1. Czy bijąc standa do jednej z milicji, np. Caldari, rośnie też stand do sojuszniczej ammar?
O ile wiem to troszku tak, ale relatywnie mało, wolno i tylko do określonego poziomu
2. Czy opuszczając milicję lub przechodząc do drugiej ale sojuszniczej tracę stand do tej z której odszedłem?
Tk długo jak nie podejmiesz działań w wyniku któreych stand poleci to nie. Oczywiście jak z caldari przejdziesz do galente to caldari bedą do Ciebie walić za sam tag, ale jeśli działaniami w galente nie sprowokujesz caldari do zdjęcia Ci tego standu to po wyjściu z milicji standy beda nieruszone
3. Czy jeśli opuszczę jedną milicję mam jakiś okres karencji na wejście do drugiej? Jeśli tak to jaki?
Teoretycznie delay standardowy do zmiany korpa 24h na wyjście, aby można było wejść, tyle że jak chcesz do korpa npc cto jeszcze musisz spełniać warunek standingowy
4. Czy gracze z sojuszniczej milicji mogą do mnie strzelać, jeśli tak to czy jest to praktykowane?
W tej grze można ogień otworzyc do kazdego - kwestia konsekwencji, w high przylecą psy i Cię wysadzą ze statku, w low opcjonalnie ostrzelają sentry, null i wh nic sie nie stanie, w kązdym z wariantów cel ma prawo Ci oddać. Ostrzelanie sojuszniczej milicji jest traktowane przez mechanike jak piratka, w high zomo na pysk, w low sentracze i cryminal agro itp
5. Którym bomberem robić misję dla której milicji? Czy kierować się bonusem do typu dmga czy może jest określony bomber którym powinno się robić misję dla każdej z milicji lub może jeden na parę sojuszników?
Na low skilach bonus do dmg ma znaczenie -> bierzesz taki bomber który ma bonus do dziury w resach misyjnych ratów, tylko zweryfikuj jeszcze te bombery. CCP coś sie kiedys odgrazało że zrobi z tym porządek...