Eve Online > Dyskusje ogólne

AT XIII

<< < (5/6) > >>

Isengrim:
Jak zwykle inni o brzozie, Anthar o kozie. Dyskusja zeszła z ograniczeń sprzętu na arbitralnie dobierane pierwsze pairingi "słabych" z "mocnymi". Ograniczenia sprzętu są racjonalne, chyba że CCP każe bić się wyłącznie w Velatorach, jako jedynym statku dającym możliwość wykazania skilla indywidualnych graczy.  ;D

Natomiast te sloty są faktycznie... dziwne. Pomijam oczywiście podejrzenia ustawek, ewidentnych mis-matchy i oskarżeń o stronniczość ze strony przegranych, ale w ogóle takie kształtowanie jakiegokolwiek turnieju jest słabe... A co jak dany team "osłabł" od zeszłego roku? Albo właśnie nabrał jakichś koksów w międzyczasie i dostanie pierwsze mecze "za darmo"?

Jakub Trokowski:
Zajrzałem na forum i jednak:
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=5759872#post5759872

--- Cytat: CCP Fozzie ---Actually the opposite. High seeds are matched against low seeds so that they don't meet Each other until later.
--- Koniec cytatu ---
Tzn pr0 teamy najpierw muszą rozwalić kogoś ze słabszych.

Dziobak:
    1st place: 25 Cruisers and 25 Frigates
    2nd place: 15 Cruisers and 15 Frigates
    3rd place: 7 Cruisers and 7 Frigates
    4th place: 3 Cruisers and 3 Frigates

IMP

Amarr Frigate Bonuses:
7.5% bonus to Small Energy Turret tracking speed per level
Caldari Frigate Bonuses:
20% bonus to Afterburner velocity bonus per level
Interceptors Bonus:
5% bonus to Warp Scrambler and Disruptor range per level
15% reduction in Microwarpdrive signature radius penalty per level
Role Bonus:
150% bonus to Small Energy Turret damage
80% reduction in propulsion jamming systems activation cost
Immunity to non-targeted interdiction

Slot layout: 3H, 4M, 4L; 2 turrets
3 Rig Slots, 400 Calibration
Fittings: 50 PWG, 180 CPU
Defense (shields / armor / hull) : 700 / 500 / 500
Base shield resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 0 / 30 / 40 / 50
Base armor resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 50 / 55 / 25 / 10
Capacitor (amount / recharge rate / average cap per second) : 450 / 210 / 2.14
Mobility (max velocity / agility / mass / warp speed / align time): 450 / 3.5 / 1,000,000 / 8 / 4.85s
Drones (bandwidth / bay): 0 / 0
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 40km / 800 / 6
Sensor strength: 15 Radar
Signature radius: 35
Cargo capacity: 150



FIEND

Amarr Cruiser Bonuses:
7.5% bonus to Medium Energy Turret tracking speed per level
Caldari Cruiser Bonuses:
20% bonus to Afterburner velocity bonus per level
Heavy Interdiction Cruiser Bonuses:
5% bonus to Warp Disruption Field Generator scramble range per level
Role Bonus:
150% bonus to Medium Energy Turret damage
Can fit Warp Disruption Field Generator
20% bonus to all shield resistances
Unaffected by Warp Disruption Field Generator mass & speed effects

Slot layout: 5 H, 6 M, 4 L, 3 turrets
3 Rig Slots, 400 Calibration
Fittings: 900 PWG, 450 CPU
Defense (shields / armor / hull) : 2800 / 1600 / 1600
Base shield resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 0 / 80 / 70 / 50
Base armor resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 50 / 86.2 / 62.5 / 10
Capacitor (amount / recharge rate / average cap per second): 1800 / 450s / 4
Mobility (max velocity / agility / mass / warp speed / align time): 240 / 6.0 / 10,000,000 / 3.3 / 8.32s
Drones (bandwidth / bay): 0 / 0
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 80km / 250 / 7
Sensor strength: 24 Radar
Signature radius: 120
Cargo capacity: 450

Jakub Trokowski:
http://community.eveonline.com/news/news-channels/eve-online-news/alliance-tournament-xiii-draw-results/

Hypemodule overcharged! Repairs are ongoing... :(

Oraz:
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=428833
Chętnie odkupię ten slot. :P

Filip Bonn:
Przejrzalem na szybko... Żadnych polskich ally?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej