Eve Online > Wsparcie techniczne

EVE w ogóle nie działa

<< < (3/6) > >>

sztosz:
Wrzuć gdzieś te crash dumpy może jednak coś w nich jest ;) i podaj specki komputera.

Zgudi:
W steam masz opcję (prawym na grze w bibliotece) weryfikuj pliki. Dociągnie brakujące pliki, chyba.

RasePL:

--- Cytat: sztosz w Listopad 19, 2016, 21:06:13 ---Wrzuć gdzieś te crash dumpy może jednak coś w nich jest ;) i podaj specki komputera.

--- Koniec cytatu ---

W jaki sposób wrzucić te dumpy? Po prostu jako załączniki?

Processor ➟ Intel(R) Core(TM) i7-4510U CPU @ 2.00GHz | 2.60 GHz
Video Card ➟  AMD Radeon HD 8500M
RAM ➟ 8.0 GB
Operating System ➟ Microsoft Windows 8.1 (build 9600), 64-bit




--- Cytat: Zgudi w Listopad 19, 2016, 21:14:07 ---W steam masz opcję (prawym na grze w bibliotece) weryfikuj pliki. Dociągnie brakujące pliki, chyba.

--- Koniec cytatu ---

Robiłem tak, nic nie dało. Według steam, wszystkie pliki są zgodne.

Zgudi:

--- Cytuj ---Nie mam nigdzie katalogu bin
--- Koniec cytatu ---

--- Cytuj ---Według steam, wszystkie pliki są zgodne
--- Koniec cytatu ---
Coś jest ostro nie teges. Nie wiem jak pomóc.

Edit: Hmmm, a może wersja steam na inną strukturę katalogów, ktoś korzysta ze steamowej i sprawdzi?

sztosz:

--- Cytat: RasePL w Listopad 19, 2016, 21:17:25 ---W jaki sposób wrzucić te dumpy? Po prostu jako załączniki?

--- Koniec cytatu ---
Załączniki, filesend, dropbox, google drive, whatever ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej