Forum Gry > Inne gry
World of Warships & Beer
Filip Bonn:
--- Cytat: qlko1 w Październik 13, 2015, 12:54:21 ---Ponieważ, według informacji dostępnych na oficjalnej stronie (http://www.navalaction.com/preorder/), nie mamy możliwości w ta grę zagrać, dyskusja o wyższości A nad B jest ch*ja warta.
--- Koniec cytatu ---
Narazie qlko1 rozmawiamy jedynie o wyższości jednej koncepcji nad drugą ;)
[BU FU] Karas:
jak zwykle, zreszta...
poza tym potwieranie tych koncepcji jakimi kolwiek dowodami lamie zasady tej zabawy. To powinno byc cos na za sadzie moje jest lepsze i ch...
Isengrim:
Ej no ale serio, toż przecież w Total War: Empire/Napoleon bitwy morskie wyglądają tak samo (z wiatrem, itp. chociaż nie pamiętam jak jest z kursami ostrymi tbh), tylko jeszcze abordaż można robić. :D
FITTIpalti:
Zastanawiam się czemu nie urealnią trochę WOWa tak że jak np nawracasz i lufy idą pod wodę to chyba powinien się zmniejszać zasięg, w czołgach tak przecież jest z artylerią i innymi czołgami że ruch i teren mają wpływ na strzały
Isengrim:
--- Cytat: FITTIpalti w Październik 13, 2015, 14:06:33 ---Zastanawiam się czemu nie urealnią trochę WOWa tak że jak np nawracasz i lufy idą pod wodę to chyba powinien się zmniejszać zasięg, w czołgach tak przecież jest z artylerią i innymi czołgami że ruch i teren mają wpływ na strzały
--- Koniec cytatu ---
Yyy no ale przecież tak jest, tylko problem kąta nachylenia luf w WoWS jest pomijalny, bo kontrujesz to ruchem myszką (tu można by trochę realizmu, skoro wieża się obraca ileś tam czasu to obniżanie i podwyższanie kąta nachylenia dział też chwilę by mogło trwać).
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej