Forum Gry > Inne gry
Transverse
Goomich:
Że się tak zapytam, co Wargaming.net daje nowym graczom, żeby ich przyciągnąć i wyrównać szanse? A kolesie od LOLa, Doty i innych takich?
Lt Rook:
Nie bardzo chyba pytanie zrozumiałem.
Jeśli pijesz do tego że w wymienionych grach masz tryby "gold own mode", to nikt mi nie kazał za te gry płacić gry były w fazie alpha/beta, tam był inwestor jakiś, obecnie gry są finansowane mikrotranzakcjami i/lub subskrypcją, w tym przypadku inwestorem jest społeczność podjaranych nerdów, która w pierwszej kolejności musi dostać to za co zapłaciła, ok należy im się to z ekonomicznego punktu widzenia, ale co dalej?
Wydasz na rynek grę gdzie Ci rozmyci inwestorzy mają ogromną przewagę w grze, z racji tego za co już zapłacili, o tym mówię że cała reszta będzie w zdecydowanie gorszej pozycji startowej, a to źle rokuje na napływ narybku, np. mnie, gra owszem mi się zajebiście podoba, nie podoba mi się model finansowania, bo nawet chcąc zapłacić subskrypcję kiedyś, będę w czarnej dupie, bo Ty zapłaciłeś wcześniej-i-zapewne-więcej więc masz przewagę z tego tytułu, "in game".
Goomich:
--- Cytat: Lt Rook w Wrzesień 11, 2014, 22:56:10 ---Wydasz na rynek grę gdzie Ci rozmyci inwestorzy mają ogromną przewagę w grze, z racji tego za co już zapłacili, o tym mówię że cała reszta będzie w zdecydowanie gorszej pozycji startowej, a to źle rokuje na napływ narybku, np. mnie, gra owszem mi się zajebiście podoba, nie podoba mi się model finansowania, bo nawet chcąc zapłacić subskrypcję kiedyś, będę w czarnej dupie, bo Ty zapłaciłeś wcześniej-i-zapewne-więcej więc masz przewagę z tego tytułu, "in game".
--- Koniec cytatu ---
I jak to się różni od dowolnej innej gry z progressem?
Zsur1aM:
--- Cytat: Mona X w Wrzesień 11, 2014, 22:39:26 ---Że się tak zapytam, co Wargaming.net daje nowym graczom, żeby ich przyciągnąć i wyrównać szanse? A kolesie od LOLa, Doty i innych takich?
--- Koniec cytatu ---
WOT to czesciowo sterowana gra z duzym wspolczynnikiem "random'a", gdzie roznice miedzy totalnym noobem a unicumem zamykaja sie w jednocyfrowym mnozniku efektywnosci, w porownaniu do innych gier masakryczne 'wyplaszczenie' pod wzgledem wspolczynnika skilla gracza. Jak to okreslil jeden z dev'ow na gamescomie "najtrudniej bylo zbalansowac gre tak by gracze nie wygrywali za czesto - bo sie znudza i nie przegrywali za czesto - bo sie sfrustruja".
Zgudi:
A miało być tak pięknie...
--- Cytuj ---Decyzja o przerwaniu zbiórki została podjęta zaledwie po 23 dniach od jej rozpoczęcia. Jak czytamy w oficjalnej informacji od twórców:
"To all of our backers,
It’s a bitter sweet day. Thank you for taking a chance and showing us that you are interested in seeing our vision come to life. As you can see, the velocity of our crowdfunding campaign never gained the momentum needed to bring Transverse to life as a community funded concept. We are going to shut down our funding today, ahead of the 30 day deadline and begin the process of refunding as promised.
We plan to take Transverse behind the curtain for now. One day, I hope to see you on the Fringe!"
Nie ma co sie dziwić podjętej decyzji. W ciągu 23 dni projekt otrzymał wspracie w kwocie zaledwie 11 000$ na 500 000$ wymaganych. Dodatkowo Transverse musiałby jednocześnie konkurować z innymi nadchodzącymi produkcjami ze zbliżoną mechaniką, takim jak np. Star Citizen, obecnego rekordziste kickstartowego w kwesti zebranych funduszy.
--- Koniec cytatu ---
http://www.mmo24.pl/aktualnosci/2014/10.2014/transverse-zamkni%C4%99cie-zbi%C3%B3rki!.html#.VDZYjaFSQak
--- Cytuj ---Problemem podczas zbiórki mogły być dość wysokie oczekiwania finansowe twórców.
--- Koniec cytatu ---
www.eurogamer.pl/articles/2014-10-03-transverse-anulowano-zbiorke-pieniedzy-na-ambitny-projekt-sieciowy
Co ten Eurogamer pieprzy. Raczej obietnica spełnienia snów na miarę niepoprawnych marzeń CR za mały ułamek tej kwoty i zła opinia studia, które obecnie nie daje sobie rady ze znacznie mniej ambitnym projektem pogrzebały plany na amen.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej