Forum Gry > Inne gry

Total War: WARHAMMER

<< < (4/23) > >>

Ptysiu:
Może tak, w Shoguna zagrywałem się z lubością właśnie dlatego, że mi starego dobrego Dark Omen przypominał. A od Chaos Gate zdecydowanie bardziej podobał mi się Jagged Alliance, jeśli chodzi o gry tego typu.

Ogólnie mam wrażenie, że należy rozróżnić dwie rzeczy: Grę na kanwie Młotka (FB lub 40k) oraz konwersję młotka na grę PC/konsolę. W pierwszym wypadku będę się spierał o DoW, DoW2, bo to były gry bardzo udane, natomiast w drugim przypadku nie zabieram głosu nawet, bo nie znam się na tyle, aby podejmować dyskusję.

Theronth:
Marudzisz Mando, gra nie musi być portem, żeby być dobrą w swoim gatunku. Do dziś ze znajomymi napierdalam w DoW'a bo to dobry RTS W UNIWERSUM WH40K, a nie dlatego że to symulator tabletopa. Od tego mam makietę w piwnicy u kumpla.

Doom:
W pierwszym wypadku jak mierzysz udaność gry? Liczbą sprzedanych kopi? To jest jeden z moich głównych zarzutów ile procent mniej kopi gry by się sprzedało gdyby nie logo jednego z produktów GW?