Eve Online > Dyskusje ogólne

Jump fatigue

<< < (5/18) > >>

ManganMan:

--- Cytat: Isengrim w Październik 02, 2014, 09:13:17 ---Biorąc pod uwagę, że aktualny stan uważam za etap "gorzej być nie może", to te zmiany są naprawdę krokiem w dobrym kierunku. Jasne, że wymagają dopracowania i niektóre z nich są z dupy (patrz nerf BO), ale myślę, że CCP już dało znać, że cześć z nich jest w stanie przemyśleć (właśnie BO na przykład). I tak, dla tego posta warto:

--- Koniec cytatu ---

Aż mi się ten utwór przypomniał :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-4VtiSdpAqI[/youtube]
A tak poza tym: cieszę się, że coś się w końcu dzieje jeśli chodzi o skucie tego całego null-betonu. :)
Czemu tak nie może być w polskiej polityce?...

Dormio:
Rozwiązanie problemu fatigue do transportu pilotów są dwa: proste i skomplikowane:
Proste - jak Ciebie stać to kupujesz capsa/capsy i trzymasz w interesujących Ciebie regionach, a pomiędzy nimi przemieszczasz się tradycyjnie (lecąc subcapsem albo JC). Capsy są obecnie relatywnie tanie.
Skomplikowane - jak Ciebie nie stać na posiadanie własnej floty kilku-kilkunastu capsów - bierzesz pilota (albo 2-3) capsów, który służy TYLKO do podróżowania po mapie i rozmieszczasz je w strategicznych miejscach na mapie. Twój main czeka aż sprzęt dotrze na miejsce po czym robi JC i odbiera sprzęt.
CCP wymyśliło sposób na zwiększenie ilości subskrypcji jednocześnie dając to o co prosili gracze od dłuższego czasu - zmniejszenia mobilności flot capsów i supercapsów. Możecie zacząć odliczanie do kolejnego wzrostu cen PLEXów.  8)

Soulscream:
Jak capsy będą skakać przez bramy to ich mobilność zostanie delikatnie z nerfiona, ale ma szanse generować killmejle.

Isengrim:

--- Cytat: Dormio w Październik 02, 2014, 10:18:14 ---Rozwiązanie problemu fatigue do transportu pilotów są dwa: proste i skomplikowane:
Proste - jak Ciebie stać to kupujesz capsa/capsy i trzymasz w interesujących Ciebie regionach, a pomiędzy nimi przemieszczasz się tradycyjnie (lecąc subcapsem albo JC). Capsy są obecnie relatywnie tanie.
Skomplikowane - jak Ciebie nie stać na posiadanie własnej floty kilku-kilkunastu capsów - bierzesz pilota (albo 2-3) capsów, który służy TYLKO do podróżowania po mapie i rozmieszczasz je w strategicznych miejscach na mapie. Twój main czeka aż sprzęt dotrze na miejsce po czym robi JC i odbiera sprzęt.
CCP wymyśliło sposób na zwiększenie ilości subskrypcji jednocześnie dając to o co prosili gracze od dłuższego czasu - zmniejszenia mobilności flot capsów i supercapsów. Możecie zacząć odliczanie do kolejnego wzrostu cen PLEXów.  8)

--- Koniec cytatu ---

A jak dokładnie zamierzasz trzymać capsy w regionach z hostile sovem? Oczywiście zakładamy że nie wprowadzą jeszcze wkrótce tego pomysłu w z NPC systemami w każdym null regionie.

Dormio:

--- Cytat: Isengrim w Październik 02, 2014, 12:03:46 ---A jak dokładnie zamierzasz trzymać capsy w regionach z hostile sovem? Oczywiście zakładamy że nie wprowadzą jeszcze wkrótce tego pomysłu w z NPC systemami w każdym null regionie.

--- Koniec cytatu ---
Logoffsky ? Nie wiem jak teraz ale kiedyś podróżowało się głównie używając systemów ze stacjami i raczej przelot z jednego krańca EVE na drugi nie odbywał się z wykorzystaniem null, a raczej low, gdzie stacji NPC jest zatrzęsienie. Zauważ, że problem dokowania w najgorszym razie wydłuża trasę (i potencjalnie fatigue), ale nie powoduje, że nie jest to możliwe do przeprowadzenia.
Ponadto trzymając capsa w pobliskim low jedynie niewielka ilość systemów pozostaje poza zasięgiem sensowego timera fatigue, a od atakującego w zasadzie wymaga tylko zaplanowania akcji z odpowiednim wyprzedzeniem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej