Eve Online > Przedpokój
Dzień dobry :)
Zielarz:
Dzień dobry.
Zgodnie z ogólnie pojętymi zasadami wypada się przywitać i przedstawić.
mam na imię Mateusz, jestem z Krakowa i na chwile obecną mam 29 lat.
Z zawodu jestem programistą, a w EVE gram od bardzo niedawna starając się załapać podstawowe mechaniki rozgrywki, w przerwach od pracy. Nie mam ciśnienia na bycie jakimś "pro playerem" jednak interesuje mnie sam koncept tej gry jak i uniwersum.
Miło będzie również poznać ciekawych ludzi, dlatego też zarejestrowałem sie na niniejszym forum :)
Jak dotąd starałem się zgłosić do jednej z polskich korporacji, ale trafiłem chyba na jakieś gimnazjum i szybko wycofałem swoją aplikację :) Mam nadzieje że na niniejszym forum znajdę to czego oczekuje od community EVE, szczególnie że jest to chyba pierwsze forum od 10 lat na jakim się zarejestrowałem ;)
Pozdrawiam
Qlko1:
--- Cytat: Zielarz w Luty 12, 2016, 10:14:53 ---Dzień dobry.
--- Koniec cytatu ---
Ave!
--- Cytat: Zielarz w Luty 12, 2016, 10:14:53 ---Miło będzie również poznać ciekawych ludzi, dlatego też zarejestrowałem sie na niniejszym forum :)
--- Koniec cytatu ---
Ciekawi to my jesteśmy na pewno... w jakimś sensie ;D
--- Cytat: Zielarz w Luty 12, 2016, 10:14:53 ---Jak dotąd starałem się zgłosić do jednej z polskich korporacji, ale trafiłem chyba na jakieś gimnazjum i szybko wycofałem swoją aplikację :)
--- Koniec cytatu ---
EvE skupia dość specyficznych graczy. Generalnie sami dorośli zachowujący się jak dzieci. Przywykniesz :)
--- Cytat: Zielarz w Luty 12, 2016, 10:14:53 ---Mam nadzieje że na niniejszym forum znajdę to czego oczekuje od community EVE, szczególnie że jest to chyba pierwsze forum od 10 lat na jakim się zarejestrowałem ;)
--- Koniec cytatu ---
Jeśli oczekujesz wypowiedzi ociekających sarkazmem i ironią, witamy ;D
Aha, obowiązkowo:
--- Cytuj ---Nie kop. Podziękujesz później.
Soulscream
--- Koniec cytatu ---
Xeovar:
Hej,
Witamy, nie dość że krajanin z Krakowa to jeszcze sprawia wrażenie rozsądnego ;)