Eve Online > Patche i dodatki
Carnyx - Patch Note'sy etc.
GlassCutter:
--- Cytat: qlko1 w Czerwiec 15, 2015, 10:33:02 ---FC będzie musiał się napocić, żeby flota składająca się z kilku rodzajów hulli przyleciała mniej więcej w jednym czasie w pole.
IMO zmiana trochę z czapy. W każdym SCI FI floty lecą w szyku, jedną prędkością. Historycznie patrząc, armie też zazwyczaj maszerowały tempem najwolniejszej jednostki. Ta zmiana to tylko wrzód na dupie FC, bo racjonalnie nie da się tego wytłumaczyć.
--- Koniec cytatu ---
Zawsze można dać suwaczek na kształt skanera kierunkowego gdzie możesz sobie ustawić prędkość warpa od 0 do maksymalnej dla twojego statku. Nie idźmy w stronę ziemniaków z asystą sentr nie wymagających od pilota niczego poza skoczeniem przez tytka i wypuszczeniem dron.
FITTIpalti:
A dlaczego jeśli warpujesz indywidualnie nie masz możliwości regulacji prędkości warpa skoro fleet warp reguluje twoją prędkość ?
I od czego zależy te prędkość ? oczywiście teoretycznie pytam czy jest to nastawialne czy po prostu masa shipa to "reguluje"
Qlko1:
--- Cytat: GlassCutter w Czerwiec 15, 2015, 10:40:42 ---Zawsze można dać suwaczek na kształt skanera kierunkowego gdzie możesz sobie ustawić prędkość warpa od 0 do maksymalnej dla twojego statku. Nie idźmy w stronę ziemniaków z asystą sentr nie wymagających od pilota niczego poza skoczeniem przez tytka i wypuszczeniem dron.
--- Koniec cytatu ---
A to przepraszam, jak będzie można sobie zmienić warp speed shipa to +1 ;D
FITTIpalti:
Qulko dla nas to idealna zmiana i tak sami warpujemy a zawsze będzie można łatwiej łapać stragglersów ;) Inna spraważe podczas CTA będziesz miał trudniej racić bo już FC nie będzie cie warpował po systemie ....
Qlko1:
--- Cytat: FITTIpalti w Czerwiec 15, 2015, 11:05:09 ---Inna spraważe podczas CTA będziesz miał trudniej racić bo już FC nie będzie cie warpował po systemie ....
--- Koniec cytatu ---
Całe szczęście że nie mamy CTA >:D
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej