Forum Gry > Inne gry

World of Warships & Beer

<< < (19/36) > >>

Filip Bonn:

--- Cytat: qlko1 w Październik 13, 2015, 12:54:21 ---Ponieważ, według informacji dostępnych na oficjalnej stronie (http://www.navalaction.com/preorder/), nie mamy możliwości w ta grę zagrać, dyskusja o wyższości A nad B jest ch*ja warta.

--- Koniec cytatu ---
Narazie qlko1 rozmawiamy jedynie o wyższości jednej koncepcji nad drugą ;)

[BU FU] Karas:
jak zwykle, zreszta...
poza tym potwieranie tych koncepcji jakimi kolwiek dowodami lamie zasady tej zabawy. To powinno byc cos na za sadzie moje jest lepsze i ch...

Isengrim:
Ej no ale serio, toż przecież w Total War: Empire/Napoleon bitwy morskie wyglądają tak samo (z wiatrem, itp. chociaż nie pamiętam jak jest z kursami ostrymi tbh), tylko jeszcze abordaż można robić. :D

FITTIpalti:
Zastanawiam się czemu nie urealnią trochę WOWa tak że jak np nawracasz i lufy idą pod wodę to chyba powinien się zmniejszać zasięg, w czołgach  tak przecież jest z artylerią i innymi czołgami że ruch i teren mają wpływ na strzały

Isengrim:

--- Cytat: FITTIpalti w Październik 13, 2015, 14:06:33 ---Zastanawiam się czemu nie urealnią trochę WOWa tak że jak np nawracasz i lufy idą pod wodę to chyba powinien się zmniejszać zasięg, w czołgach  tak przecież jest z artylerią i innymi czołgami że ruch i teren mają wpływ na strzały

--- Koniec cytatu ---

Yyy no ale przecież tak jest, tylko problem kąta nachylenia luf w WoWS jest pomijalny, bo kontrujesz to ruchem myszką (tu można by trochę realizmu, skoro wieża się obraca ileś tam czasu to obniżanie i podwyższanie kąta nachylenia dział też chwilę by mogło trwać).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej