Eve Online > Patche i dodatki

Vanguard - Patch Notes'y etc.

<< < (11/13) > >>

[WILD5] Gagat:
Hehe. W ogóle rapidy są dziwne, bo wszystkie inne działka, które trafiają fregaty, maja zero zasięgu. Oprócz smallowych oczywiście. Teoretycznie, jak zlapiesz fregata munina na artach to też go zjesz, bo nie trafi. A cerb na rapidach trafi i z 50 i z 0. Moim zdaniem zasięg rapidow powinni znerfic, tak jak powinni bardzo mocno znerfic jamy. Bo teraz falcon może sam wyłączyć pół gangu, gdy dampujacy laczek całkowicie wyłączy może jeden szip

GlassCutter:

--- Cytat: [WILD5] Gagatek Bimbrownik w Październik 14, 2015, 11:52:14 ---Hehe. W ogóle rapidy są dziwne, bo wszystkie inne działka, które trafiają fregaty, maja zero zasięgu. Oprócz smallowych oczywiście. Teoretycznie, jak zlapiesz fregata munina na artach to też go zjesz, bo nie trafi. A cerb na rapidach trafi i z 50 i z 0. Moim zdaniem zasięg rapidow powinni znerfic, tak jak powinni bardzo mocno znerfic jamy. Bo teraz falcon może sam wyłączyć pół gangu, gdy dampujacy laczek całkowicie wyłączy może jeden szip

--- Koniec cytatu ---

Od flakona wystarczy odejść na 50+ albo sprzedać mu neuta i już tak chętnie nie będzie jammował. Temat rapidów to przykład jak spierdolili ostatnimi czasy balans statków. Nerf rapidów spowoduje że t3 deski staną się praktycznie nieśmiertelne i latanie frejami straci sens (pomijając fakt czy przy obecnych rapidach jakiś sens to nadal ma).

Filip Bonn:
Założę się że jest kilka zajebistych kontr na deski... tylko że nikt nimi nie lata  ;D

GlassCutter:
Oczywiście że jest co najmniej kilka, te kilka statków które mają rapidy :P

ManganMan:
CCP Fozzie znowu nadaje. Kto m.in. chce logi frytki T2? ;)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=X1R3tBoWtmc[/youtube]

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej