzają się fantastyczne przypadki, że jakieś feature da się skończyć i otestować szybciej od zakładanego czasu, ale przeważnie jest to albo zmieszczenie się ledwo ledwo w termin, albo pojawia się poślizg. Przy dobrym teamie można w miarę szybko oszacować czy się zdąży już w trakcie robienia danego feature'a i zapobiec w jakiś tam sposób temu żeby zamiast wypuszczać zabugowany produkt, po prostu wypuścić część planowanych zmian. Tak też pewnie jest w tym przypadku i wiedzą że nie zdążą na czas wprowadzić wszystkich zmian, więc mitygują problem. A to że marketing uwielbia sprzedawać produkt którego jeszcze nie ma a który się dopiero robi... standard ;)
Nawigacja
Idź do wersji pełnej